Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30 vuotiaat naiset yrittävät iskeä M31

Vierailija
08.07.2016 |

Mitä tehdä, kun itse tykkään vähän nuoremmista. Yleensä tuossa iässä tissit ovat jo riipahtaneet.

Kommentit (408)

Vierailija
181/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin että oiskohan +30v miehet käytökseltään aikuisempia kun 25v mut ei näköjään.

N23

Vierailija
182/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te pysty vaikuttamaan asiaan. Tykkään nuoremmista naisista ja ne tykkäävät minusta. M31

Vain sun fantasioissas. Joko kämmenet kasvaa karvaa?

Teillä on fantasioita, jotka kyllä huomaa täällä. Itse keskustelen palstalla tosiasioista, jotka toisia saattavat joskus ärsyttää. Välillä joudun myös näinkin tekemään. M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mikä se ongelma tarkalleen ottaen on? Tuleeko yli 30 v-naiset ihan päivittäin sua iskemään niin että haittaa sun normaalia elämää, kourivatko fyysiseesti tms? Vai onko ongelma se että nuoret naiset eivät yritä iskea sua vaikka niin kovasti toivoisit?

Ei niin paljon kuin ennen. Nuorempana on ihollekin käyty muutamaan kertaan. (lue: hierottu munaa tai reisiä) M31

O.k. Mut mikä se varsinainen ongelma on nyt? Onko se edelleen se että naiset ahdistelevat sua seksuaalisesti vai se että nuoret naiset eivät ahdistele vaiko mikä?

Vanhemmmat naiset ei ymmärrä, että me haetaan nuorempia neitoja. M31

Ne kokeilee kepillä jäätä, ei ne siinä mitään menetä. :) Ilmeisesti ne iskuyritykset ei sua edes varsinaisesti häiritse, mikäli oikein tulkitsen. Jatkossa sua iskee yhä vain vanhemmat naiset kun itsekin vanhenet. :/ Näin se menee meillä kaikilla, miehillä ja naisilla.

Joo. Sovitaan näin. Etsin kuitenkin sellaista 25-26v. naista. M31

Pysyykö tuo ikäerotoive sulla vuodesta toiseen 5-6 vuodessa vai kasvaako se joka vuosi sitä mukaa kun itse ikäännyt?

En tiedä. Kaksiseiskana tykkäsin noin kaksivitosista naisista ja tykkään yhä. M31

Huolestuttaako sua oma tilanteesi parisuhdemarkkinoilla? Kun kysyntä ja tarjonta sun kohdallasi kohtaa vuosi vuodelta vähemmän? 

Haaveiletko pysyvästä parisuhteesta, semmoisesta joka kestäisi vaikka loppuelämän vai onko mahdollisen parisuhteen maksimipituus sulle se vuosi-pari?

No en usko tuollaisiin enää. Naisen ulkonäkö ratkaisee, sekä toki voin ottaa muitakin naisia. M31

Eli yhden illan juttuja lähinnä? Treenaa ittesi tosi timmiin kuntoon (ei mikään lihamöykky vaan sutjakka, liikkuva ), mene opiskelemaan naisvaltaiselle alalle, käy paljon bileissä ja kehitä sosiaalisia taitojasi urakalla, ehkä silloin joskus lohkeaa nuoremmilta sinullekin. Älä sikaile vaan ole hienotunteinen, muuten saat huonon maineen.

Lähinnä pitkiä suhteita. Yhden illan suhteiden tuotto on aika olematon tehtyyn työmäärään nähden. En minä naisten takia treenaa sekunttiakaan. Jos treenaan, niin itseni takia, että voin paremmin. Vaadin naisilta samaa mitä tarjoan. Suht. komea mies, suht. timmissä kunnossa ja samaa odotan naiselta, sekä kivoja tissejä. M31

Okei, haluat suhteen 25 v -naisen kanssa ja vaihtaa vuoden välein nuorempaan. Mitä sä olet valmis tekemään sen eteen että sua reilusti nuorempi nainen näkisi sut potentiaalisena panosuhteena?

Turha sulle on vastailla. Kaverin tyttöystävä on 18. Jos sä luulet tota suureksi ikäeroksi, niin voi voi.. itke kotonasi sitten. M31

Mulla on ollut tyttöystäviä 20-25 v. koko ajan.

Mä en nyt saa kiinni mikä on se sun varsinainen ongelma on? Saat joka vuosi sen uuden kaksvitosen naisen - mutta koet häirintänä kun oman ikäluokkasi naiset flirttaavat?

Jos sun kaverisi on myös keski-ikäistyvä , kyllä siinä vaan on iso iso eikäero just vasta täysi-ikäisyyden saavuttaneeseen nuoreen! :D Mietipä sen tytön näkökulmasta reilu kymmenen vuotta suuntaan tai toiseen.

Toiset ovat kypsempiä nuorempana, sekä nähneet maailmaa enemmän, jos ovat varakkaammasta perheestä. Jos pyörii koko nuoruuden lähiostarilla, niin ei varmaan paljon kehitykään. Kerroin jo otsikossa mikä häiritsee. Vanhemmat naiset ottavat yhteyttä, vaikka olisin kertonut mitä olen hakemassa. Katsovat siis vain ikääni, eivätkä sitä mitä sanon. M31

Nyt tämä juttu vasta alkaa aukeamaan.AP:ta häiritsee,kun naiset kohtelevat häntä samoin,kuin miehet naisia.AP:n maailmassa vain miesten on sallittua katsoa ainostaan ikää,ei sitä mitä kiinnostuksen kohde sanoo.Johan tässä ketjussa on moneen kertaan todettu,että henkisesti tasapainoiset nuoret naiset etsivät pääsääntöisesti omanikäistään seuraa.AP ei piittaa siitä,koska hänen kuuluu mielestään saada nuorta,kiinteärintaista naista.Ilmeisesti AP:n ikäiset ja sitä vanhemmat naiset toimivat samoin,siis "tyrkyttävät" itseään "nuorelle" AP:lle,vaikka tämä ei ole kiinnostunut.Ja se on sitten ongelma,koska miehet saavat esineellistää naisia,mutta ei toisinpäin :D

Tämä keskustelu ei ole teidän mielenterveysparantola, jossa traumojanne ruoditaan. Niitä voitte ruotia keskenänne. Todellisuus maailmassa ratkaisee, ei teidän kuvitelmanne. Jos useasti näkee lehdissä yli 40 vuotiaille 25 naisia, niin silloin tämä on normi. Jos te ette kestä sitä normia, niin parantolaan mars. Ei asia sillä parane, että te hakkaatte päätä seinään.Jokaisella on henkilökohtaisessa elämässään oikeus valita sellainen kumppani kuin haluaa. Sitähän te ette kestä. Itse otan alle 30v. naisen. Mielellään siinä 25 v. niin on useita vuosia aikaa yhdessä  M31

Ensinnäkin nämä keskustelut ovat sitä miksi keskustelijat sen tekevät.

Toiseksi normi ei ole se mitä jotkut julkkikset tekevät.

Tälläkin palstalla on moneen kertaan todistettu että koska joku superrikas tähti saa nuoren naisen, niin se on normi.

Uutispläjäys: Ei ole.

Normi on se että ihmiset pariutuvat suunnilleen samaa ikäluokkaa olevien kanssa.

Se on helppo todeta kun tutkii vaikka oman laajan ( siis kaikki eikä vain omat kaverit) tuttavapiirinsä niin ei siellä ison ikäeron pareja montaa löydy.

Ja toisaalta löytyy myös niin päin että mies on selvästi nuorempi kuin nainen.

M31 , ole rehellinen sitten tulevalle parin vuoden tyttöystävällesi. Älä uskottele hakevasi pitkäaikaista suhdetta tai lapsia tms.

Niin ei siinä mitään sitten eikä omatuntosikaan myöhemmin ala kolkutella.

Vaikka et nyt usko niin ellet ole joku narsisti tai psykopaatti niin se tulee sen tekemään jos käytät ihmisiä hyväksesi.

Tarkoitus on olla rehellinen. Se mitä minä etsin ei tarkoita, että olisin kahden vuoden päästä etsimässä toista. Asiat eivät ole toisiaan poissulkevia, siltikin etsin n. 25 v. naista, eikä haittaa jos hän olisi vaikka vuoden nuorempi. M31

Vierailija
184/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te pysty vaikuttamaan asiaan. Tykkään nuoremmista naisista ja ne tykkäävät minusta. M31

Teillä on fantasioita, jotka kyllä huomaa täällä. Itse keskustelen palstalla tosiasioista, jotka toisia saattavat joskus ärsyttää. Välillä joudun myös näinkin tekemään. M31

Ei ole tosiasia että nuoret naiset tykkää ikälopuista. Vain hyvin pieni osa tykkää vanhoista miehistä ja heistäkin suurin osa on vain rahan perässä ja pettävät ikäistensä kanssa vanhaa miestään.

Toki mäkin voisin ottaa sun ikäsen äijän elättämään mua, mutta pettäisin kuitenkin jonkun ikäiseni kanssa.

Vierailija
185/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mietin että oiskohan +30v miehet käytökseltään aikuisempia kun 25v mut ei näköjään.

N23

Vanhemmissa vapaissa miehissä kusipäisyysriski kasvaa.

Kuten M31 hyvin osoittaa.

Eli ole tarkkana jos vanhemman kanssa alat johonkin ja erittäin kylmäpäinen vedätyksen varalta.

Vierailija
186/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23

Naisten mielestä aikuinen mies = tekee mitä naiset tahtoo. Jos mies ei tee mitä naiset tahtoo, niin on epäkelpo ja lapsellinen yms. 

Asiat eivät koskaan ole toisiaan poissulkevia :D M31

Vierailija
187/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosiasia että nuoret naiset tykkää ikälopuista. Vain hyvin pieni osa tykkää vanhoista miehistä ja heistäkin suurin osa on vain rahan perässä ja pettävät ikäistensä kanssa vanhaa miestään.

Toki mäkin voisin ottaa sun ikäsen äijän elättämään mua, mutta pettäisin kuitenkin jonkun ikäiseni kanssa.

Miten niin pettäisit? Kyllä minäkin ottaisin toista naista, jos olisi saatavilla. M31

Vierailija
188/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Eli ole tarkkana jos vanhemman kanssa alat johonkin ja erittäin kylmäpäinen vedätyksen varalta.

Kusipää = Eri mieltä naisen kanssa.

Se on käynyt palstalla selväksi. Onko kusipää myös, jos etsii sinua nuorempaa seuraa? Mutta nehän ovat hyviä miehiä, jotka etsivät sinun ikäisiäsi. Kirjoita nyt taas se N25 nimimerkiksesi, jooko. Me varmaan uskotaan? M31

Vierailija
189/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei koske onko 30 vuotias liian vanha esim. 25 vuotiaalle. Kaikki tietävät, ettei ole. Todellisuus kun näyttää toiselta ja yli 40 vuotiaatkaan eivät ole liian vanhoja. Parinvalintahan on aina henkilökohtainen päätös. Vanhat kalkkunat voitte lopettaa kitkerän tilityksen. Pysytään aiheessa. M31

Vaikka ulkonökösi olisikin hyvä ja vaikka sinulla olisikin riittävästi varallisuutta houkutellaksesi nuoria naisia pariutumaan kanssasi, luonteesi on mätä ja kelvoton ja rumentaa sinua huomattavasti.

Toivottavasti osaat käyttäytyä nuoria naisia kohtaan arvostavasti ja kauniisti. Vanhempia(ikäisiäsi) naisia kohtaan käyttäydyt ala-arvoisesti. Se kertoo sinusta enemmän kuin riittävästi.

Vierailija
190/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pettäisit? Kyllä minäkin ottaisin toista naista, jos olisi saatavilla. M31

Tottakai mä pettäisin vanhaa miestä, koska vanhan miehen kroppa ja kasvot eivät ole haluttavia. Ei vanhaa miestä kannata ottaa kuin elättämään.

Vierailija
191/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ikähaarukkaa vähän alemmaksi. Ehken 24 v. + nainen olisi sopiva. M31

Vierailija
192/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mä pettäisin vanhaa miestä, koska vanhan miehen kroppa ja kasvot eivät ole haluttavia. Ei vanhaa miestä kannata ottaa kuin elättämään.

Ymmärrän, mutta et saanut meitä nuoria? M31

Vierailija
193/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mikä se ongelma tarkalleen ottaen on? Tuleeko yli 30 v-naiset ihan päivittäin sua iskemään niin että haittaa sun normaalia elämää, kourivatko fyysiseesti tms? Vai onko ongelma se että nuoret naiset eivät yritä iskea sua vaikka niin kovasti toivoisit?

Ei niin paljon kuin ennen. Nuorempana on ihollekin käyty muutamaan kertaan. (lue: hierottu munaa tai reisiä) M31

O.k. Mut mikä se varsinainen ongelma on nyt? Onko se edelleen se että naiset ahdistelevat sua seksuaalisesti vai se että nuoret naiset eivät ahdistele vaiko mikä?

Vanhemmmat naiset ei ymmärrä, että me haetaan nuorempia neitoja. M31

Ne kokeilee kepillä jäätä, ei ne siinä mitään menetä. :) Ilmeisesti ne iskuyritykset ei sua edes varsinaisesti häiritse, mikäli oikein tulkitsen. Jatkossa sua iskee yhä vain vanhemmat naiset kun itsekin vanhenet. :/ Näin se menee meillä kaikilla, miehillä ja naisilla.

Joo. Sovitaan näin. Etsin kuitenkin sellaista 25-26v. naista. M31

Pysyykö tuo ikäerotoive sulla vuodesta toiseen 5-6 vuodessa vai kasvaako se joka vuosi sitä mukaa kun itse ikäännyt?

En tiedä. Kaksiseiskana tykkäsin noin kaksivitosista naisista ja tykkään yhä. M31

Huolestuttaako sua oma tilanteesi parisuhdemarkkinoilla? Kun kysyntä ja tarjonta sun kohdallasi kohtaa vuosi vuodelta vähemmän? 

Haaveiletko pysyvästä parisuhteesta, semmoisesta joka kestäisi vaikka loppuelämän vai onko mahdollisen parisuhteen maksimipituus sulle se vuosi-pari?

No en usko tuollaisiin enää. Naisen ulkonäkö ratkaisee, sekä toki voin ottaa muitakin naisia. M31

Eli yhden illan juttuja lähinnä? Treenaa ittesi tosi timmiin kuntoon (ei mikään lihamöykky vaan sutjakka, liikkuva ), mene opiskelemaan naisvaltaiselle alalle, käy paljon bileissä ja kehitä sosiaalisia taitojasi urakalla, ehkä silloin joskus lohkeaa nuoremmilta sinullekin. Älä sikaile vaan ole hienotunteinen, muuten saat huonon maineen.

Oon opiskelija ja noi yli 30-vuotiaat opiskelijabileissä käyvät gubet ovat aina naurunaihe.

Sama! Vanhoja ällöjä setiä.

Kaveri seukkaa 17 vuotiaan typykän kanssa. Joka kylläkin täytti jo 18. Kaikki eivät ole yhtä ahdasmielisiä kuin av-palstan mielenterveyspotilaat. M31

Kyllä se nyt niin on että itse kuulostat mielenterveyspotilaalta! :D Tiedän yhden samanlaisen tollon kuin sinä. Tosin hänellä oli vielä tiukempi seula kuin sinulla. Pisti naiset aina vaihtoon kun tuli 25 vuotta mittariin. Seurusteli jopa teinin kanssa ja kun tämä täytti sen maagiset 25-v, niin meni vaihtoon. Herra oli siinä vaiheessa itse lähes 70-vuotias. Oksettavaa!!!

Vierailija
194/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vielä ymmärrä hyvänpäälle eikä ole kokenut aikuista naista, selvästi kokematon kolli. Niin minäkin sillon teininä halusin nuorta, mutta pakko se on todeta että nainen on nainen 30-40 vuotiaana ja naisellisimmillaan 30-40 vuotiaana. Teinit on teinejä ja naiset erikseen. -Mies 31v ja nainen tottakai vanhempi.

Vierailija
195/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei koske onko 30 vuotias liian vanha esim. 25 vuotiaalle. Kaikki tietävät, ettei ole. Todellisuus kun näyttää toiselta ja yli 40 vuotiaatkaan eivät ole liian vanhoja. Parinvalintahan on aina henkilökohtainen päätös. Vanhat kalkkunat voitte lopettaa kitkerän tilityksen. Pysytään aiheessa. M31

Vaikka ulkonökösi olisikin hyvä ja vaikka sinulla olisikin riittävästi varallisuutta houkutellaksesi nuoria naisia pariutumaan kanssasi, luonteesi on mätä ja kelvoton ja rumentaa sinua huomattavasti.

Toivottavasti osaat käyttäytyä nuoria naisia kohtaan arvostavasti ja kauniisti. Vanhempia(ikäisiäsi) naisia kohtaan käyttäydyt ala-arvoisesti. Se kertoo sinusta enemmän kuin riittävästi.

Osaan tietenkin. Sanottakoon, että palstalla on aikamoinen kirjo kaikenlaisia mieleltään erilaisia henkilöitä ja vastaukset saattavat olla sen mukaisia. Kohtelen naisia arvostaen. M31

Vierailija
196/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei vielä ymmärrä hyvänpäälle eikä ole kokenut aikuista naista, selvästi kokematon kolli. Niin minäkin sillon teininä halusin nuorta, mutta pakko se on todeta että nainen on nainen 30-40 vuotiaana ja naisellisimmillaan 30-40 vuotiaana. Teinit on teinejä ja naiset erikseen. -Mies 31v ja nainen tottakai vanhempi.

Et vain ole saanut hyvää nuorta naista. Ymmärrän kateuden. M31

Vierailija
197/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Teillä ei ole minkäänlaista itsekritiikkiä. En ole ketään henkilökohtaisesti haukkunut ja sinä haukut minua silti kusipääksi. Lisäksi olen ainoastaan kertonut rehellisesti mitä minä itse tahdon ja haluan suhteeltani, sen ei luulisi olevan sinulta pois. M31

Vierailija
198/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt mitään, mua vanhaa miestä 30-40v naiset kiusaa, mää tiedä mitä ne mussa näkee, mutta olen otettu huomiosta.

Vierailija
199/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta et saanut meitä nuoria? M31

Teitä nuoria? Kuule pappa. Oot mua huomattavasti vanhempi. Ikäloppu suoraan sanottuna. Mä katselen ikäisiäni kuumia nuoria miehiä, ja sun ikäisillä vanhuksilla ei oo mitään saumaa.

Vierailija
200/408 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan tietenkin. Sanottakoon, että palstalla on aikamoinen kirjo kaikenlaisia mieleltään erilaisia henkilöitä ja vastaukset saattavat olla sen mukaisia. Kohtelen naisia arvostaen. M31

Kohtelet naisia arvostaen ja silti olet haukkunut kaikki sua nuoremmat ja vanhemmat naiset tässä ketjussa mummoiksi, rumiksi, riipputissisiksi, mielenterveyspotilaiksi yms. :D pappa elää selvästi jossai omassa ulottuvuudessaan.