Toimintakykyä lisäävä masennuslääke?
Tällähetkellä käytössä masennuslääke joka pitää mielialan kyllä tasaisena, mutta latistaa kaikki tunteet. Mikä olisi sellainen lääke joka ei tällätavalla ns.passivoi, vaan lisää toimintakykyä?
Kommentit (19)
Sitä on vaikea sanoa, kun toimii niin yksilöllisesti. Itsellä ollut sepram, mirtazapiini ja seronil ja seronil toimii mulla parhaiten.
Bupropion, yksi tuotenimi Voxra. Virkistänyt minua paljonkin mutta tunnepuoli on kyllä kuollut siitä huolimatta. Parempi silti näin kuin toimintakyvyttömän masentuneena oleminen.
Sertralin lihottaa ja tekee zombieksi. Ei sitä.
Duloksetiini pelasti minun elämäni. Kiitos<3
Vierailija kirjoitti:
Sertralin lihottaa ja tekee zombieksi. Ei sitä.
Duloksetiini pelasti minun elämäni. Kiitos<3
Jos lähtee hiukset, niin vastaus löytyy siitä purkista.
Voxra pisti niin kierroksille ja ahdistus lisääntyi, että jouduin lopettamaan sen. Brintellixiä myös kokeillut, sama olo kuin on ilman lääkettä.
Venlafaxin ja Voxra. Ainakin mulla.
Tasaako Voxra mielialaa? Vai onko se niin, että joillain tasaa ja toisille tulee mania? Riippuen omasta dopamiinijärjestelmästä ja aivojen rakenteesta?
Ootteko huomannut painon nousua escitalopramista?
Miksi pitäisi saada tunteet? Paljon helpompaa kuin ei tunne mitään tässä paskassa maailmassa.
Sulle sopiva. Voi olla ettei löydy tai löytyy vaikka yhdistelmistä.
Aihe tuli tv eilen .Miksi et sitä katsonut? Vai katsoitkin ja vedit juttusi taas Tv lähetys.
9mm Parabellum hoitaa masennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Aihe tuli tv eilen .Miksi et sitä katsonut? Vai katsoitkin ja vedit juttusi taas Tv lähetys.
No laittaisitko linkin?
Venlafaxin on toiminut mulla hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sähköhoito,
Luetunymmärtäminen laudaturin tasoa, toimivan hoidon olet kyllä löytänyt!
Voxra