Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunaan/suihkuun yhdessä vai erikseen?

Normaaliako
08.07.2016 |

Siinä se kysymys olikin.
Miltä mielestänne kuulostaa nainen joka ei vuosien suhteen aikana ikinä halua yhdessä?
Ei edes niin että toinen on suihkussa samalla kuin toinen saunassa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh! yksinhän siellä suihkussa käydään.

Vierailija
2/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tietysti. Ainakin näin lapsiperheessä olen pitänyt kiinni siitä, että pääsen yksin. Se onkin ainoa paikka missä voin/saan olla kodissani itsekseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketään siihen viemään lämmintä vettä kun yritän peseytyä, se on Omaa Aikaa jolloin en halua olla kenenkään seurassa.

Vierailija
4/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis ikinä ole miehenne kanssa yhdessä saunassa?

Vierailija
5/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa oltu yhdessä nyt 25 vuotta, ei ole koskaan saunottu yhdessä tai oltu suihkussa yhdessä. Miksi pitäisi olla? Suihkussa peseydytään ja saunaa inhoan. En tarvitse apulaista tai katselijaa, kun peseydyn. Ja jos ei mies pärjää yksin, niin se on että voivoi.

Vierailija
6/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on mahdollista niin yhteissuihku.

Vierailija
7/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa on 2 suihkua vierekkäin.

Usein huomaan että vaimoni rinnat ja jalkoväli ovat todella likaiset ja niihin on pakko levittää runsaasti vaahtoavaa saippuaa ja pestä em. paikat todella hitaasti ja huolellisesti....

Vierailija
8/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaan aina yhdessä ja suihkussakin usein samaan aikaan. Meillä on tosin kaksi suihkua.

Vierailija
9/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa oltu yhdessä nyt 25 vuotta, ei ole koskaan saunottu yhdessä tai oltu suihkussa yhdessä. Miksi pitäisi olla? Suihkussa peseydytään ja saunaa inhoan. En tarvitse apulaista tai katselijaa, kun peseydyn. Ja jos ei mies pärjää yksin, niin se on että voivoi.

Kuulostat siltä ettei kanssasi huvittaisikaan saunoa.

Ei tässä nyt ole kyse siitä etteikö suihkussa yksin pärjäisi, vaan mielestäni olisi mukavaa saunoa yhdessä kun lapset nukkuu ja on aikaa olla kahdestaan.

En toki tarkoita että aina pitäisi vaan yritän tässä kartoittaa että onko kuinka yleistä että sitä ei tapahdu ikinä vuosienkaan aikana.

Vierailija
10/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en näe vaimoa alasti kuin saunassa tai suihkussa.

Itse tykkäisin kun pestäis toisiamme, hiplailua, saunassa lähekkäin, sylikkäin, sisäkkäin, kuumien rintojen hyväilyä, viileässä suihkussa olemista rakastelua ym.

Mutta ei, kaikki on sen mielestä ällöttävää ja pervoa.

11/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä käydään suihkussa niin usein kuin mahdollista, yleensä iltaisin. Mies käy suihkussa arviolta kolmesti päivässä, oma ihoni ei vain kestä sellaista.

Vierailija
12/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri aikaan saunotaan, koska toinen tykkää kovista ja toinen miedoista löylyistä.  Eipä viitsi nyt vain seuran takia kärsiä kovista löylyistä.

Vierailija
13/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naitte tommosia vaimokkeita?

Yhteissuihkuthan on tosi eroottisia.

Vierailija
14/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin aina yhdessä ja saman suihkun alla.

Vierailija
15/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mieluiten käyn yksin, varsinkin suihkussa. Kyllä sitä kahdenkeskistä aikaa voi muuallakin viettää. Mulle esim sauna ei oo yhtään sellainen paikka missä kiinnostais alkaa mihinkään seksihommiin, mieluiten rauhoitun itsekseni ja saan aikaa ihan vaan omille ajatuksille ja hiljaisuudelle.

Vierailija
16/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhdessä saunaan ja sen jälkeen lähes poikkeuksetta yhteissuihku, ellei toinen halua jäädä löylyyn pidemmäksi aikaa. Saunattomina päivinä käydään myös yleensä yhdessä suihkussa. 

Vierailija
17/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuplasuihkut, mielellään mennään yhdessä suihkuun. Silloin kun oli vain yksi suihku, mentiin erikseen. Saunaan mennään yhdessä. Mies ottaa kovemmat löylyt, mä siirryn siinä vaiheessa peseytymään kun se heittää löylyä ja lähden sit aiemmin pois. Mutta aina mennään yhdessä saunaan, jos mahdollista, mieluiten ilman lapsia, mutta se on tietty perheellisenä hieman harvinaisempaa. Tykkäisin jutella saunassa miehen kaa ihan rauhassa. Seksipaikkana en saunaa pidä.

Vierailija
18/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa, mä oon myös hyvin epäeroottinen näky peseytyessä, harvoin mieskään on musta innostunut sillon kun yhdessä ollaankin suihkuteltu :D

Vierailija
19/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Haluan sheivata ja peseytyä rauhassa. Me ei vaan mahduta suihkun alle kaksin, ja seksipuuhiin se on älyttömän epämukava paikka; reilu pituusero, liukastumisvaara, epäeroottinen lattiakaivo lähistöllä, pahuksen kuuma, märkää tukkaa joka puolella ja vettä korvissa. Kiitos ei enää.

Vierailija
20/34 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en näe vaimoa alasti kuin saunassa tai suihkussa.

Itse tykkäisin kun pestäis toisiamme, hiplailua, saunassa lähekkäin, sylikkäin, sisäkkäin, kuumien rintojen hyväilyä, viileässä suihkussa olemista rakastelua ym.

Mutta ei, kaikki on sen mielestä ällöttävää ja pervoa.

Onko vaimollasi kenties ongelmia seksuaalisuutensa kanssa jos näkee tuon pervona ja ällöttävänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä