Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitää käyttää jotain ihme puuteripaperia? Mä taputtelen kasvot aina vessassa käydessä ihan tavallisella wc-paperilla

Vierailija
08.07.2016 |

Vessassahan sitä meikkejä korjaillaan. Ei siellä kukaan ole näkemässä, millä sitä meikkiään korjailee. Tulee halvemmaksi ja ajaa saman asian. On vielä isompikokoisia nuo wc-paperiarkit kuin tuollainen minikokoinen puuteripaperi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin :D ajaa saman asian

Vierailija
2/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole sama asia. Mun naamassa ainakaan mikään vessapaperilla töpöttely ei auta. Puuteripaperi kivasti poistaa kiillon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole sama asia. Mun naamassa ainakaan mikään vessapaperilla töpöttely ei auta. Puuteripaperi kivasti poistaa kiillon.

No pidä sitä wc-paperia hetki siinä iholla, niin kyllä rasvat siihen imeytyy. Mulla on aina järkyttävän rasvainen se paperiarkki. Ap

Vierailija
4/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä myydään puuteripaperia? En ikinä näe kaupoissa sitä.

Vierailija
5/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taputtelen usein vessapaperilla, mutta ei se kyllä sama asia ole kuin puuteripaperi :D 

Vierailija
6/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tarttuu paperiin myös meikki, kun taas kiillonpoistopaperiin jää vain se rasva. Käytän Duroyn papereita.

Vierailija
7/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokos, stockmann...

Vierailija
8/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin tarttuu paperiin myös meikki, kun taas kiillonpoistopaperiin jää vain se rasva. Käytän Duroyn papereita.

Näissä ei siis puuteria ole mukana.

Vierailija
9/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokos, stockmann...

Stockmann ei ole lähellä. Sokoskin toisessa kaupungissa. Täytyy muistaa kun käy siellä suunnassa.

Vierailija
10/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo vähän ällöttävääkin. Ihmiset käpälöivät wc-paperia etenkin julkisissa paikoissa likaisin käsin, ja niissä on kauheasti bakteereita. Ja niihin myös roiskuu paskavettä. Kiva sitten sellaisella pyyhkiä naamaa.

Ja ainakin minulla tavallinen paperi sotkee helposti meikin. Puuteri- tai kiillonpoistopaperi ei tee meikkipohjaan rumaa pintaa.

Papereita myydään esim. Stockalla meikkisienien, ripsientaivuttimien ym. välineiden lähellä, kannattaa siis etsiä sieltä.

Vierailija
11/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokos, stockmann...

Stockmann ei ole lähellä. Sokoskin toisessa kaupungissa. Täytyy muistaa kun käy siellä suunnassa.

Kyllä näitä myydään myös Prismoissa ja Cittareissa ym. isommissa kaupoissa, joissa on jonkinlainen kosmetiikkaosasto.

Vierailija
12/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, no sitten ymmärrän. Olen sen verran metsäläinen, etten käytä meikkiä; pelkästään päivävoidetta.

- nro 2

13/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi vessapaperilla taputtelija. Olen aikanaan eBaysta tilannut myös jotain aasialaisia puuteripapereita, mutta niihin en kyllä saa millään imeytettyä naamasta tarpeeksi rasvaa! Pitäisi käyttää ties kuinka monta sellaista pikkupaperia per kerta. Toki otin jotain halpaa joten ehkä laadukkaampiakin on olemassa...

Kyllähän siihen vessapaperiin sitä meikkiäkin jää, mutta mielestäni se on pieni haitta ottaen huomioon ettei naama enää kiillä. Itsessään tuhraantumaan en meikkiä paperin painelemisella saa :)

Vierailija
14/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määpä kerron teille päivän demivinkin.. kuittipaperi ajaa saman asian mutta täytyy vaan muistaa aamuin illoin puhdistaa naama sit kunnolla :)

Vierailija
15/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään ostin Shiseidon puuteripaperia. Ihan parhaita ja kiilto pysyy poissa pitkään. Hätätapauksessa olen tuputellut käsipaperilla kasvoja muttei se kyllä ole ollenkaan sama asia. Wc-paperia en kasvoihini laita, jestas, ihmiset koskettavat paperia likaisilla käsillä, en halua sellaista lähellekään kasvojani.