Miksi otatte ne lapset mukaan kauppareissulle?
Niistä on pelkkää harmia kanssaihmisille. Alappa tilittää, jos uskallat.
Kommentit (47)
No siksi, että meidänkin pitää syödä. Voin tuoda teille hoitoon siksi aikaa, helpompaa minustakin olisi käydä yksin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Niistä on pelkkää harmia kanssaihmisille. Alappa tilittää, jos uskallat.
No on taas niin saatanan tylsä kysely, ettei mitään rajaa.
Hankipas kuule ämmä itsellesi elämä, älkää kiusaa meitä viisaampia typerillä jorinoillasi.
Ei minulla muuta.
Mihis mä ne jättäsin kauppareissun ajaksi. Sulloisin johonkin kaappiin vai? En ihan viittisi jättää 1-vuotiasta 3-vuotiaan vastuulle puoleksi tunniksi.
Ai niin, terveisiä porvooseen, jonne-boy!
Koska haluan viettää lapseni kanssa aikaa. Ikävää, jos jotakuta kaupassa häiritsee se, miten kiltti mutta puhelias lapseni kertoo miten hänen tarhapäivänsä on mennyt.
Onhan niiden lapsienkin opittava miten kaupassa käyttäydytään ja toimitaan.Niin myös juhlissa,lääkärissä,kylässä tms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en ottaisi?
Luot huonon ilmapiirin maailmaan tuolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi niin pieniä jättää yksin kotiinkaan.
Eikö teillä oli kodinhoitajaa, kuten normaaleissa perheisssä?
Alapas, ei alappas. Kielioppi kuntoon ennen kuin alat provoilla, ap hyvä!
Ärsyttävintä on kun ne pennut laitetaan sinne lastausosastolle pomppimaan. Niinkuin se olisi joku pomppulinna. Niitä joudutaan teidän takia sitten korjaamaan, sekä toisten ostoksien näpelöiminen ei oikein kuulu asiaan. Ettekö te lue kylttejä.
TÄMÄ TILA ON TARKOITETTU OSTOKSIEN LASTAAMISEEN.
t. kyllästynyt Myyjä.
Se on vasta 8kk. Ei osaa vielä esim lämmittää mikrossa soseitaan eikä oikein paljon muutakaan, joten en voi jättää sitä vielä yksin. Osaa kyllä ryömiäa,istua ja hieman kontatakin,mutta ei omaa sellaisia taitoja,että pärjäisi kauppareissun yksin. Siksi.
Jos mahdollista jätän kotiin isänsä kanssa, tykkään käydä rauhassa ostoksilla. Välillä mennään kaikki ja välillä joutuu tosiaan sen lapsen ottamaan mukaan!!! :o hui!
Vierailija kirjoitti:
Alapas, ei alappas. Kielioppi kuntoon ennen kuin alat provoilla, ap hyvä!
Eläpäs alappas mulle!
ap
No myös kaikista muista asiakkaista on harmia minulle, mutta koska en ole niin rikas että voisi perustaa aivan omaa henkilökohtaista supermarkettia, tyydyn tähän että asioihin kaikille avoimessa marketissa. Suosittelen samaa sinullekin
Vierailija kirjoitti:
No siksi, että meidänkin pitää syödä. Voin tuoda teille hoitoon siksi aikaa, helpompaa minustakin olisi käydä yksin kaupassa.
Voisin käydä sulle kaupassa ennemminkin. Ostaisin mitä huvittaa.
ap
Miksi en ottaisi?