Mitkä muodissa olevat asiat eivät ole iskeneet sinuun?
Kommentit (35)
Suurin osa vaatetuksesta ja hiusmuodista, älypuhelimet, some, aikataulutettu harrastaminen ja parisuhde.
2000-luvun metalcoreksi kutsuttu melodinen death metal kolmen pennin hc-riffeillä ei koskaan iskenyt.
Sairaalassa henkilökunnalla oli joskus kymmenen vuotta sitten Crocs-buumi. Oikeasti ihan tyylikkäätkin ihmiset veti värikkäissä reikäkengissä. Ei iskenyt muhun.
Perseshortsit, sininen/harmaa tukka, vanssit, banaanikuosiset vaatteet, ylisuuret kulmakarvat, tatskat, some, että mitähän vttua-biisi, boyfrend-👖... Ja joo, olen nuori.
Pillihousut. Suurin osa ihmisistä näyttää tosi tyhmältä niissä, korostaa vääriä paikkoja ja kengät näyttää suhteettomilta.
En juuri seuraa muotia, joten ilmeisesti kaikki. Valitsen vaatteeni vartaloni, en muotivirtausten mukaan.
Downshifting sillä oletuksella, että kaikilla on valmiiksi kaikkea liikaa, ja siitä sitten hurskaasti luovutaan. Miksi alunperinkään täytyy ruveta hamstraamaan kaikkea liikaa? Ettei olisi syrjäytynyt luuseri? Tekopyhää mielestäni.
Muutenkin suurin osa muoti-ilmiöistä on vain sitä, että uusi sukupolvi toistaa samaa kuin edellisetkin, eri nimellä vain.
Gymsackit, eli ne jumppakassit jota kannetaan laukun/repun asemasta.
Fitness. Etenkään bikini-fitness. Tyhjäpäisten touhua. Enkä laske urheiluksi kun ei mitata mitään suorituskykyä (vaikka typyt kuinka itkee miten rankkaase on)
Selfiet, belfiet. Tyhjäpäisten touhua.
Nuorisolta vielä ymmärrän, mutta en ikäisiltäni, yli 3-kymppisiltä. Säälittävää.
Mulla on kai hyvä kroppa, olen liikkunut aina ja huolehtinut itsestäni. Mut persettäni en esittele kuin omalle ukolle :-)
Peplum-topit. Näyttävät kutistuneilta mekoilta... Kokeilin kaupassa, mutta ei ainakaan minulle sovi. Olen aika hoikka ja kapea, ehkä pitäisi olla muodokkaampi sellaisen kanssa. Sen sijaan en ymmärrä, miksi legginssejä haukutaan jatkuvasti :D Kivan kevyiltä ne kait näyttävät tunikojen kanssa.
Crocsit, peplum-helmat, legginssit, polkkatukka, pillifarkut.