Mitkä muodissa olevat asiat eivät ole iskeneet sinuun?
Kommentit (35)
Peplumhelmat, kookosvesi, Snapchat
Kånken-reppu. Tosin en tiedä onko se enää muodissa. Ruma hökötys.
Crop topit, lyhyet nahkatakit, suuret venytykset korvissa. Ei vaan miellytä mun silmää.
Crocsit, leveät lahkeet housuissa, lenkkarit mekon kanssa, takki olalla, Maxi mekot, pikkuriikkiset takapuoli shortsit, boyfriend-farkut,
Polkkatukka, shokkivärjäykset, tummat huulet, ripsien pidennys.
Muuta ei tule äkkiseltään mieleen.
En seuraa muotia niin että tietäisin läheskään kaikkea, mutta ihan noin yleisesti kun jotain alkaa näkyä kaikilla tai jotain hehkutetaan jatkuvasti, niin ei kiitos.
Tulee nyt mieleen esimerkiksi tämä lenkkeilybuumi. Yhdessä vaiheessa joka toinen postasi Facebookiin kuvan niistä PUNAISISTA juoksulenkkareista. Näistä enää kourallinen jatkaa juoksuharrastusta.
Kaikki laitteet, mistä ei voi puhua yleisnimellä. "Aifoun", "aipäd". Meillä on vain puhelimet ja tabletti, eikä ikinä tule mitään i:llä alkavaa.
Lasten vaatteista Minirodinit ja Gugguu. Etenkin jälkimmäinen. Jos joku vaatemerkki aiheuttaa sellaista hysteriaa, en ikinä koskaan halua kenenkään ajattelevankaan, että onkohan tuokin yksi niistä jotka on valjastanut koko lähipiirinsä tietyllä kellon lyömällä verkkopankkitunnukset kädessä verkkokaupan ääreen, kun THE pipo tulee myyntiin. Ihan kivoja vaatteita muuten ja voisin ilman tätä hysteriaa ostaakin.
Känken-reppu, twiittailu, velailu, persuilu...
Fitness,kananmunien syöminen (oksettaa,ne tulee kananperseestä) balleriinat,kumihuulet (ei oo rahaa) pikkuhousujen myyminen että saisin tissit joita näytellä instassa kun ei oo edes poikakaveria,kun oon A-seksuaali :D
Eiks nää oo muotia?
Ai nii voisin vaihtaa sukupuolta mutta ups! Oon jo nainen.Miehenä ei jaksais tätä elämää,asuis ehkä koirankopissa :)
Facebookia en myöskään jaksa seurata,kuollut mesta
Aspergerinä en muutenkaan kulje massassa.
Sanotaanko et valtavirtaa vastaan
Harry Potter, Lord of the rings, Crocsit.. en ole lukenut ensimmäistäkään Harry Potter kirjaa enkä lue.
-mies
Keski-ikäisten pissistely. Ei jaksa. Itkettää ja naurattaa niiden touhu.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalassa henkilökunnalla oli joskus kymmenen vuotta sitten Crocs-buumi. Oikeasti ihan tyylikkäätkin ihmiset veti värikkäissä reikäkengissä. Ei iskenyt muhun.
Tyylikkäinä perus-crocseja tuskin kukaan pitää, mutta juuri sairaalatyöhön ne sopivat, koska kestävät desinfioivan pesun. Moni muu materiaali on pilalla eritetahrojen vuoksi hyvinkin nopeasti.
MariMörkö kirjoitti:
Fitness,kananmunien syöminen (oksettaa,ne tulee kananperseestä) balleriinat,kumihuulet (ei oo rahaa) pikkuhousujen myyminen että saisin tissit joita näytellä instassa kun ei oo edes poikakaveria,kun oon A-seksuaali :D
Eiks nää oo muotia?
Ai nii voisin vaihtaa sukupuolta mutta ups! Oon jo nainen.Miehenä ei jaksais tätä elämää,asuis ehkä koirankopissa :)
Facebookia en myöskään jaksa seurata,kuollut mesta
Aspergerinä en muutenkaan kulje massassa.
Sanotaanko et valtavirtaa vastaan
Myyjiä näkyy olevan palstalla :D siitä alapeukut
Kaveri on opettanut miten ip osoitteet saa hakkeroitua ja näkee kuka kirjottaa
Pikkuhousun nuuhkija saattaa olla oven takana
Toi youtubettajien somekieli. Anna mun kaikki kestää.
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Et sevästi tiedä mitä downshiftaaminen on, sillä puhut eri asiasta. En tidä mikä tuon antimaterialismi trendin nimi on, mutta downshiftaaminen on kokonaisvaltaisempi elämäntavan muutos, joka liittyy enemmän työskentelyn vähentämiseen/alanvaihtoon.