Bloggaaja vastaa liian pienet -vaatteet kohuun x)
Lukekaa kommentit...
http://go4itvol2.indiedays.com/2016/06/30/nahkatakki-toimii-myos-kesall…
Kommentit (38)
Jaaha. En kyllä mitenkään usko, että isompi koko olisi ollut löysä vyötäröltä. Näkeehän sen sokeakin, että vyötärönauhan päällä pullottaa.
Tuo hame ei peitä edes perseposkia. Aivan hullunkurisen näköistä, kun pieni hame on jouduttu nostamaan kainaloihin, että mahtuisi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli. Ei ihan kaikkia kuvia pitäisi lisätä nettiin. Mutta jos haluaa korostaa vatsamakkaroitaan, niin mikäs siinä...
"En kanssa jaksa kovasti ihmisiä, joilla on rajoittunut näkemys jonkun toisen pukeutumisesta. Jos itse voi hyvin omassa asussaan ja omissa nahoissaan, se on tyylikästä ja upeaa – vaikkei naistenlehtien muottiin sopisikaan."
:D
Minkäikäinen tuo bloggaaja oikein on?? Viimeksi (ilmeisesti tosi kauan sitten) kun joskus blogiin törmäsin ja sitä vilkaisin, on rouva siitä hieman hmmm.....vanhentuntunut ja lihonut.
Uskon kyllä että hame voisi isompana kokona olla liian iso vyötäröltä, mutta se tarkoittaa ettei tuo malli vain sovi. Mulla on tuon mallisen hameen kanssa usein se ongelma että vyötäröltä sopiva on lantiolta pieni, sen ei kuulu laskeutua noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli. Ei ihan kaikkia kuvia pitäisi lisätä nettiin. Mutta jos haluaa korostaa vatsamakkaroitaan, niin mikäs siinä...
"En kanssa jaksa kovasti ihmisiä, joilla on rajoittunut näkemys jonkun toisen pukeutumisesta. Jos itse voi hyvin omassa asussaan ja omissa nahoissaan, se on tyylikästä ja upeaa – vaikkei naistenlehtien muottiin sopisikaan."
:D
Enpä usko että kukaan voi hyvin noin epämukavassa asussa. Vaatteet puristavat ja sijaisevat väärissä paikoissa. Takapuoli näkyy. Tuskinpa on kovinkaan mukava asu.
Isompi hame olisi ollut parempi niin sen olisi saanut alemmaksi niinkuin kuuluisi ja laittaisi rinnat kunnon rintsikoilla ylemmäksi.
Ohhoh. Nätti tyttö ja hyvät jalat, mutta ei tuonmallisella keskivartalolla kyllä crop topia voi pitää! Isompi hame ja erilainen yläosa, niin olisi tullut paljon tyylikkäämmät kuvat.
Tosi söpö tyttö! Hame ei haittaa minua niin paljon kuin auki olevat kengännauhat:/
Jos löydän kivan vaatteen eikä se millään istu mun päällä tai näyttää muuten hirveältä, niin jätän sen ostamatta. Hyvä vinkki muillekin.
Noin upeita sääriä kyllä esittelisin, mutta ehkä hieman toisin tavoin.
En tiedä kuka tämä henkilö on mutta vilkaisin kuvaa. Upea vartalo ja se tulisi oikeuksiin esim. jollakin kietaisumekolla. Olen samaa mieltä, että jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa mutta voi se silti olla mautonta ja tyylitöntä. Itse jos hiihtelisin tuon näköisenä julkisesti niin toivoisin, että joku läheinen sanoisi että nyt ei ihan sovi tämä asukokonaisuus. En haluaisi kannustaa toista häpäisemään itseään. En ymmärrä mitä pahaa siinä on, jos sanoo että asukokonaisuus ei sovi, se on vain fakta että kaikki ei aina sovi kaikille. Crop topit sopivat loppujen lopuksi aika harvalle.
Outoa että kaksi ihmistä on ollut noin sokeita noille kuville ja päätyneet julkaisemaan ne. En ymmärrä.
Tässä nyt yritetään jotain some kohua saada aikaiseksi. Joku laittaa päällensä liian pienet vaatteet ja pari vatsamakkaraa pursuaa, odotetaan ilkeitä kommentteja ja päästään marisemaan kuinka ihmiset ovat julmia kun kurvikas ei saa pukeutua miten tahtoo. Blogin kävijämäärä hetkellisesti nousee ja bloggaaja on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt yritetään jotain some kohua saada aikaiseksi. Joku laittaa päällensä liian pienet vaatteet ja pari vatsamakkaraa pursuaa, odotetaan ilkeitä kommentteja ja päästään marisemaan kuinka ihmiset ovat julmia kun kurvikas ei saa pukeutua miten tahtoo. Blogin kävijämäärä hetkellisesti nousee ja bloggaaja on tyytyväinen.
Tuolla on monta muutakin yhtä epäsopivaa asua tunnisteella Peetun vetimet.. Joten en usko, että kyse on tästä
Hame oli liian pieni. Mutta entisenä pullukkana tiedän kuinka helposti sitä vetää vatsaa sisään sovituskopissa ja toteaa päättäväisenä "siis kesällähän olen laihtunut jo ainakin 10 kiloa, ehkä enemmänkin". Ja näin se väärän kokoinen hame lähtee kaupasta mukaan. Kassalla laihdutus on jo unohtunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on monta muutakin yhtä epäsopivaa asua tunnisteella Peetun vetimet.. Joten en usko, että kyse on tästä
Nätti tyttöhän tuo on ja upeat sääret, mutta pakko sanoa ettei hän osaa oikein pukeutua vartalonsa mukaan. Eikä tietysti tarvitsekaan noudattaa mitään yleisiä "pukeutumissääntöjä" jos ei halua, mutta näyttäisi paljon paremmalta ja sopusuhtaisemmalta jos ei käyttäisi niin paljon vyötäröä korostavia ja keskivartalon katkaisevia asuja, joissa paita on tungettu minihameen sisään. Saa keskivartalon näyttämään lyhyeltä ja tukevalta. Noista crop topeista puhumattakaan. Olisi paljon enemmän edukseen hyvin laskeutuvissa mekoissa ja pidemmissä istuvammissa paidoissa. Mutta kukin tietysti tyylillään..