Mitä söitte lounaaksi?
Meillä oli kesäkurpitsapastaa ja lohikarponaara-spagettia. Jälkimmäinen ruoka eiliseltä.
Kommentit (12)
Paistoin vähän perunanjämiä ja sipulia, silliä ja hapankaalia kyytipoikana. Nam.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kesäkurpitsapastaa ja lohikarponaara-spagettia. Jälkimmäinen ruoka eiliseltä.
Älä yritä. Läskisoosia veditte. "Karponaara" voi jeesus
Mä oon kerran syönyt läskisoosia, joskus 90-luvulla mökillä. Oli kyllä ihan hyvää. Miksi ajattelit, että söimme läskisoosia? Mitä itse söit?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paistoin vähän perunanjämiä ja sipulia, silliä ja hapankaalia kyytipoikana. Nam.
M
Nam nam! Mä laitan ehkä iltaruuaksi uusia perunoita (ja jotain), niin että saan silliä. Mä ja vanhempi lapseni tykätään hirveästi sillistä.
Ap
Ei meillä mitään louansta syödä. Itse vetelin kahvia ja marjapiirakkaa. Lapselle annoin vanukkaan, vesimelonia ja banaania. Ruoka syödään sitten kun mies tulee töistä, joskus neljän aikaan. Silloin on uusia perunoita, kalaa ja keitettyä kananmunaa.
Karponaara :D
Söin "salaattia". Muutama salaatinlehti, pari tomaattia, broilerin rintafile ja fetaa ja patonkia. Lapset söi raejuustoa, riisikakun ja porkkanaa.
Kohta rupean valmistelemaan savulohipastaa.
Maman vermiselliä, hyi kamala kun oli paljon valkosipulia. En suosittele
Älä yritä. Läskisoosia veditte. "Karponaara" voi jeesus