Poikaystävä nimitti minua hampaattaksi lihapullaksi kun luuli etten kuullut
Olin onnettomuudessa ja menetin kaksi etuhammasta, korvaavat hampaat laitetaan vasta reilun kuukauden päästä joten siihen saakka joudun pärjäämään näin. Olin lähdössä asunnoltani kauppaan kun poikaystävä kavereidensa kanssa jäi sisälle. Unohdin lompakon ja palasin rapusta hakemaan sitä kun kuulin keittiöstä keskustelua. Hän ei ollut huomannut minun palanneen. Kuulin pätkän keskustelua jossa ensin poikaystävän kaveri valitti kuinka hänen tyttöystävänsä rinnat roikkuvat ja tämän jälkeen poikaystävä kommentoi "No on se parempi kuin "Tiina" se on nykyään hampaaton lihapulla" olen vielä kauppareissulla ja tällä hetkellä itken. Miten sanoisin hänelle että tuo loukkasi pahasti? En pysty vielä palaamaan kotiini vaan tulin puistoon.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ok, nyt kokosin itseni. Menen isoveljeni luo, pesen kasvot ja käyn käskemässä hänet vittu*n asunnostani. Veli lupautui tulemaan mukaan siltä varalta jos hän alkaa riehua. Luonani ei ole onneki paljon hänen tavaraansa, mahtunevat pariin muovikassiin.
Ap
Varmaan hyvä valinta. Empaattisuuden puute on aika iso deal breaker. Jos kumppani on onnettomuudessa josta selviää hengissä mutta menettää isoisänsä, siinä pitäisi pienin murhe olla kumppanin ulkonäkö sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ok, nyt kokosin itseni. Menen isoveljeni luo, pesen kasvot ja käyn käskemässä hänet vittu*n asunnostani. Veli lupautui tulemaan mukaan siltä varalta jos hän alkaa riehua. Luonani ei ole onneki paljon hänen tavaraansa, mahtunevat pariin muovikassiin.
Ap
No sähän nopeasti erosit. Ei edes tarvittu kovinkaan montaa JSSAP- kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan suoraan,että kuulit poikaystäväsi sanomiset. Tommosta sanomista on kyllä aika vaikea antaa anteeksi.
Hyvä asia tässä on että hän pon poikaystäväsi, ei miehesi.
Jätä hänet. Tämä kalvaa sinua niin, että muistat sen aina. Hän moittii /haukuu sinua kavereilleen, miten noloa. Siis hänen kannaltaan. Hän ei antsaitse sinua. Yksinkin on parempi.
Maailman typerin stereotypia on se että naiset olisivat muka miehiä pahempia juoruilijoita ja selkäänpuukottajia. Jätin ensimmäisen poikaystäväni koska hän puhui minusta pahaa ja haukkui minua kun en ollut paikalla. Toisen poikaystäväni jätin sen takia että hän ei puuttunut siihen että minua haukuttiin selkäni takana, hän siis kuitenkin kertoi minulle miten minua haukuttiin mutta ei voinut kuulemma tehdä asialle mitään. Tämän jälkeen en ole seurustellut. En vain enää pysty luottamaan miehiin enkä halua tulla enää nöyryytetyksi ja loukatuksi. En kunnioita raukkamaisia ja ilkeitä ihmisiä.
Miten meni? Kai veli oli mukana? Sanoitko suoraan mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Kuulin pätkän keskustelua jossa ensin poikaystävän kaveri valitti kuinka hänen tyttöystävänsä rinnat roikkuvat ja tämän jälkeen poikaystävä kommentoi "No on se parempi kuin "Tiina" se on nykyään hampaaton lihapulla
Kiitos illan nauruista. Tiedän, että asia on vakava, mutta repesin täysin.
Vähän off topic, mutta vituttaa kyllä myös tuo poikaystäväsi kaveri, joka kommentoi oman tyttöystävänsä rintoja. Siis että ovat alkaneet roikkua. Jotkut kakarat vaativat, että naisella pitäisi olla isot tissit, mutta auta armias jos ne roikkuvat. Ei tunnu menevän kaaliin, että mitä enemmän massaa, sen enemmän myös painovoima alkaa vaikuttaa.
Mä jättäisin heti. Kertoo miehestä paljon. En vois ikinä kuvitella oman mieheni haukkuvan mun ulkonäköä muille..