Ystävän dramaattinen salaperäisyys
Tuli tuosta Hih kun on jännää ketjusta, että mulla on kaveri, joka usein laittaa mulle tuon tapaisia viestejä omasta elämästään. Että on tapahtunut jotain järisyttävän ällistyttävää, josta hän kertoo kunhan vähän toipuu ja tulossa on siis stoori jota kuunnellessani suuni loksahtaa auki. Just nyt hän ei ehdi sitä kertoa mutta kunhan tavataan ens viikolla niin sitten!!! Saan kuulla uskomattoman jutun!
Jos kysäisen sitten asiasta, kun tavataan, hän ei jaksa siitä puhua... ei palata asiaan enää.
En nyt ole palavan utelias k.o. juttuja edes kuulemaan, mutta mitä tämä tällainen salaperäisyys oikein on? Ihme draamaa... Ja näitä on ollut useamman kerran.
Kommentit (7)
No se nimenomaan on draamantarve. Tarve olla mielenkiintoinen ja jännittävä persoona, vaikka oikeasti elämä on tylsääkin tylsempää ja tavanomaista. Jännittävin hetki on salkkareiden katsominen. Mutta on tarve olla uniikki lumihiutale pienellä jalustalla, jonka elämää kanssaeläjät seuraavat ihmeissään.
Oma esimerkki naamakirjassa
"Jännät paikat, ne tietää jotka tietää ;)" -tyyppi saanut opiskelupaikan. Tosi jännää :D niin jännää, että ei voinut heti sanoa menevänsä opiskelemaan kun yleisö olisi liian järisyttynyt.
Ihanasti myös tämmöinen draamakuningatar spoilasi ystäväpiirillemme raskauteni.
Tapasin ensin tämän draamattaren kaksin ja hänelle jo kerroin raskaudestani, menin suoraa hänen luotaan tapaamaan isoa ystäväjoukkoamme illanviettoon, johon tämä draamakuningatar ei päässyt. Eikö vain ajomatkani aikana hän päivittänyt faceen "Iik, en kestä, sain kuulla juuri uutisen pienten jalkojen tepsutuksesta". Jep. Ystävämme tiesivät siis jo, kun saavuin paikalle, koska tiesivät mistä olin tulossa.
Kuka on illanvietossakin facessa päivityksiä lukemassa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on illanvietossakin facessa päivityksiä lukemassa?
Nykypäivänä suurinpiirtein kaikki roplaavat jossain vaiheessa puhelintaan vähintään tunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti myös tämmöinen draamakuningatar spoilasi ystäväpiirillemme raskauteni.
Tapasin ensin tämän draamattaren kaksin ja hänelle jo kerroin raskaudestani, menin suoraa hänen luotaan tapaamaan isoa ystäväjoukkoamme illanviettoon, johon tämä draamakuningatar ei päässyt. Eikö vain ajomatkani aikana hän päivittänyt faceen "Iik, en kestä, sain kuulla juuri uutisen pienten jalkojen tepsutuksesta". Jep. Ystävämme tiesivät siis jo, kun saavuin paikalle, koska tiesivät mistä olin tulossa.
Miksi ihmeessä joku kertoo tällaiselle tyypille uutisia?!
Dramaqueen halua herättää huomiota ja tehdä itsestään erikoisen, vaikkei rahkeet siihen riitäkään.
Sitten on olemassa toinen ihmisryhmä, joka ei halua kertoa koko elämäänsä kaikille ihmisille. Eli eivät kirjoittele yllä mainittuja vihjailevia viestejä, vaan kertoo ihan suusanallisesti niille, joille haluaa kertoa, kokemuksistaan ilman suurentelua. Kuulun itse tähän ryhmään ja olen saanut usein moitteita, kun olen mukamas niin salaperäinen, kun en kerro mitään kiinnostavaa itsestäni tai elämästäni. Niille joilla on liian väljät leukapielet, en todellakaan kerro, sillä alta aikayksikön juttu on jo levitetty - muokattuna - pitkin kyliä. Ei kiitos minulle. Onneksi minulla ei myöskään ole tuollaisia huomionkipeitä vihjailevia viestituttavia. En jaksaisi niitä!
Laittakaa alapeukku, jos teillä EI ole fb-kavereissanne tyyppiä, jolla on säännöllisesti päivityksiä:
"Sydän meinasi hypätä kurkkuun"
"No huhhuh"
"Sainpas iloisia uutisia"
"Voi jee, nyt on mitä jännätä koko loppuvuosi"
"Suuria muutoksia luvassa"
:(
Tällä tyypillä ei ole myöskään milloinkaan aiettakaan avata näitä.
Mitä tästä saa???? Ehkä se lämmittää, että minä ja sata muuta lämpenemme näistä?