Poikaystävä nimitti minua hampaattaksi lihapullaksi kun luuli etten kuullut
Olin onnettomuudessa ja menetin kaksi etuhammasta, korvaavat hampaat laitetaan vasta reilun kuukauden päästä joten siihen saakka joudun pärjäämään näin. Olin lähdössä asunnoltani kauppaan kun poikaystävä kavereidensa kanssa jäi sisälle. Unohdin lompakon ja palasin rapusta hakemaan sitä kun kuulin keittiöstä keskustelua. Hän ei ollut huomannut minun palanneen. Kuulin pätkän keskustelua jossa ensin poikaystävän kaveri valitti kuinka hänen tyttöystävänsä rinnat roikkuvat ja tämän jälkeen poikaystävä kommentoi "No on se parempi kuin "Tiina" se on nykyään hampaaton lihapulla" olen vielä kauppareissulla ja tällä hetkellä itken. Miten sanoisin hänelle että tuo loukkasi pahasti? En pysty vielä palaamaan kotiini vaan tulin puistoon.
Kommentit (50)
Jätät tuollaisen miehen - ja puret häntä ensin kiusalliseen kohtaan ns. hampaattomalla suullasi.
Juoruilevat ja pahansuovat miehet ovat ikäviä.
Miten sanon hänelle, että tuo loukkasi pahasti? = Jättämällä! Onhan tuo nyt selvääkin, ettei toiselle ole sua kohtaan riittävästi tunteita.
Menet kotiin ja sanot, että kuulit mitä hän sanoi. Kerrot miten pahalta se sinusta tuntui. Keskustelette.
Tätä on kyllä paha yrittää korjata, koska muistat tuon varmaan vielä vuosia.
Sanot vaan suoraan,että kuulit poikaystäväsi sanomiset. Tommosta sanomista on kyllä aika vaikea antaa anteeksi.
Törkeää käytöstä niin poikäystävältä kuin tämän kaveriltakin haukkua selän takana ihmistä, jonka pitäisi olla kaikkein rakkain.
Mene kotiin, anna itkusi ja pahan olosi näkyä ja kysyttäessä kerto, että olet loukkantunut poikaystäväsi sanoista. Loppu ratkeaa itsestään.
Mitä saatte näistä? Ihan jo pelkkä samaan kaavaan laadittu otsikko pajastaa koko paskan trollin alkuunsa.
Osta miehelle lihapullia ja tekohampaat.
Ja ilmoita miehelle, että taidan jättää ne hampaat laittamatta, niin pystyn imasemaan lihapullat tuosta välistä purematta!
Ja tää kirjottaja on ihan selvästi mies. Koska kaikkien miesten mielestä naiset on aina jotain Tiinoja.
Ehkä sä sit vaan olet hampaatta lihapulla jos joku niin mainitsi. Who knows?
Hyi helvetti miten jotkut tai kuulemma aika monetkin miehet puhuvat naisistaan selän takana. Miten musta tuntuu, ettei tuollaisia narsistisia paskoja ollut niin paljon omassa nuoruudessani eli öpaut 20 v sitten? Ainakaan silloin muille vittuilua ja yleistä haukkumista ei pidetty normaalina, eikä voimakkaan ihmisen merkkinä kuten nykyisin. Onko ilkeyden glorifiointi mediassa (paskat tosi-tv -kisat ym.) aiheuttanut tämän tilanteen?
Halveksunta on käsittääkseni tutkimusten mukaan voimakkain eroa ennustava tekijä.
Miksipä jäisit tuohon suhteeseen, jossa sinua halveksitaan.
Luulisi että sitä olisi helpottunut kun se ihminen jota olisi tarkoitus rakastaa, selviää onnettomuudesta noinkin "vähällä" hän ei rakasta sinua.
En usko että kukas mies haukkuisi vaimonsa rintoja toiselle miehelle. Provo...
Vierailija kirjoitti:
Ja tää kirjottaja on ihan selvästi mies. Koska kaikkien miesten mielestä naiset on aina jotain Tiinoja.
Hahah, tää on muuten totta! En kyllä muuten epäile provoksi. Törkeä poikaystävä
Minkä ikäisistä pojista on kyse? Vaan eihän tyhmyys ikää katso...
*hampaattomaksi, silmät niin turvoksissa etten näe kirjoittaa. Ap