Poikaystävä nimitti minua hampaattaksi lihapullaksi kun luuli etten kuullut
Olin onnettomuudessa ja menetin kaksi etuhammasta, korvaavat hampaat laitetaan vasta reilun kuukauden päästä joten siihen saakka joudun pärjäämään näin. Olin lähdössä asunnoltani kauppaan kun poikaystävä kavereidensa kanssa jäi sisälle. Unohdin lompakon ja palasin rapusta hakemaan sitä kun kuulin keittiöstä keskustelua. Hän ei ollut huomannut minun palanneen. Kuulin pätkän keskustelua jossa ensin poikaystävän kaveri valitti kuinka hänen tyttöystävänsä rinnat roikkuvat ja tämän jälkeen poikaystävä kommentoi "No on se parempi kuin "Tiina" se on nykyään hampaaton lihapulla" olen vielä kauppareissulla ja tällä hetkellä itken. Miten sanoisin hänelle että tuo loukkasi pahasti? En pysty vielä palaamaan kotiini vaan tulin puistoon.
Kommentit (50)
Olisit marssinut heti sanomaan poikaystävällesi että hän on munaton luuseri ja sitten lähtenyt kauppaan. Mutta sinä itket puistossa ja valitat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olin onnettomuudessa ja menetin kaksi etuhammasta, korvaavat hampaat laitetaan vasta reilun kuukauden päästä joten siihen saakka joudun pärjäämään näin. Olin lähdössä asunnoltani kauppaan kun poikaystävä kavereidensa kanssa jäi sisälle. Unohdin lompakon ja palasin rapusta hakemaan sitä kun kuulin keittiöstä keskustelua. Hän ei ollut huomannut minun palanneen. Kuulin pätkän keskustelua jossa ensin poikaystävän kaveri valitti kuinka hänen tyttöystävänsä rinnat roikkuvat ja tämän jälkeen poikaystävä kommentoi "No on se parempi kuin "Tiina" se on nykyään hampaaton lihapulla" olen vielä kauppareissulla ja tällä hetkellä itken. Miten sanoisin hänelle että tuo loukkasi pahasti? En pysty vielä palaamaan kotiini vaan tulin puistoon.
Siis mitä niille sun hampaille tarkkaan ottaen tapahtui?
Kyllä suomalainenkin mies juoruilee. Itse asiassa aika paljonkin...
Voi kuulkaa, miehethän ne oikeasti vasta juoruilevatkin! Aina ovat muita arvostelemassa selän takana, rassukat. Varsinkin juristimiehet. Se paskanpuhumisen määrä on aivan käsittämätöntä.
Miksi olet ilman etuhampaita? Yleensä esim. onnettomuuden jälkeen saa pienen irrotettava proteesin jo seuraavana päivänä. Tätä voi sitten käyttää, kunnes saadaan tilalle implantit.
Jos nyt sattuu olemaan suhteessa hampaattoman lihapullan kanssa, niin eikö sitä saa sanoa? Mikä vika lihapullissa on? Ja hampaaton ei ainakaan pure yhtä lujaa kuin hampaallinen.
20, hän on 19-vuotias.
26, tuntuvat inhottavalta suussa ja väliin jää ruokaa, hetkellinen hampaattomuuteni siis siltä osin oma valinta. Ennemmin mukava tunne suussa kuin suun hetkellinen ulkonäkö.
Tekisi mieli mennä ja käskeä häntä painumaan vi**uun. Hän istuu minun pöytäni ääressä, juo minun ostamaani ja keittämääni kahvia ja heti kun silmä välttää niin nimittelee törkeästi. Vaikka tietää että onnettomuus on minulle todella arka aihe sillä menetin samalla isoisäni. Enkä uskalla vieläkään olla auton kyydissä. Terapian avulla ehkä vielä joskus.
Ap
"Hampaat saan aina korjattua helposti. Sulla on isompi duuni ton vmäisen asennevamman korjaamiseen"
29, irtosivat kokonaan. Auto-onnettomuus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pyyhi kyyneleet, astele ylväästi asunnollesi ja alat pakkaamaan laukkua. Jos kämppä on sun, niin pakkaat poikaystävän laukun ja jos taas kyseessä on poikaystävän kämppä, pakkaat oman laukkusi. Poikaystäväsi todennäköisesti tulee kysymään sinulta että mitä olet tekemässä. Vastaat vain kylmän viileästi, että "Tämä hampaaton lihapulla lähtee nyt *jonnekin* viikonlopuksi ja sen jälkeen etsii uuden asunnon, (tai että poikaystävä lähtee ja etsii uuden kämpän).
Vierailija kirjoitti:
20, hän on 19-vuotias.
26, tuntuvat inhottavalta suussa ja väliin jää ruokaa, hetkellinen hampaattomuuteni siis siltä osin oma valinta. Ennemmin mukava tunne suussa kuin suun hetkellinen ulkonäkö.
Tekisi mieli mennä ja käskeä häntä painumaan vi**uun. Hän istuu minun pöytäni ääressä, juo minun ostamaani ja keittämääni kahvia ja heti kun silmä välttää niin nimittelee törkeästi. Vaikka tietää että onnettomuus on minulle todella arka aihe sillä menetin samalla isoisäni. Enkä uskalla vieläkään olla auton kyydissä. Terapian avulla ehkä vielä joskus.
Ap
Jospa teet niin. Ei tuo asia ajan kanssa parane.
Tsemppiä ja jaksamista.
Koska muistuttavat jokaista naista? :D
Vierailija kirjoitti:
Juoruilevat ja pahansuovat miehet ovat ikäviä.
Koska muistuttavat jokaista naista? :D
Aivan, turhaan niitä proteeseja kotioloissa käyttääkään. Mut esim. asiakaspalvelutyötä ja muita sosiaalisia tilanteita voivat toki helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti miten jotkut tai kuulemma aika monetkin miehet puhuvat naisistaan selän takana.
Jep, ei ole kovin kivaa juoruilla kaverille kuinka tyttöystävän tissit roikkuu vaikka se olikin tässä vähemmän paha kommentti. Mä en tosiaan poikaystävän puutteita päivittele kenellekään ääneen, törkeää toimintaa.
Olen todella pahoillani onnettomuudesta ja isoisäsi kuolemasta. Hampaat onneksi saa korjattua.
Poikaystäväsi kommentti oli ala-arvoinen. Todennäköisesti hän vain puhui kavereidensa kanssa niitä näitä, mutta se ei muuta sitä, että tuo oli törkeää ja tuntuu sinusta varmasti ihan hirveältä.
Sinuna puhuisin asiasta poikakaverin kanssa. Voi olla, että sinulle selviää, ettei hän olekaan rakkautesi arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Juoruilevat ja pahansuovat miehet ovat ikäviä.
Muistuttaa liikaa naisia hmm?
Ok, nyt kokosin itseni. Menen isoveljeni luo, pesen kasvot ja käyn käskemässä hänet vittu*n asunnostani. Veli lupautui tulemaan mukaan siltä varalta jos hän alkaa riehua. Luonani ei ole onneki paljon hänen tavaraansa, mahtunevat pariin muovikassiin.
Ap
Joo, provo.
Mutta miten sanoa, että on loukkaantunut ilkeistä sanoista? Öööö .... sanomalla suoraan, että on loukkaantunut ilkeistä sanoista. Kävisikö se?
Hampaaton lihapulla? Hampaattomuus korjaantuu kuukaudessa. Lihapulla viittaa ylipainoon. Sen korjaaminen vie pidemmän ajan, mutta ainakin kannattaa yrittää. Tulee vähemmän dissausta (kts Hesarin viime su pääjuttu), olo ja itsetunto kohenee. Sen jälkeen voi hakeutua suhteeseen vähän laadukkaampien miesten kanssa, jotka käy kaupassa kun tyttikseltä puuttuu onnettomuuden seurauksena etuhampaat.