Syöminen kentällä
Olemme lähdössä reissuun (kaksi aikuista, Eurooppa). Osaatko suositella aaupalapaikkaa Helsinki-Vantaalla? Katselin,että T2 alakerrassa on ravintoloita ja kai se Alepa, mutta onnistuuko tuonne liikkuminen turvatarkastuksen jälkeen? Siellä olisi GLOn aamiaisbuffet....
Kommentit (13)
Itse otan eväitä kotoa tai ostan Alepasta jos tarvitsen jotain syötävää.
Noooh, en mä nyt niin avuton ole. En ole syönyt kentän kaikissa ravintoloissa joten suosittelut kiinnostaa. Pääseekö muuten Alepaan turvatarkastuksen jälkeen? Ei taida? Katsoin,että samalla alueella muutakin missä voisi käydä. Ap.
Teet kotona silli-maksamakkara-voileivät valmiiksi, ei tule kentällä tenkkapoota. Ongelma ratkaistu!
Hyvä idea tuo omat eväät,mutta olen kasvissyöjä,niin toisilla täytteillä 😊 Olisin kuitenkin kiinnostunut GLOn buffetista,onko kokemuksia?
Ei ole kokemusta, menkää sinne ja kerrot sitten meillekin?
Ei turvatarkastuksen jälkeen enää voi sinne palata, joten mene ennen sitä.
Tai tosiaan ota eväät, löytyyhän sieltä niitä istumapaikkoja.
Se buffet on ihan ok.. sinne ja Alepaan ei pääse turvatarkastuksen jälkeen. Eli hyvissä ajoin liikkeelle. Voit tehdä lähtöselvityksen ja viedä laukun ja sitten mennä syömään. Varaa noin tunti kuitenkin turvatarkastukseen/portille menoon. Joskus on isot ruuhkat.
Mä kuitenkin vielä kysyn jos joku jolla on kokemusta valaisisi. Mietin vain,että turvatarkastuksen jälkeen tuonne ei ehkä pääse, en ole varma. Kyseessä T2 alakerta.
8 kiitos selvennyksestä! Näin tehdään 😊
Miksi ette suosiolla syö aamiaista jossain turvatarkastuksen jälkeen olevassa paikassa? Ok, tulee vähän kalliimmaksi, mutta ei tarvitse hoppuilla ja aamiainen on jo osa alkavaa matkaa.
(Alepaan eikä muihinkaan tuloaulan paikkoihin ei pääse turvatarkastuksen jälkeen, paitsi tulemalla ulos ja menemällä uudelleen turvatarkastukseen.)
Turvatarkastuksen jälkeen ei pääse ko. alueelta enää pois. Tai joudut menee uudestaan turvatarkastuksen läpi.
Mut viet laukut ensin, käyt syömässä ja sit meet turvatarkastuksen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette suosiolla syö aamiaista jossain turvatarkastuksen jälkeen olevassa paikassa? Ok, tulee vähän kalliimmaksi, mutta ei tarvitse hoppuilla ja aamiainen on jo osa alkavaa matkaa.
(Alepaan eikä muihinkaan tuloaulan paikkoihin ei pääse turvatarkastuksen jälkeen, paitsi tulemalla ulos ja menemällä uudelleen turvatarkastukseen.)
Koska vege.
Uusavuttomuus ei lopu koskaan.