Ollaan lähdössä reissuun (miehen sukulaisille), sanoin miehelle, että olen lähdössä ihan vain hänen ja lasten takia
Miehen takia siksi, että mies pääsisi juoksemaan kun kukaan ei ehtisi vahtia lapsia ja lasten takia siksi, että perhe ei olisi hajalla lomareissuilla, (viime vuonna en mennyt mukaan). Niin mies ei kommentoinut mitenkään. Pitäisikö minun esittää iloista lähtijää, vai?
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto B. Sinä ja lapset ette jää sinne miehen juoksupaikkaan, vaan menette lomakohteeseen suoraan ja lomailette siellä, ja hän tulee sitten sinne kun on juossut.
Joko tiputatte hänet matkalle ja hän tulee bussilla perässä. Tai hän vie ensin teidät junaan ja ajaa sitten sen juoksupaikkansa kautta. Tai hän menee sinne bussilla ja saa sukulaisilta kyytiä juoksemaan ja sen jälkeen bussille tai junalle.
Aivan, juuri tällaisia voisi puhua jos mies olisi puhekykyinen. Mutta kun eihän siihen kannata sanoa mitään, mitä mä sanoin. Ei tod. Kannattaa olla vaan ihan hiljaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kauhean vaikea auttaa sinua, kun et kerro mitään konkreettista. Menettekö autolla? Onko sinulla kortti? Onko sukulaiset Lapissa ja mies juoksee jossain Virroilla??? Millaisista matkoista on kyse?
Eikö tämä ole vain logistinen ongelma.
Autolla, molemmilla kortti, en tiedä etäisyyttä juoksupaikan ja sukulaisten välillä. Sukulaisiin useampi sata km, tarkoitus oli yöpyä matkan varrella sillä juoksupaikkakunnalla joka oli kokoluokkaa joku Konginkangas (mutta ei ole se).
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto B. Sinä ja lapset ette jää sinne miehen juoksupaikkaan, vaan menette lomakohteeseen suoraan ja lomailette siellä, ja hän tulee sitten sinne kun on juossut.
Joko tiputatte hänet matkalle ja hän tulee bussilla perässä. Tai hän vie ensin teidät junaan ja ajaa sitten sen juoksupaikkansa kautta. Tai hän menee sinne bussilla ja saa sukulaisilta kyytiä juoksemaan ja sen jälkeen bussille tai junalle.
Aivan, juuri tällaisia voisi puhua jos mies olisi puhekykyinen. Mutta kun eihän siihen kannata sanoa mitään, mitä mä sanoin. Ei tod. Kannattaa olla vaan ihan hiljaa.
ap
Tämmöisiä voi ehdottaa ihan suoraan ja odottaa että hän sanoo jotain, joko ei tai kyllä. Jos ei, voi kysyä miksi kunnes saa järjellistä vastausta. Jos siitä tulee riita, niin sittenhän ainakin tulee ulos kaikki mikä hiertää.
Oikeesti ap. Olet luvannut perheellesi että lähdette yhdessä. Tällöin te lähdette yhdessä. Aina välillä parisuhteessa joutuu tekemään asioita mistä ei tykkää. Niitä kutsutaan kompromisseiksi.
Aloituksesi on niin typerä että happi loppuu. Ja nyt sitten löhöät siellä himassa pakkaamatta mitään vaikka olet jo sanonut että lähdet? Oletat ettei tarttekaan lähteä jos vaan välttelet siellä asiaa turpa kiinni?
Oletko 14?
Apua mitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTämmöisiä voi ehdottaa ihan suoraan ja odottaa että hän sanoo jotain, joko ei tai kyllä. Jos ei, voi kysyä miksi kunnes saa järjellistä vastausta. Jos siitä tulee riita, niin sittenhän ainakin tulee ulos kaikki mikä hiertää.
Jos mulle tulee riita ja kaikki tulee ulos mikä hiertää niin mies ei olisi hengissä enää. Vaikka mies ei olisikaan syypää niin mun elämässä hiertää niin paljon, ettei ole tosikaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon olisi pitänyt kommentoida?
No edes jotain. Keskustella vaan. Nyt en tiedä yhtään, miten mies otti asian. Miltä se hänestä tuntuu.
ApVarmaan ajatteli että vi*tu mikä muija, aina valittamassa. Eli ihan syystä ei kertonut miltä hänestä tuntuu, toisin kuin sinä.
Miten niin syystä, eikö tuo olisi hyvä syy kertoa?
ap
Eivät kaikki kerro jokaista aivopieruaan toiselle ihan vain pahoittaakseen toisen mielen ja leikkiäkseen uhria. Koska tuossa olisi ollut miehellesi iso syy leikkiä uhria koko reissun ajan mutta ehkä hän ei ole vinksahtanut niin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ap. Olet luvannut perheellesi että lähdette yhdessä. Tällöin te lähdette yhdessä. Aina välillä parisuhteessa joutuu tekemään asioita mistä ei tykkää. Niitä kutsutaan kompromisseiksi.
Aloituksesi on niin typerä että happi loppuu. Ja nyt sitten löhöät siellä himassa pakkaamatta mitään vaikka olet jo sanonut että lähdet? Oletat ettei tarttekaan lähteä jos vaan välttelet siellä asiaa turpa kiinni?
Oletko 14?
Apua mitä ihmisiä.
Tein vain aloituksen siitä, että kerroin miehelle, ettei kiinnosta kyllä paskaakaan.
ap
Eikö ne miehen sukulaiset voi juoksun ajan vahtia muksuja?
Eihän tuo nyt olis vaiva tai mikään.
Voihan seuraavalla kerralla funtsia, että mies sukuloi yksin. Jäätte lasten kanssa kotiin ja suunnittelette jonkin kivan silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean vaikea auttaa sinua, kun et kerro mitään konkreettista. Menettekö autolla? Onko sinulla kortti? Onko sukulaiset Lapissa ja mies juoksee jossain Virroilla??? Millaisista matkoista on kyse?
Autolla, molemmilla kortti, en tiedä etäisyyttä juoksupaikan ja sukulaisten välillä. Sukulaisiin useampi sata km, tarkoitus oli yöpyä matkan varrella sillä juoksupaikkakunnalla joka oli kokoluokkaa joku Konginkangas (mutta ei ole se).
ap
Mies voisi ensin viedä teidät jonnekin missä teillä on jotain tekemistä, majoitus sinne, ja sitten ajella juoksupaikkakunnalle ja sit takas teidän luo. Miksi ihmeessä siellä juoksupaikkakunnalla pitää yöpyä, jos siellä ei ole lapsille ja sinulle yhtään mitään tekemistä. On Ähtärit ja Tuurit ja Vaasalandiat ja kylpylät, jättää teidät sinne ja ajelee itse kohteeseensa ja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että onko sillä sitten väliä jos lähden koko reissuun. Ai niin, mutta kun mua tarvitaan vahtimaan niitä lapsia. Onpa tosi kivaa, siis mulle.
apEikö ne ole sun lapsia?
On. Inhoan vain pyöriä heidän kanssaaan paikkakunnalla, joka on vasta matkan varrella ja jossa emme voi mennä minnekään.
Ap
En pidä sinusta. Puhut että joudut vahtimaan omia lapsiasi, eikä että saat olla heidän kanssa. Ja inhoat pyöriä heidän kanssa, eikä että sentään voit pyöriä heidän kanssa paikkakunnalla missä ei ole muuta. Jätä miehesi ja lapsesi kun kerran ovat noin epähaluttua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No edes jotain. Keskustella vaan. Nyt en tiedä yhtään, miten mies otti asian. Miltä se hänestä tuntuu.
ApVarmaan ajatteli että vi*tu mikä muija, aina valittamassa. Eli ihan syystä ei kertonut miltä hänestä tuntuu, toisin kuin sinä.
apEivät kaikki kerro jokaista aivopieruaan toiselle ihan vain pahoittaakseen toisen mielen ja leikkiäkseen uhria. Koska tuossa olisi ollut miehellesi iso syy leikkiä uhria koko reissun ajan mutta ehkä hän ei ole vinksahtanut niin kuin sinä.
Ehkä kannattaisi pahoittaa mun mieli, niin mä en olisi enää vuosiin ollut tuollaisen idiootin kanssa enää! Mitä leikkii ystävällistä, jos ei sitä ole?! Haluan REHELLISEN miehen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apTämmöisiä voi ehdottaa ihan suoraan ja odottaa että hän sanoo jotain, joko ei tai kyllä. Jos ei, voi kysyä miksi kunnes saa järjellistä vastausta. Jos siitä tulee riita, niin sittenhän ainakin tulee ulos kaikki mikä hiertää.
Jos mulle tulee riita ja kaikki tulee ulos mikä hiertää niin mies ei olisi hengissä enää. Vaikka mies ei olisikaan syypää niin mun elämässä hiertää niin paljon, ettei ole tosikaan.
ap
Tässä taisi tulla todellinen syy tähän retkiongelmaan ja moneen muuhunkin tuon parisuhteen ongelmaan. Ap:tä vituttaa kaikki niin paljon, että mikään ei ole hyvä.
Mies taisi tietää tuon ja siksi ei kommentoinut sanallakaan.
Tarvitset ap terapeuttia jolle purkaa kaikki tuo paska mitä haudot sisälläsi, ja mielellään aika äkkiä ennen kuin repeät jonkun silmille. Ihan vaan että puhut ja puhut jollekulle suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMies voisi ensin viedä teidät jonnekin missä teillä on jotain tekemistä, majoitus sinne, ja sitten ajella juoksupaikkakunnalle ja sit takas teidän luo. Miksi ihmeessä siellä juoksupaikkakunnalla pitää yöpyä, jos siellä ei ole lapsille ja sinulle yhtään mitään tekemistä. On Ähtärit ja Tuurit ja Vaasalandiat ja kylpylät, jättää teidät sinne ja ajelee itse kohteeseensa ja takaisin.
Olen masentunut ihminen, en minä jaksa viettää aikaa lasten kanssa, menee hermo jo siinäkin. Haluaisin jaksaa, mutta minusta ei ole siihen. En viihdy lasten kanssa missään huvilandioissa, okei? En tiedä miksi mies kuvittelee meidän haluavan istua 4-5 tuntia pikkupaikkakunnalla, jossa ei voi tehdä mitään. Olen niin lopen kyllästynyt aivan kaikkeen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEivät kaikki kerro jokaista aivopieruaan toiselle ihan vain pahoittaakseen toisen mielen ja leikkiäkseen uhria. Koska tuossa olisi ollut miehellesi iso syy leikkiä uhria koko reissun ajan mutta ehkä hän ei ole vinksahtanut niin kuin sinä.
Ehkä kannattaisi pahoittaa mun mieli, niin mä en olisi enää vuosiin ollut tuollaisen idiootin kanssa enää! Mitä leikkii ystävällistä, jos ei sitä ole?! Haluan REHELLISEN miehen.
Ap
Siinähän se: haluan rehellisen miehen ja et pidä omaa miestäsi rehellisenä. Mikset mene sitten etsimään sitä unelmien rehellistä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSiinähän se: haluan rehellisen miehen ja et pidä omaa miestäsi rehellisenä. Mikset mene sitten etsimään sitä unelmien rehellistä miestä?
Luitko sen linkkaamani ketjuni?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMies voisi ensin viedä teidät jonnekin missä teillä on jotain tekemistä, majoitus sinne, ja sitten ajella juoksupaikkakunnalle ja sit takas teidän luo. Miksi ihmeessä siellä juoksupaikkakunnalla pitää yöpyä, jos siellä ei ole lapsille ja sinulle yhtään mitään tekemistä. On Ähtärit ja Tuurit ja Vaasalandiat ja kylpylät, jättää teidät sinne ja ajelee itse kohteeseensa ja takaisin.
Olen masentunut ihminen, en minä jaksa viettää aikaa lasten kanssa, menee hermo jo siinäkin. Haluaisin jaksaa, mutta minusta ei ole siihen. En viihdy lasten kanssa missään huvilandioissa, okei? En tiedä miksi mies kuvittelee meidän haluavan istua 4-5 tuntia pikkupaikkakunnalla, jossa ei voi tehdä mitään. Olen niin lopen kyllästynyt aivan kaikkeen.
ap
Kyse on vain 4-5 tunnista, etkä pysty siihen?
Nostan hattua miehellesi joka kestää sinua, sen verran pahansuopaa on tekstisi. Toivottavasti olet hakenut jotain hoitoa tuohon masennukseen ja mielialaasi?
Voi vittu ap, nyt lopetat sen itsesäälissä kieriskelyn ja teet häiritseville asioille jotain.
Itseään säälivät marttyyri-ihmiset ovat raivostuttavin ihmistyyppi. Varsinkin silloin kun eivät edes viitsi laittaa tikkua ristiin asioiden helpottumiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKyse on vain 4-5 tunnista, etkä pysty siihen?
Nostan hattua miehellesi joka kestää sinua, sen verran pahansuopaa on tekstisi. Toivottavasti olet hakenut jotain hoitoa tuohon masennukseen ja mielialaasi?
No kyllä mä varmaan pystyn, mutta aloitus koski sen sanomista ääneen, etten saa siitä itse yhtikäs mitään. En nauti siitä, päinvastoin. Olen hakenut apua kyllä.
ap
En itse ikinä ehdottaisi jollekulle josta tykkään, että se tulisi minun takiani minnekään josta se ei nauti. Voin siis olettaa, ettei mieheni tykkää minusta.
ap