Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupungilla tänään - rouvat haluaa ostella ja ukot sanoo että ei tarvita

Vierailija
15.11.2025 |

Onko teillä näin 

ja rouva vinkuu että sin sinä sanot että ei tarvita 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva ostelee ukon vikinöistä huolimatta, omat rahat kun on.

Vierailija
2/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen vallankäyttö ei ole ok. Ei toinen puoliso oke mikään vajaakykyinen holhokki, vaan päättää itse ostoksistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostella mitä? Lapsille uudet talvikengät, kun vanhat ovat pienet? Kutittamattomia kuukautissiteitä? Vihanneksia? Reseptilääkkeet?

Kaikesta noista olen kuullut, kun joku ukko valittaa, että ihan turhaa.

Vierailija
4/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole näin, koska käyn yksin ostoksilla. En halua ketään mukaani, en edes ystävää. Mies ei muutenkaan puutu ostoksiini.

Vierailija
5/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä ostoksilla käymistä vastahankaisen puolison kanssa. Onhan se nyt ihan hiton rasittavaa vänkäämistä. Ja epäaikuismaista ajanviettoa.

Vierailija
6/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa pitää yhteiskunnan rattaat pyörimässä ja ymmärtää mitä markkinatalous tarkoittaa, ukot pistää vastaan.

Ylläri että taas naisten harteilla yhteiskunnan toiminta 

Vierailija
7/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt miehen mielipiteitä ostoksistani. Ostan, jos haluan ostaa. Omat rahat takaavat vapauden! Enkä minä kysele mieheltä, tarvitaanko meillä kuudes moottorisaha, mieshän sen omansa maksaa.

Vierailija
8/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on sinulle ongelma, ap?

Vierailija
9/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on sinulle ongelma, ap?

Miksi sinun täytyy kysyä häneltä asiaa, onko sinulle ongelma että hän haluaa jostain asiasta keskustella?

Vierailija
10/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niin päin, että halusin ostaa Puuilosta ruuveja, pensseleitä ja muuta sälää. Mies kulki kyllästyneen näköisenä perässä. 

- n69v -

Vierailija
11/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä ostoksilla käymistä vastahankaisen puolison kanssa. Onhan se nyt ihan hiton rasittavaa vänkäämistä. Ja epäaikuismaista ajanviettoa.

Mun on pakko tulla ilmoittamaan, että mun epäaikuismainen mieheni miehistyi ja ymmärsi lopulta, että kun hän ei metsästä evästä pöytään, niin me metsästämme kaupassa, ja metsällä ei kitistä. Nykyisin hänen kanssaan on hauskaa käydä saalistamassa. Kyllä hän edelleen ihmettelee, miksi jotain pitää hankkia, mutta samaa itse kysyn sen kuudennen moottorisahan ohella. Haluanhan toki ymmärtää, miksi edelliset eivät riitä, samoin kuin hänkin hyväksyy vastaukseni ja kysyy tarkennusta jos tarvii. Kun kriitikko ei ole ikävä, hänen kanssaan keskustelee ihan mielellään. Nykyään hän ymmärtää senkin, etten ole ampumassa jokaista tirriä jonka näen, vaan esittelen niitä pohtien, tarvitaanko tuollaista joskus ja milloin, ja mitä ei ainakaan tarvita. 

En olisi ikinä uskonut mahdolliseksi, mutta näin kävi. 

Vierailija
12/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan miksi ne kärttyiset ukot raahautuu tai raahataan mukaan?

Vierailija
13/13 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole ukkoa, ei ole ongelmaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi