Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnea lomalaiset 10 pv:n sääennustus

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa työkaverini joka jäi juuri 4 viikon lomalle maanantaina :D

Olen vahingoniloinen.

Vierailija
2/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ku ei oo itellä lomaa? ;) voi sitä lomasta nauttia täysillä sato tai paisto, moni myös lähtee matkalle etelään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vahingoniloinen.

4 viikon loma ah miten ihanaa. Olen kateellinen.

Vierailija
4/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Säästyy kasvimaan kasteluilta :) Ei tarvii vaivata ystävääkään niin paljon myöskään lomamatkamme aikana.

Vierailija
5/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina menemään, kyllä me täällä pärjätään.

Vierailija
6/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loma vasta 2 viikon kuluttua. Toivottavasti aurinko tulee esiin silloin. Olen mielellään vielä töissä ja lomailem kun muilla loma on jo mennyttä

Vierailija
7/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä tietysti. Juuri silloin kun mun pitäisi lähteä vanhempieni kanssa veneilemään. Huoh..

Vierailija
8/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vahingoniloinen.

On sulla köyhät ilonaiheet.

Vierailija
9/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistavat työkelit. Kesä ei vituta ollenkaan niin paljon kun vois. Lomalla elokuussa, toivotaan, että sitten aurinkoa, mutta kuuma ei tarttis olla.

Vierailija
10/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään viileän kuulaista syyssäistä ja tämäkin on kivaa

Vierailija
11/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaista naurua. Helteet oli ja meni. :D toivotaan että vielä tulis lämpimiä päiviä niinku varmasti tuleekin, hellettä tosin en kaipaa. Pekka Pouta kertoi pitkänajan ennustuksessaan että Suomen kesä tulee olemaan sateinen.

Vierailija
12/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ei jaksa edes harmittaa oikeastaan. En ole mikään aurongonpalvoja :) Lomalla teen kaikkea sitä, mille arkena ei meinaa jäädä kunnolla aikaa eli urheilen ja luen. Lajin voi valita sään mukaan ja sisätiloissa lukeminen onnistuu! Plus kyläillään ja kutsutaan vieraita, sekin onnistuu sateesta huolimatta. Lapset toki haluaa rannalle, mutta käydään tarvittaessa vaikka kylpylässä tai uimahallissa. Huvipuistoissa voi riekkua sadetakit päällä :)

Vierailija
13/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loman mielekkyys ei ole kiinni siitä, paistaako aurinko vai sataako vettä. Ja pk-seudulle on ainakin ihan kivaa keliä, jos se siitä on kiinni.

Vierailija
14/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sataa. En viihdy mökillä. Ei tarvi olla.

Vierailija
15/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti:viime kesä oli pahempi. Lähes joka päivä 4 viikon lomastani satoi. Nyt olen ollut 3 vkoa lomalla ja kolme vai neljä sadwpäivää. Aurinko on paistanut lähes joka päivä ainakin osan päivästä räällä Lounais-Suomessa.

Vierailija
16/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee Suomen sääennusteella yhtään mitään. Siellä, minne olen lähdössä, näyttää hipovan käppyrät 30 astetta.

Vierailija
17/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kalalle. Toissa kesänä ei saatu mitään, kun oli liian lämmin. Nyt on paremmat mahdolllisuudet. Mä tartten lomalla tasan sen verran hellepäiviä, että saan matot pestyä ja kuivaksi. Eli kolmisen päivää riittää. Loppukuusta saisi olla kuivaa, kun meillä päin on mustikka-aika. Helteellä ei ole kiva poimia. Rannoilla en lorvi, oli sää mikä tahansa. 

Vierailija
18/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Mä luulin, että luvataan rankkasateita, enkä ensin katsonut. Mutta puolipilvinen ja noin 18 astetta, se on mitä loistavin keli, mitä voi olla! 

Vierailija
19/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää elämää sille joka tuollaisesta jutun repii :D

Vierailija
20/35 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja lomalta. Onpahan tullut jo rentouduttua, kun ei ole ollut paineita suhata paikasta toiseen. Kirjoja on tullut luettua. Saunottu on monta kertaa ja laitettu ruokaa oikein pitkän kaavan kautta, kun ei tarvitse miettiä että tulee liian kuuma uunin takia. Ihan hyvä, stressitön loman aloitus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi