Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erityisherkkä kävi kylässä

Vierailija
07.07.2016 |

Nuusknuusk asunnossani on kumma tuoksu, joo totta 1 kk sitten maalattiin yksi huone. Voi ei voi nyt syödä mitään kun ällöttää. Eikä voi gluteenia syödä kun on gluteeniherkkyys. Loukkaantui kun kerroin mutakakussa olevan vähän jauhoja ja että sitä ei sit kannata vaan pelkkiä mansikoita ja kermavaahtoa. Ei se sit haitannutkaan. Ja Vauva itki ja tyynyi otin syliin. Tuli taas Hänelle niin paha mieli ja sain lohdutella ei vauvaa vaan aikuista vierastani. Huoh! Seuraavalla kerralla mennään kahvilaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitat jauhoja kakkuun jos gluteeniyliherkkyys on tiedossa?

Vierailija
2/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tiedossa ja syö usein kahvilassa wienerin herkkyyden tulee ja menee ja aina jostain vingutaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitat jauhoja kakkuun jos gluteeniyliherkkyys on tiedossa?

Ehkä se oli uusi ylläri...

Vierailija
4/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kai jotenkin tippunut kärryiltä, mutta mun mielestä erityisherkästä ja gluteiinin yliherkkyydestä ei puhuta ihan samalla nimellä.. 

Vierailija
5/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemasi ihminen ei ole erityisherkkä.

Vierailija
6/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja nuo luulotautiset on rasittavia!

Vierailija
7/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö oo. Omasta mielestään on

Vierailija
8/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailemasi ihminen ei ole erityisherkkä.

No ookkaan, mutt itse luulee olevansa.

Vierailija
9/9 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tällainen tuttava. Lisänä kaksi lasta, joita kasvatetaan hc-kiintymyssuhdehörhöilytyylillä ja myös lapset ovat äidin mielestä erikoisherkkiä. Tuli meille ja haisteli ilmaa. Oli kamalan kosteaa ja tunkkaista. Meillä kuulemma oli satavarmasti huoneilmassa ongelmia(tai sitten olin juuri pessyt kolme koneellista pyykkiä, jotka kuivuivat olohuoneessa). Lapsen huoneessa oli ahdistava akustiikka. Sohvallamme istumisesta sai selän kipeäksi. Loukkaantui, kun kielsin lastaan leikkimästä meidän tytön unilelulla ja hyppimästä meidän sängyssä(lapsen luovuutta ei saa rajoittaa). Oma lapseni stressaantui, kun tämä tuttava oli koko ajan käskyttämässä ja kieltämässä, jotta tuttavan omat lapset saivat mellastaa ja riehua. Vastaavia raskaita vierailuja oli pari muutakin. Sitten puhalsin pelin poikki ja lakkasin ottamasta tätä tuttua kylään. Nykyisin tervehdin lyhyesti, kun tapaamme puistossa, mutta en enää ikinä juttele enempää. En vain kestä sitä valitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme