Minulla on akattikotilo nimeltään Pena
Kommentit (20)
Kiva. Minulla on kissa nimeltä Pasi
Tulee mieleen vanha Kaseva kappale : Päivä päivältä yhä enemmän me ollaan Penasta huolissamme.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen vanha Kaseva kappale : Päivä päivältä yhä enemmän me ollaan Penasta huolissamme.
Ei tarvitse olla. Pena voi tällä hetkellä oikein hyvin. Löllöttelee terraariossaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten Pena suhtautui brexittiin?
Pena on isämmaanpuollustaja ja on sitä mieltä, että myös Suomi ulos eeuusta!
Pena kuulosta oikein rennolta tyypiltä. Mitä Pena yleensä puuhaa ja mitä kuuluu ruokavalioon. Onko pitkäikäinen ?
Pena, Pena, näytä sarves, onko huomenna pouta?
Onko Penalla naista että tulisi pikkukotiloita?
Vierailija kirjoitti:
Pena kuulosta oikein rennolta tyypiltä. Mitä Pena yleensä puuhaa ja mitä kuuluu ruokavalioon. Onko pitkäikäinen ?
Yleensä Pena vain olla löllöttää. Ei jaksa turhia niuhottaa. Välillä käy syömässä hieman omenaa, kurkkua, salaattia ja mitä milloinkin. Myös sienistä tykkää, sillä Pena ei pelkällä pupunruoalla elä! Pena on nyt kaksivuotias ja voi elää jopa kymmenvuotiaaksi. :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiloilla on hyvin yksinkertainen hermosto aivoina, täähän selittää sitten rajakkien ja fixittien yleisen älykkyyden aika hyvin :D
Vierailija kirjoitti:
Onko Penalla naista että tulisi pikkukotiloita?
Pena on kaksineuvoinen, mutta hän mieltää itsensä enemmän mieheksi. Hän elää tällä hetkellä yksinään, sillä minä en kelpuuta hänelle mitä tahansa kumppania. Saa vielä kypsyä ja kasvaa Pena ja katsoaan sitten, josko joku Pirkko löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiloilla on hyvin yksinkertainen hermosto aivoina, täähän selittää sitten rajakkien ja fixittien yleisen älykkyyden aika hyvin :D
Minun Penani on oikein älykäs! Tänäänkin osasi hienosti kiertää kiven ja löysi itselleen palan porkkanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun Penani on oikein älykäs! Tänäänkin osasi hienosti kiertää kiven ja löysi itselleen palan porkkanaa!
Miksi Pena kiertää kiven kun se voisi vain lipua sen ylitse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Pena kiertää kiven kun se voisi vain lipua sen ylitse?
Koska kiertäminen vie vähemmän voimia!
Myydäänkö "Penoja" eläinliikkeissä vai mistä sellaisia saa ? Onko vaativa lemmikki ? Miten tarkkaa on terraarion lämpötila tai ilmankosteus?
Terkut Penalle. Itsellänikin oli lapsena kaksi vanhaa akaattikotiloherraa, mukavia otuksia :)
Akattikotilo