Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten niin mies ei pysty ottamaan toista työtä?

Vierailija
07.07.2016 |

Olisi tuntipalkkaista työtä omalta alalta tarjolla illat ja viikonloput. Mut kun ei viitsi! Mut kun ei jaksa! No olispa ajatellut silloin aikanaan, kun halusi vedellä paljaalla. Mut kun ei viitsinyt.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene itse.

Vierailija
2/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas monta työpaikkaa ap:lla on? Ja mikäs vastuu ap:lla on siihen paljaalla vetelemiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta kajahtaa.

Vierailija
4/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi viitsiä? Kai nyt ihminen vapaa-aikaakin tarttee? Lisätyöstä veroprosentti on sitä paitsi helposti niin kova, että pienillä tuntimäärillä siitä ei paljoa kostu.

Vierailija
5/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mene itse.

Miehestä oli nyt kyse, ei musta. Sori vaan.

Vierailija
6/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas monta työpaikkaa ap:lla on? Ja mikäs vastuu ap:lla on siihen paljaalla vetelemiseen?

No hohhoijaa päivät hoivailen näitä meidän rakkauspakkauksia. Ja mihin munaani mä olisin sen kortsun muka voinut vetää? Niin minustakin, EI MIHINKÄÄN!

Vierailija
7/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta kajahtaa.

Et sitten mitään omaperäisempää keksinyt

Vierailija
8/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi viitsiä? Kai nyt ihminen vapaa-aikaakin tarttee? Lisätyöstä veroprosentti on sitä paitsi helposti niin kova, että pienillä tuntimäärillä siitä ei paljoa kostu.

Katsos kun se raha olisi tarpeeseen. Olisi ajatellut sitä vapaa-aikaa kun teki mulle muksut. Ja jos prosentit häiritsee, niin sitten vaan enempi tunteja.

Tää maailma ei ole duunarille mitenkään kiva, olisi miehenkin jo aika tajuta se.

Vierailija
9/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako, kun ihmiset ei jaksa tarttua sun porkkanaan :'(

Vierailija
10/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijaa päivät hoivailen näitä meidän rakkauspakkauksia. Ja mihin munaani mä olisin sen kortsun muka voinut vetää? Niin minustakin, EI MIHINKÄÄN!

Jep, eli ihan yhtä paljon omaa syytäsi. Kakarat hoitoon ja alat itse kustantaa elämistäsi.

Vierailija
11/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisit ite käyttäny ehkäsyä. Ootko kuullu et muitakin ehkäisykeinoja on niiden kondomienkin lisäksi.

Toivottavasti miehesi lähtee kävelemään ja etsii itselleen täysipäisen kumppanin.

Vierailija
12/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisit ite käyttäny ehkäsyä. Ootko kuullu et muitakin ehkäisykeinoja on niiden kondomienkin lisäksi.

Toivottavasti miehesi lähtee kävelemään ja etsii itselleen täysipäisen kumppanin.

Se on vähän myöhästä itkeä nyt kun pullat on jo pois uunista. Taidan soittaa huomenna sille tyypille ja ilmoittaa, et mies aloittaa illat maanantaina. Ja lomaviikot tekee siellä kans, mennään sitten talvella Inglesiin.

Vierailija
13/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

N. Miljardis kerta, kun tämä kerrotaan: Lisätyötä ei veroteta yhtään sen enempää kuin samansuuruista palkankorotustakaan. Tietty siihen joutuu tekemään enemmän tunteja. Mutta sanalla lisätyö ei ole verotuksen kannalta mitään merkitystä. Vero on ihan sama euromääräiseksi, riippumatta siitä, monestako työstä palkkansa tienaa. Eli kymppitonni yhdestä työstä tai kaksi tonnia viidestä, vero on sama. Tai yhdeksän tonnia yhdestä ja tonni toisesta, vero on edelleenkin sama. 

Vierailija
14/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän myöhästä itkeä nyt kun pullat on jo pois uunista. Taidan soittaa huomenna sille tyypille ja ilmoittaa, et mies aloittaa illat maanantaina. Ja lomaviikot tekee siellä kans, mennään sitten talvella Inglesiin.

Onneks sä et voi työsopimusta toisen ihmisen puolesta tehdä ja eiköhän miehesi lähde Inglesiin tai mihin vaan jonkun täysipäisen (eli ei sun) kanssa.

Vierailija
15/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Katsos kun se raha olisi tarpeeseen. Olisi ajatellut sitä vapaa-aikaa kun teki mulle muksut. Ja jos prosentit häiritsee, niin sitten vaan enempi tunteja.

Tää maailma ei ole duunarille mitenkään kiva, olisi miehenkin jo aika tajuta se.

Vittuako miehellesi valitat siitä mene itse töihin ihme loinen.

Vierailija
16/16 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks sä et voi työsopimusta toisen ihmisen puolesta tehdä ja eiköhän miehesi lähde Inglesiin tai mihin vaan jonkun täysipäisen (eli ei sun) kanssa.

No ei se kehtaa peruakaan, kun olen sopinut asian työnantajan kanssa. Ja työnantajalle sanon, et mies pyysi minua ilmoittamaan ja sopimaan, kun ei päivätöistä viitsi soittaa tällaisessa asiassa. Eivät oikeestikaan välttis tykkää, et menee toiselle iltaan ja siis vielä kilpailijalle.

Mies ehtii tehdä 30 tuntia lisää töitä viikko, mikä tekee pitkälti yli 2000 lisää tienestiä.