Olen 35 vee ja biletys ei enää kiinnosta. Ongelmana on ...
että vanhat tutut oman ikäiseni kaverit edelleen rakastaa baareja, festareita, bileitä, huh. Tietysti olen tyyyylsä kalkkis kun ei mua enää kiinnosta. :( Ajatuksia tästä? Vieläkö te ja teidän kaverit mun ikäisenä tykkäätte bailata?
Kommentit (10)
Tässä iässä se meno vasta alkaa. Kaikki eivät ole jotain uskiksia.
Et ole ongelasi kanssa yksin. - Huomaan näet että en itse oikein jaksa roikkua baareissa -em ole niissää koskaan viihtynytkään kovin hyvin - joten jätän suosiolla usein menemättä. No sitten suurin osa niistä ysstäväni, joita e myöskään baarissa (tms.) toiminta myöskään juuri nappaa, niin -toisin kuin minä- ovat jo perheellistyneet, jolloin erinomaisen ymmärrettävästi viettävät aikaa perheensä parissa. Vaan mitä minä teksin. No taidanpa kohta lopettaa palstailun ja lähteä lenkille itsekseni tuulettumaan...
Tuttua ja sitten se, että voisihan baarissa joskus piipahtaa, mutta en todellakaan siellä jaksa hillua aamuun asti kuten moni toivoisi.
Aika wt-kavereita jos kolmivitosena KAIKKIA kiinnostaa vielä toi bile-elämä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä se meno vasta alkaa. Kaikki eivät ole jotain uskiksia.
No kyllä moni uskiskin baarissa tai festareilla käy, ei ole niin siitä kiinni.
Itse 24 ja ei kiinnosta enää. Ennemmin naukkailen viiniä kotosalla kavereiden kesken ilman sitä baariin menoa. Niin nähty jo. Ei tuo mitään uutta elämään. Mutta toisille se vaan on hauskaa aina vaan.
"Aika wt-kavereita jos kolmivitosena KAIKKIA kiinnostaa vielä toi bile-elämä." Niin. ja mitä he ovat tehneet, jotka kokevat, että 35 vuotiaana ovat iässä, jolloin "Tässä iässä se meno vasta alkaa" .... Oli uskovainen tai ei...
Aika vähissä on bilekaverit nykyään. Keikalle, festareille voi lähteä,mutta juominen ei ole enää pääasia. Ikää on 34 v.
Mä tykkään bilettää ja kaverit myös. 46v.
Mä oon aivan samanlainen samanlaisessa tilanteessa. Kavereille saanut kovasti selittää ettei enää vaa kiinnostaa bilettäminen.
Paitsi että mä olen vasta 27v. Mulla on neljä pientä lasta. Mieluummin käytän vapaa-aikani lenkillä/salilla kuin baarissa.