Miksi joku leikkaa kurkkua juustohöylällä?
Miksei voi käyttää veistä? Juustohöylä on nimensäkin mukaan tarkoitettu juustolle, ei kurkulle.
Kommentit (105)
Nopeaa, tulee ohuita siivuja, ei lisätiskiä höylän lisäksi. Siksi.
Saa helposti ohuita viipaleita ilman leikkuulautaa. Annatko esineiden nimien rajoittaa itseäsi kovinkin paljon?
Jotta kaltaistasi ärsyttäisi. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi käyttää veistä? Juustohöylä on nimensäkin mukaan tarkoitettu juustolle, ei kurkulle.
Siis ihan vain jotakin satunnaista veistä? Et voi olla tosissasi. Eikö sinulla ole kurkkuveistä? Minulle on eri veitset joka vihanneksella ja hedelmälle.
Mä leikkaan juustohöylällä kurkkua, se on kätevää ja mukavaa. Ei tarvitse sotkeä lisäksi veistä vaan voi samaa käyttää millä juustonkin leikkaa. :D
Saa satakertaa nopeammin tasalaatuisia viipaleita
Mä käytän juustohöylää myös voin kanssa, saa hyvät siivut.
Tulee ohuita siivuja jotka eivät tipu leivän päältä. Kyllä esineille saa keksiä muutakin käyttöä kuin sen mihin ne on alunperin tarkoitettu?
Et taida olla kovin luova tai joustava ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Saa satakertaa nopeammin tasalaatuisia viipaleita
Saadakseen ohuita viipaleita? Mulla on sellainen kurkkuleikkuri tätä varten. Tykkään laittaa leivän päälle keon ohuita kurkkuviipaleita mieluummin kuin pari paksumpaa.
Hehee.. Minä suikaloin juustohöylällä kaaliakin.
Kelpaako se topikin aloittajalle jos käyttää raastinraudan sitä sivua, jossa on isot lovet?
Eivät osaa käyttää veistä ja/ tai ei ole leikkuulautaa käytettävissä. Juustohöylä pitää heittää samantien tiskiin, jos sillä leikkaa kurkkua. Märkä ja vettynyt höylä ei pysty enää juustoon. Tiskiä tulee siis tällä tavalla jopa lisää.
Köyhät tai muuten pihit saa enemmän siivuja juustohöylällä.
Itse leikkaan makkaraa saksilla.
Se on vain sen nimi, älä turhaan lataa siihen odotuksia ja kuvittele muiden allekirjoittavan saman!!!!
Minä suikaloin äsken keräkaalia juustohöylällä.
Sillä sa tasapaksuja siivuja. Kokeile!
Ap, mä leikkaan koska sillä saa ohuita siivuja. leikkaan myös pizzaleikkurilla marjapiirakoita, pannaria...ahdistaako?
Mulla on kaksi juustohöylää ja on tapana pestä niitä kohtalaisen usein, joten se ja sama, mitä se juustolle kurkun jälkeen tekee.
Aika autistista asioiden lokeroimista.