Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miehen ex tehdä näin?

Vierailija
07.07.2016 |

Miehellä siis yksi lapsi (7.v) ja meidän oli tarkoitus lähteä reissuun viikonlopuksi, lapsen oli tarkoitus tulla meille maanantaina mutta äitinsä soitti että lapsi on kipeä.
Mies soitti tiistaina uudelleen äidille että mikä tilanne ja äiti tiuskaisi että lapsi on kipeä ja ei tarvitse koko ajan kysellä, ei suostunut sanomaan mikä lapsella on. Sen jälkeen ei vastannut enää mihinkään.

Keskiviikkona päivällä mies meni käymään, ja äiti oli kaupassa niin lapsi avasi oven.
Lapsi ei ollut yhtään kipeä ja oli innoissaan kun isä tuli. Mies otti lapsen ja soitti äidille että vie hänet lääkäriin ja jos onterve hän lähtee mukaan. Lääkäri sanoi että terveeltähän tuo näyttää. Lapsi itse kertoi että oli oksentanut sunnuntaiyönä kun oli syönyt liikaa herkkuja synttäreillä.

Nyt ex uhkaa poliiseilla vaikka on miehen vuoro pitää lasta, meidän tarvii kuulemma heti kertoa missä olemme tai avata ovi. Oli vissiin meidän oven takana.

Itsellä reissuhalut menivät ja mietinkin että jos juttelisin miehen kanssa että kuitenkin palauttaa lapsen äidilleen. Hän on sitä mieltä että ehdottomasti lähdetään kun hänon sen lapselle luvannut ja lapsikin on ihan innoissaan.

Miehen ex on pari kertaa aikaisemminkin tehnyt tämän että ei anna lasta miehelle vaikka on sovittu. Loppuun vielä että mies on kunnollinen ja hyvä isä, ei tarvitse pelätä etteikö hän huolehtisi lapsesta ja minä en ole koskaan puuttunut heidän väleihin tai lasenkasvatukseen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua toimintaa. Minusta lapselle voi hyvin sanoa että äiti ei halua päästää reissuun. Ei ole mitään mustamaalaamista, vaan rehellinen vastaus. Lapsihan on ihmeissään moisesta. Lastenvalvojalta nyt neuvot ja ohjeet miten jatkossa toimia. Tässä ei ole taustalla muuta kuin äidin ilkeys ja se kolahtaa omaan lapseen. Äiti on ihmeissään sitten 12 vuotiaana, kun lapsi saa itse näistä asioista päättää eikä halua viettää aikaa äidillään. Äiti valehtelee lapsen olevan sairas ja manipuloi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän