Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajat ja kosmetologit...ja hammaslääkärit...

Vierailija
07.07.2016 |

...ovat molemmat valittajia. Jos kampaajalla käydessä on asiakkaalla huonokuntoinen tukka pitää siitä heti valittaa. Miksi? Eiväthän ruoka- ja viinakauppojen myyjätkään kommentoi asiakkaiden ostoksia tai ulkonäköä.

Sama on kosmetologi, jolla otin kemiallisen kuorinnan akneiholle. Tämän piti länkyttää suklaan syömisestä miten se tekee iholle pahaa. Höpö höpö. Luulisi ammattilaisen tietävän, että aknen suurin tekijä on hormonit ja ihon bakteerikanta. Vai miksi ihoni voi paremmin nyt kuin 18 vuotta sitten kun sain ekat patit naamaani.

Ja hammaslääkärit ovat yksi ryhmä. Aina valitetaan hampaiden huonoa kuntoa. Pesen kaksi kertaa päivässä ja lankaan. Silti joka tarkastuskäynnillä on uusia reikiä. Sekin johtuu karies-bakteerista ja suun väärästä bakteerikannasta. Jo 15 vuotta sitten yksi hammaslääkäri pelotteli, että jos en lankaa tippuvat hampaat suustani keski-iässä. No, mulla on vaurioitunut yksi hammas siinä missä isäni sai rippilahjaksi tekohampaat.

Näiden juttujen takia kyseenalaistan näiden palvelualojen ammattilaisten ammattitaidon. Ei ihme, että en käy usein, sillä en halua maksaa itseäni kipeäksi kuullakseni mollaamista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun ovat palveluammateissa.

Vierailija
2/10 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Siinäpä syy, miksi en käy kosmetologilla, kampaajalla enkä jalkahoitajilla. Hammaslääkärissä on pakko käydä, noi muut palvelut hoidan itse tai joku alalla oleva kaveri vaihtokauppana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina näitä, jotka kommentoi rumasti asiakkaan hiuksia. Itelle ei tulis mieleenkään.

-Kampaaja

Vierailija
4/10 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kampaaja keksi kahden tunnin aikana paaaljon eri lempinimiä tukalle. Takku, purkkatukka, peikonletti... Vaikka itsekin sanoin että oli huonossa kunnossa, ei siltikään olisi tarvinnut keksiä noita. Pahin oli kun samassa liikkeessä toimi kosmetologi joka pääsi esittelemään meikkivoiteita kun en osannut sanoa ei. Bio oilin "mummoöljy" lytättiin ja Lumenen meikkivoide haukuttiin vääränsävyiseksi ja tikkurilan maaliksi :D eipä saanut myytyä mitään.

Vierailija
5/10 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valinnut sellaiset ammattilaiset, jotka eivät valita. Heitäkin onneksi on 😊

Vierailija
6/10 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta moisesta. Aina ovat jotain kehuja keksineet. Esim kosmetologi ihastellut tukkaa, vaikka eihän sitä siellä olla oltu edes hoitamassa. Että ei kaikki kerro niitä negatiivisia juttuja. Eiköhän se purkkahius tiedä itsekin, että tukka on pilalla.

Vierailija
7/10 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina näitä, jotka kommentoi rumasti asiakkaan hiuksia. Itelle ei tulis mieleenkään.

-Kampaaja

Niinpä. Eihän kirjanpitäjäkään valita yrittäjälle huonosta tuloksesta, elektroniikkaliikkeen myyjä mollaa asiakkaan vanhaa puhelinta tai tarjoilija hauku ravintolan asiakasta lihavaksi.

Aloitukseen tuli loogisia kämmejä. Lisäsin otsikkoon hammaslääkärin jälkikäteen. Tuohon olisi voinut lisätä vielä hierojan, sillä yksi vittuili miten olen pahemmin jumissa kuin kasikymppiset mummot. Jaa, no miksiköhän olen sitten mennyt hierojalle?

Aloittaja

Vierailija
8/10 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä! Olen huomannut, että suuhygienistit ovat vielä pahempia moralisoijia kuin hammaslääkärit.

Vierailija
9/10 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi hammaslääkärillä käydessäni tämä kehui että minullahan on hyvät hampaat. Kylläpä tuntui mukavalta. Aina ennen saanut vain haukkuja kaikesta mahdollisesta, huonosti pesty ym.

Vierailija
10/10 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kerran hammaslääkäri sanoi että onpa sinulla kaunis hammasrivistö. Meinasin tippua penkiltä kun tuli niin yllättävän positiivinen kommentti paikassa jossa yleensä sai vaan negatiivista palautetta.

Toiste en mene hiuksia haukkuvalle kampaajalle, harmittaa toki se yksikin kerta maksaa tollaiselle tyypille.