Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyyden loppu, ylireagoinko?

Vierailija
07.07.2016 |

Ystäväni kuskaa minua silloin tällöin autolla ja yksi päivä hän kertoi olleensa päihteissä ratissa. En silloin huomannut mitään erityistä hänen käytöksestään, enkä tietty tullut katsoneeksi pupilleja. En tiedä mitä hän oli ottanut, kun en tunne eri aineiden vaikutuksia, eikä oikeastaan kiinnosta. Tiedän vain että jotain vahvempaa kuin kannabis ja ettei siinä kunnossa pitäisi ajaa. Tietysti suutuin ja seurasi riita. Olen tiennyt jo jonkin aikaa että hän käyttää joskus, mutta olen ajatellut ettei se kuulu minulle, enkä halua sekaantua sellaiseen, ja hän on vakuuttanut käytön olevan hallinnassa, joten uskoin ettei hän tee sitä silmieni edessä. Hän kuitenkin tietoisesti riskeerasi oman, muiden liikkujien ja minun hengen ja olen vieläpä raskaana eli myös lapseni hengen. Emme näe kovin usein, mutta nyt en halua olla missään tekemisissä. Hänestä ylireagoin. Onko näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoinut.

Vierailija
2/5 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyytipummi.. parempi kummallekkin, ettette ole enää ystäviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, ja tuohon ei ole muuta vastausta.

Vierailija
4/5 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo että lähtee päihteissä rattiin, kertoo jo aika madaltuneesta kynnyksestä päihteiden kanssa. Arviointi kyky alkaa pettää. Käyttää enemmän kuin uskotkaan. Ottaa riskin kiinni jäämisestä. Ei siis välitä enää. Voi olla että välitä paljon muustakaan.

Vierailija
5/5 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että todellisen narkkarin erottaa kaukaa. Tai mistäpä minä mitään tiedän, kun en yleensä hengaile sellaisten seurassa. Ystäväni vaikutti ihan täysjärkiseltä ja välittävältä selvinpäin(kö?). Joskus oli oudon hiljaa ja ahdistuneen oloinen, mutta hän selitti sen luonteellaan ja se oli ihan uskottavaa. En pysty enää luottamaan edes omaan arviointikykyyni, mutta tästä lähtien mietin kaksi kertaa otanko puolitutun tarjouksen autokyydistä vastaan.

-ap