Taas vähän improvisointia
Hain partsilta käytetyn sätkän, kookaupan kuitti, , no katotaan miten käy
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Kommentit (11)
Ei hyvä, hajosi käsiin. löysin bussilappusen, maukas sätkä tuli taas, namnam, poltin tunteella ja hartaasti.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Joskus teininä mä käärin suklaalevyn siitä foliosta piipun ja polttelin siinä sätkänpuruja.
Itse käärin teininä virsikirjan sivusta sätkän. Olihan siinä aika mielenkiintoinen sivumaku.
Just tässä funtsailin, että miltä se piippu maistuisi, jos sellaista toisinaan polttelis. Hankkis sellaisen nurkkiin, paperittomia tilanteita varten? Sitten vaan tupakkaa!
Mieheni polttelee sätkätupakkia ja sillä on aina kaikki kadoksissa, hävyksissä ja kaupassa. Joten mä hankin sille ensiapupaketin ja se alkoi jo sen varaan laittamaan. Jouduin tekemään kakkospaketin jemmaan. Siitä se ei tiedä vielä, vasta viimosissa niksoissa saatan "löytää" jotain.
Alan olemaan turhan tuttu asiakas Tobacco Storessa, vaikken itse polta. Taidan ottaa neuvostani vaarin ja ostaa jonkun piipun backupiksi.
mammanpoika kirjoitti:
Joskus teininä mä käärin suklaalevyn siitä foliosta piipun ja polttelin siinä sätkänpuruja.
Folio, no perhana miksen keksiny ottaa keittiöstä leivinpaperia, no voi pas**, olisko se ihan terveellistä?
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Jotenkin en voi repiä kirjasta mitään.
Nyt on maha täynnä
Onpas siisti kirja. Ei ollenkaan käytetty.
Söin tänään paahtoleipää.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
mussukka_ kirjoitti:
Onpas siisti kirja. Ei ollenkaan käytetty.
Söin muuten lisää paahtoleipää
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Kokemus sekin on.