Kyl ne miehetkin osaa " huijaa" naisia paksuksi.
Meillä on noita lapsia tossa jo tarpeeksi ja "viimeinen" vuoden ikäinen. Kk ennen kun olin menossa kierukkaa laittaa niin mies sitten päätti heittää lastit sisälle. Olimme käyttäneet ehkäisynä joko kortsua tai joskus harvoin keskeytystä. Tällä yhellä kerralla vaan mies sano et ei ehi enää ja se oli siinä. Nyt on pulla uunissa ja äipällä hämillinen mieli. Toki ootan tätä nyt innoissani itsekin, mutta tulevaisuus järkyttää kun tää edellinenkin oli siinä ja siinä kannattaako tehdä kun nää pikkuiset tulee kuitenkin maksamaan muutaman euron ja edellisetkin pitää elättää. No nyt mennään näillä, mutta halusin vaan kertoa että ainakin yksi tapaus on näinkin päin. Ja eri asia jos oisin keskeytyksestä tullut raskaaksi. Se oli yhteinen riski. Mut toi että tahallaan heittää lastit ni tuli jotenkin halpa fiilis. Voi tietysti olla et oli mieheltä ainakin alitajunnainen laskelmointi.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan imetyksestä pitänyt pitää joku 8 tuntia taukoa, jos ottaa sen jälkiehkäisypillerin, muistelisin jotenkin niin....
Ok. No siis jokatapauksessa en ois missään nimessä meidäntilanteessa tota tehnyt. Ollaan yli 16v oltu yhdessä ja kolme lasta. Jos neljäs tulee niin sit sen kuuluu tulla. Ja tosiaan en mitenkään vastusta j.ehkäisyä tai aborttia. Päinvastoin. Toisessa elämätilanteessa oisin kyllä ottanut. Nyt päätettiin jättää kohtalon varaan ja tässä ollaan.
Olisko sen kierukan sijaan hyvä niksauttaa piuhat poikki? Tekstityylisi perusteella tuskin olet kovin hyvin koulutettu, neljässä lapsessa on varmaan teille (ja yhteiskunnalle) jo tarpeeksi elätettävää. Ehkäisyn sijaan voisitte tsempata elämänhallintaa muille elämän osa-alueille (lasten kasvatus jne).
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä vain oli , onneton sellainen.
Hmm. Onkohan täällä yhtään ketjua jota ei ois huudettu provoksi? Ilmeisesti joku hullu haluu sen huikata joka väliin ettei vaan menis ykskään provo ohi? Voi tsiisus. Ihan todellista elämää täällä eletään. Ei tää nyt niiiin kummalinen juttu ole. :D
Vierailija kirjoitti:
Näin, mutta miksi tällaisesta aiheesta?
Nähtävästi kaikki mikä järkyttää herkän av mamman mieltä on aina pakosta provoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Onkohan täällä yhtään ketjua jota ei ois huudettu provoksi? Ilmeisesti joku hullu haluu sen huikata joka väliin ettei vaan menis ykskään provo ohi? Voi tsiisus. Ihan todellista elämää täällä eletään. Ei tää nyt niiiin kummalinen juttu ole. :D
Huudellaan siksi, että täällä aivan hirveästi provoja liikkuu. Monesti aloittaja korostaa provoaan tyylillä, tässä tapauksessa puhekielimäinen teksti oli jo liiankin "huoletonta" ollakseen uskottava.
Se joka tässä huijaa olet kyllä sinä itse ja näköjään jopa uskot itseäsi. Et halua raskaaksi, mutta kuitenkin te panette miehen kanssa ilman ehkäisyä, paljaalla. Ja sitten itket kuinka mies oli se joka huijasi ja pani sut paksuksi. Ehei, kyllä te olitte molemmat mukana touhussa. Taisit sinäkin alitajuisesti haluta vielä yhden, sillä muuten olisit ihan aikusten oikeesti käyttänyt ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan imetyksestä pitänyt pitää joku 8 tuntia taukoa, jos ottaa sen jälkiehkäisypillerin, muistelisin jotenkin niin....
Ok. No siis jokatapauksessa en ois missään nimessä meidäntilanteessa tota tehnyt. Ollaan yli 16v oltu yhdessä ja kolme lasta. Jos neljäs tulee niin sit sen kuuluu tulla. Ja tosiaan en mitenkään vastusta j.ehkäisyä tai aborttia. Päinvastoin. Toisessa elämätilanteessa oisin kyllä ottanut. Nyt päätettiin jättää kohtalon varaan ja tässä ollaan.
Olisko sen kierukan sijaan hyvä niksauttaa piuhat poikki? Tekstityylisi perusteella tuskin olet kovin hyvin koulutettu, neljässä lapsessa on varmaan teille (ja yhteiskunnalle) jo tarpeeksi elätettävää. Ehkäisyn sijaan voisitte tsempata elämänhallintaa muille elämän osa-alueille (lasten kasvatus jne).
Ok. Olipa törkeä viesti. Luuletko että neljä lasta tarkoittaa automaattisesti yhteiskunnan elättiä ja nuorena tehtyjä lapsia? Ehei. En ole korkeasti koulutettu, mutta lukion jälkeen olen hankkinut itselleni kolme eri ammattia ja lisäksi olen työskennellyt kymmenen vuotta alaani vastaavassa työssä vakipaikassa. Kymmenestä vuodesta olen kolmena vuonna ollut äitiyslomalla. Jos minulla ei olisi varaa tähän lapseen, olisin miehen töppäilyn jälkeen juossut apteekkiin. Mutta kuten jo mainitsin, en katsonut sen meidän tilanteessa olevan tarpeen. Ja mainitsin rahan koska tottakai sitä on tulevaisuudessa vähemmän käytettävänä.
Ja vieläkin ihmettelen näitä kun huutaa että mitäs panit paljaalla. Herranjestas, tiedän pariskuntia, jotka ehkäisevät vuosia keskeyttämällä. Kyllä siinä toiseen luotetaan. Ja tiesimme että siitä voi silti tulla raskaaksi, mutta mielestäni se on silloin yhteinen riski. Jos siitä tulee raskaaksi niin on oikeesti tullakseen minun mielestäni. Meidän tilanteessa mies teki päätöksen ja siitä jäi outo fiilis, koska kyseessä on iso päätös, josta oltaisiin voitu keskustella.
Enää en jaksa vastailla. Yllätyin kuinka negatiivisesti minuun suhtauduttiin.
Mitä huijaamista siinä on, että yhteisestä päätöksestä paneskellaan ilman ehkäisyä ja jätetään vielä jälkiehkäisykin ottamatta?
Huijausta olisi esim jos mies salaa rullailisi kondomin pois paikaltaan kesken aktin tms.