Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyl ne miehetkin osaa " huijaa" naisia paksuksi.

Vierailija
06.07.2016 |

Meillä on noita lapsia tossa jo tarpeeksi ja "viimeinen" vuoden ikäinen. Kk ennen kun olin menossa kierukkaa laittaa niin mies sitten päätti heittää lastit sisälle. Olimme käyttäneet ehkäisynä joko kortsua tai joskus harvoin keskeytystä. Tällä yhellä kerralla vaan mies sano et ei ehi enää ja se oli siinä. Nyt on pulla uunissa ja äipällä hämillinen mieli. Toki ootan tätä nyt innoissani itsekin, mutta tulevaisuus järkyttää kun tää edellinenkin oli siinä ja siinä kannattaako tehdä kun nää pikkuiset tulee kuitenkin maksamaan muutaman euron ja edellisetkin pitää elättää. No nyt mennään näillä, mutta halusin vaan kertoa että ainakin yksi tapaus on näinkin päin. Ja eri asia jos oisin keskeytyksestä tullut raskaaksi. Se oli yhteinen riski. Mut toi että tahallaan heittää lastit ni tuli jotenkin halpa fiilis. Voi tietysti olla et oli mieheltä ainakin alitajunnainen laskelmointi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehkäisee, joka ei lapsia halua. Piste.

Vierailija
2/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisy ei sitten tullut pieneen mielenkään? Ihan oma syysi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten jälkiehkäisystä ole kuullut?

Vierailija
4/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa että yhdessä sopinen pitkässä parisuhteessa ei oo mitään? Kyllä minusta pitäis voida toiseen luottaa. Eri jossain baaripanossa.

Vierailija
5/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Minä taas tahtoisin useamman lapsen! Monesko teille on tulossa?

Vierailija
6/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se jälkiehkäisy..?? :D kolmas kommentti samasta asiasta

Vierailija
7/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa että yhdessä sopinen pitkässä parisuhteessa ei oo mitään? Kyllä minusta pitäis voida toiseen luottaa. Eri jossain baaripanossa.

Jälkiehkäisy, provoseni, jälkiehkäisy.

Vierailija
8/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi ottaa jälkiehkäisypilleriä, nainen voi. Mies ei voi abortoida sikiötä, nainen voi. Et siis voi uskottavasti verrata naisten tapaa "huijata" mies isäksi miesten tapaan "huijata" nainen äidiksi.

Vierailija
9/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkiehkäisy ei sitten tullut pieneen mielenkään? Ihan oma syysi.

Joo ei todella tullut mieleenkään. Voiko muuten imettäessä ees ottaa? Ja ei kyllä ole mun "syy" mitenkään :D sanoimpa vaan kun huudellaan että naiset "huijaa" miehiä että meillä kävi nyt näin päin. Ilolla siis odotan tätä uutta jo. Jos on tarkoitus tulla niin tulee. Minä en ala mitää keskeyttämään tai jälkiehkäisee. Tuntuis jotenkin kurjalle meidän tilanteessa. Eri jos oisi nuori ja sinkku.

Vierailija
10/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jätti yhden illan juttu kertomatta, että kondomi oli mennyt rikki jo hyvän aikaa sitten. Onneksi vaihdettiin asentoa, niin siinä vaiheessa miehen oli pakko tunnustaa. Onneksi ei päässyt laukeamaan sisään, eipä paljon olisi kiinnostanut minkään abortin teko toisen itsekkyyden vuoksi. Itse olin sen verran humalassa, etten ehkä olisi tajunnut, jos mies ei olisi kertonut. Kaiken lisäksi myöhemmin selvisi, että mies on naimisissa! Ei silti ilmeisesti tuntunut missään riski sukupuolitaudeista ja raskaudesta. Olin kuitenkin kertonut etukäteen, että minulla ei ole mitään ehkäisyä käytössä.

Vierailija
11/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut! Minä taas tahtoisin useamman lapsen! Monesko teille on tulossa?

Kiitos. Neljäs tämä on ja varmaankin oikeesti viimeinen :D

Vierailija
12/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhheijakkaa.. Miten voit sallia moista? Ette taida miehesi kanssa käydä ihan täysillä? Menet tekemään abortin ja pistät vast edes miehellesi paremmin rajoja tai otat eron.

Vierailija
13/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan imetyksestä pitänyt pitää joku 8 tuntia taukoa, jos ottaa sen jälkiehkäisypillerin, muistelisin jotenkin niin....

Vierailija
14/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhheijakkaa.. Miten voit sallia moista? Ette taida miehesi kanssa käydä ihan täysillä? Menet tekemään abortin ja pistät vast edes miehellesi paremmin rajoja tai otat eron.

No mitä hittoo. En todellakaan tee! Kyllä tosiaan ihmetytti miehen homma mutta ihan rakkaudella tätä nyt odotan. Ja kyllä asiasta keskusteltiin. Luulen että mies pelästyi kun olin menossa laittamaan kierukkaa ja ehkä aatteli että antaa mennä vielä kerran ja jos tulee ni on tullakseen. Oli siis vuosia sitten puhunut että neljä lasta vois olla kiva. Itse oisin voinut tyytyä kolmeen, mutta näillä mennään ja ihan iloisin mielin nyt jo.

Vierailija
15/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuorokautta jälkeenpäin toimii nykyään EllaOne- jälkiehkäisy, jota saa apteekista ilman reseptiä. Paras silti ottaa mahdollisimman nopeasti, koska teho laskee ajan kuluessa.

Vierailija
16/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan imetyksestä pitänyt pitää joku 8 tuntia taukoa, jos ottaa sen jälkiehkäisypillerin, muistelisin jotenkin niin....

Ok. No siis jokatapauksessa en ois missään nimessä meidäntilanteessa tota tehnyt. Ollaan yli 16v oltu yhdessä ja kolme lasta. Jos neljäs tulee niin sit sen kuuluu tulla. Ja tosiaan en mitenkään vastusta j.ehkäisyä tai aborttia. Päinvastoin. Toisessa elämätilanteessa oisin kyllä ottanut. Nyt päätettiin jättää kohtalon varaan ja tässä ollaan.

Vierailija
17/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt marmattako, lapsethan on ihana asia elämässä! Ja ilmeisesti ei apn maailmaa kaada neljäskään! Paljon Onnea ap, toivottavasti raskaus etenee hyvin loppuun saakka!

Vierailija
18/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä vain oli , onneton sellainen.

Vierailija
19/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt marmattako, lapsethan on ihana asia elämässä! Ja ilmeisesti ei apn maailmaa kaada neljäskään! Paljon Onnea ap, toivottavasti raskaus etenee hyvin loppuun saakka!

Oi kiitos. Joku sentään ymmärsi. Ootkohan mun kaveri? Se sanois just mulle noin.

Vierailija
20/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kiitos. Joku sentään ymmärsi. Ootkohan mun kaveri? Se sanois just mulle noin.

En tiedä, ainakin tämän keskustelun yhteydessä olen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi