Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alasti omassa kotona?

naturalismus
06.07.2016 |

Minä tykkään riipaista vaatteet pois heti, kun päivällä tulen töistä kotiin. Mikäs siinä, kun ei kukaan ole näkemässä. Minusta on mukavinta oleilla kotona nakuna aina kun mahdollista, ja on sopivan lämmintä. En siis ole uimaranta- enkä muukaan naturisti. Missään nimessä en esiintyisi nakuna julkisella paikalla, missä joku voi minut nähdä!
Useampi miespuolinen tuttuni on samoilla linjoilla. Kiinnostaa, että kuinkahan yleistä tämmöinen kotinakuilu on. Tähän en laske rakastelun- tai saunanjälkeisiä jäähdyttelyjä tms. olosuhteista johtuvaa, vaan ihan normaalia arkipäivän alastomuutta.
Olen nainen ja asun yksin. Perheellisten täytyy tietysti huomioida muu kotiväki, mutta "estääkö" perhe nakuilun?

Alasti omassa kotona?

Vaihtoehdot

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, koska paljas perse ei saa koskea mihinkään huonekaluun.

Vierailija
62/65 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä usein meen aamupalalle alasti joskus jopa aamuerektion kanssa koska herään lomillaki äitiä ja isää aiemmin ja ei se niitä haittaa vaikka joskus näkevätkin ja muutenkin hillun kotona munasillani koska silloin on vapaampi olo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hillu missään, edes kotonani. Alastomana kuljeskelen lähinnä suihkuun mennessäni ja sieltä poistuessani, mutta en hillu silloinkaan vaikka olisin vaikutuksen alaisena.

Vierailija
64/65 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko se alasti olemiseksi, jos on pelkät pikkarit jalassa? Muuten voisin olla kokonaan alasti, mutta hieman ällöttäisi istua jossain sohvalla ilman alushousuja.

Silloin on melkein alasti mutta ei tietenkään täysin :D

Vierailija
65/65 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kotona alasti. Kesällä varsin usein.

Alastomuus tuntuu hyvältä.

Pienet rintani eivät kaipaa tukia eikä pillustani valu mitään eritteitä.