Alasti omassa kotona?
Minä tykkään riipaista vaatteet pois heti, kun päivällä tulen töistä kotiin. Mikäs siinä, kun ei kukaan ole näkemässä. Minusta on mukavinta oleilla kotona nakuna aina kun mahdollista, ja on sopivan lämmintä. En siis ole uimaranta- enkä muukaan naturisti. Missään nimessä en esiintyisi nakuna julkisella paikalla, missä joku voi minut nähdä!
Useampi miespuolinen tuttuni on samoilla linjoilla. Kiinnostaa, että kuinkahan yleistä tämmöinen kotinakuilu on. Tähän en laske rakastelun- tai saunanjälkeisiä jäähdyttelyjä tms. olosuhteista johtuvaa, vaan ihan normaalia arkipäivän alastomuutta.
Olen nainen ja asun yksin. Perheellisten täytyy tietysti huomioida muu kotiväki, mutta "estääkö" perhe nakuilun?
Kommentit (65)
Omassa kotona? Mitä sinä tarkoittaa?
Vain saunan tai suihkun yhteydessä saatan kipittää täällä alastomana, mutta en muuten. Ei ole tarvetta. Perheessämme on kolme teiniä ja hekään eivät asiasta innostuisi.
"Omassa kotona" on kyllä kunnon vammasuomea.
Up, olisi kiva tietää, olenko ihan vähemmistössä.
Vierailija kirjoitti:
Hectorilla on sanoitus: mä tahdon olla rauhassa, omassa kotona...
;-)
Naisena varmasti ihan mukavaa. Näin miespuolisena pitää tosin vältellä ikkunan kohtia, sillä jos kadulta joku nainen sattuu kyyläämään ikkunasta sisään ja näkee alastoman miehen, saa mies vähintään sakkoa tai sitten ehdollista ja seksuaalirikollisen merkinnän.
Ihan alasti en viihdy kun suihkussa. Bokserit ja hihaton paita aina kun olen yksin. Toki laitan enemmän vaatetta päälle, jos joku tulee käymään. Ja asun yksin.
Mikään vaihtoehto ei oikein sovi. Hillun alasti vain kun olen yksin kotona. Ei tulisi mieleenkään alasti kekkaloida kun teinit ovat kotona.
En hillu alasti. Ensinnäkin palelen helposti. Toiseksi tarvitsen aina jotain tissien tueksi tai tuntuu epämiellyttävältä. Kolmanneksi en halua istua paljaalla pillulla millekään tuolille, koska ällöttää ajatus niistä eritteistä esim. sohvassa.
Roadwalker kirjoitti:
Naisena varmasti ihan mukavaa. Näin miespuolisena pitää tosin vältellä ikkunan kohtia, sillä jos kadulta joku nainen sattuu kyyläämään ikkunasta sisään ja näkee alastoman miehen, saa mies vähintään sakkoa tai sitten ehdollista ja seksuaalirikollisen merkinnän.
Itsellä vähän haastavaa, kun omassa kulmayksiössä on valehtelematta enemmän ikkunapinta-alaa kun seinää. Ja vaikka asun neljännessä kerroksessa, niin oikeasti kämppä on käytännössä kakkoskerroksen korkeudessa, kun tää talo on rakennettu mäen rinteeseen.
Välillä asia unohtuu hetkeksi esim. suihkusta tullessa ja sitten ikkunan kohdalla tajuaa, että "ei saatana, äkkiä vaatetta päälle. Toivottavasti kukaan ei nähnyt".
Olen yksin ollessa aina alasti kotona ja hyvällä ystävälläni käydessä olemme molemman
Nukun alasti, mutta muuten hillun vaatteet päällä. Usein melko vähissä vaatteissa, mutta ihan alasti en tykkää pahemmin hengailla edes kotona.
Vierailija kirjoitti:
En hillu alasti. Ensinnäkin palelen helposti. Toiseksi tarvitsen aina jotain tissien tueksi tai tuntuu epämiellyttävältä. Kolmanneksi en halua istua paljaalla pillulla millekään tuolille, koska ällöttää ajatus niistä eritteistä esim. sohvassa.
No mä laitan pyyhkeen tms alle ennen kuin parkkeeraan.
Minä kuljen kotonani aina alasti suihkun jälkeen. Saattaa jotain näkyä naapuritaloon ,mut se on niitten ongelma jos vahtaavat. Mua ei kiinnosta et näkeekö joku vai ei.
Hillun kotona alasti ja enkä välitä vaikka joku naapureista näkisi. Eipähän ole minun ongelmani,jos heppini näkyy naapureille. Olen kotonani niin kuin haluan..
Omassa kotona omatekemässä asussa. Opetelkaa käyttämään sanaa 'oma' oikein.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen juuri nyt alasti omassa kodissani...
Enpä erityisemmin hillu. Käyttäydyn normaalisti, olipa sitten vaatteet päällä tai ei.
En siis ole uimaranta- enkä muukaan naturisti. Missään nimessä en esiintyisi nakuna julkisella paikalla, missä joku voi minut nähdä!
Naturistit eivät esiinny.
Oleskelen kodissani, en hillu.
Minä mm. siivoan yleensä "alaosattomissa". Isojen rintojen tueksi laitan yleensä vaikka pikkutopin mutta muuten tulee tuuletettua useinkin.
N31