Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alasti omassa kotona?

naturalismus
06.07.2016 |

Minä tykkään riipaista vaatteet pois heti, kun päivällä tulen töistä kotiin. Mikäs siinä, kun ei kukaan ole näkemässä. Minusta on mukavinta oleilla kotona nakuna aina kun mahdollista, ja on sopivan lämmintä. En siis ole uimaranta- enkä muukaan naturisti. Missään nimessä en esiintyisi nakuna julkisella paikalla, missä joku voi minut nähdä!
Useampi miespuolinen tuttuni on samoilla linjoilla. Kiinnostaa, että kuinkahan yleistä tämmöinen kotinakuilu on. Tähän en laske rakastelun- tai saunanjälkeisiä jäähdyttelyjä tms. olosuhteista johtuvaa, vaan ihan normaalia arkipäivän alastomuutta.
Olen nainen ja asun yksin. Perheellisten täytyy tietysti huomioida muu kotiväki, mutta "estääkö" perhe nakuilun?

Alasti omassa kotona?

Vaihtoehdot

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Omassa kotona" on kyllä kunnon vammasuomea.

Syntyperäiselle suomalaiselle ei tuota ongelmia ymmärtää hieman murteellisestikin tuotettua suomea, mutta palstalla on ilmeisesti paljon uussuomalaisia joille se on vaikeampaa tajuta.

Vierailija
22/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin epämukavaa olla täysin alasti joten oon yleensä esim iso t paita päällä ja ei alusvaatteita. Jos on siis kuuma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun otsikkosi on kieliopillisesti päin mäntyä ap.

Vierailija
24/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän bokserit päällä koska muuten olisi liian seksikäs olo ja saisin jatkuvasti seisokkeja.

Vierailija
25/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme lapseton pariskunta ja hillumme aina joko puolialastomina tai ihan nakuina. Itselläni saattaa olla löysä mekko, mutta ei alushousuja tai miehellä alushousut muttei muuta. Täysnakuilua estää se, että en tykkää istua esim. kangassohvalla ilman suojaa. Joten pyyhe tai mekon helma tai jotain pitää olla alla. Muuten en tarvitse vaatteita.

En koskaan sekasauno ja ulkona pukeudun peittävästi. Mieskään ei taida koskaan olla esim. ilman paitaa ulkona.

Vierailija
26/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT

"En koskaan sekasauno"

En minäkään, mutta yhteissaunassa viihdyn mainiosti.

Ero? Seka/osunassa käytetään vaatteita, yhteissaunassa ei.

Vierailija
27/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasti kieliopin mukaisen kirjakielen "paremmuus" on peräisin bättre folkilta.

Autonomian aikana Venäjän valtaa vastustaakseen fennomaaneiksi intoutuneet ruotsinkieliset halusivat oppia suomea. Vaan eihän se käynyt, että sitä olisi suomea puhuvan palvelusväen kanssa keskustellen opiskeltu, hehän olisivat saattaneet alkaa kuvitella olevansa ihmisinä tasaveroisia. Ei, oppimateriaaliksi kelpasi vain kirjat ja muut julkaisut.

Ja siinä ohessa luontevasti iskostui kaikille mieliin, että hienomman väen kirjasuomi on osoitus paremmasta sivistyksestä kuin rahvaan murre-suomi.

Vierailija
28/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla kotona alasti. On mies ja lapsia.

Vierailija
29/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että pari vuotta vanha aloitukseni on löytänyt taas etusivulle.

Olisikohan osansa helteillä? :-)

Kielioppinatsit löytävät aina paikalle. Ette varmaan tykkää Hectorin lauluista; niissä myös omatekoista kieltä: on mennyt koko hela maailma pois radaltaan, kunnei osata taivuttaa sanoja ooi-kein! :D

Terv. Ap

Vierailija
30/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tätä kirjoittaessa alasti. Kelit suosivat ja asun yksin.

31/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin olla ilman paitaa, mutta housut mulla on lähes aina jalassa.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
32/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Naisena varmasti ihan mukavaa. Näin miespuolisena pitää tosin vältellä ikkunan kohtia, sillä jos kadulta joku nainen sattuu kyyläämään ikkunasta sisään ja näkee alastoman miehen, saa mies vähintään sakkoa tai sitten ehdollista ja seksuaalirikollisen merkinnän.

Ystäväni asui rivitalossa viehättävällä alueella ja vastapäätä asui keski-ikäinen mies, joka seisoi kirkkaasti valaistun keittiön ikkunassa ja veti käteen. Olin kylässä ja "onnnistuin" näkemään kyseisen setämiehen ja pakko myöntää, että purskahdin nauruun.

Kukaan  naapuri ei tehnyt hänestä  - surkeasta miesreppanasta - rikosilmoitusta, mutta naapurit pyysivät, että hän lopettaisi.

Hän lopetti ja pyysi anteeksi. Syynä hänen käytökseensä olivat perhehuolet.

Vierailija
33/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kotona?? Arrrgg!!

Vierailija
34/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mm. siivoan yleensä "alaosattomissa". Isojen rintojen tueksi laitan yleensä vaikka pikkutopin mutta muuten tulee tuuletettua useinkin.

N31

Tarvitko apua siivouksessa, esim raskaiden huonekalujen siirtelyyn? Täällä olis innokas apumies 😉

M31

Vierailija
35/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen häveliäs. Pukeudun kotona valtavaan miesten t-paitaan, mutta en jätä sinne mitään alle. En tykkää kiristävistä vaatteista. N26

Vierailija
36/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Naisena varmasti ihan mukavaa. Näin miespuolisena pitää tosin vältellä ikkunan kohtia, sillä jos kadulta joku nainen sattuu kyyläämään ikkunasta sisään ja näkee alastoman miehen, saa mies vähintään sakkoa tai sitten ehdollista ja seksuaalirikollisen merkinnän.

Aivan, joku ikäneito oli tehnyt asiasta valituksen. Kun asiaa tutkittiin, alastoman miehen näkeminen edellytti ikäneidolta joitakin toimenpiteitä!

Vierailija
37/65 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuhahteleva äiti oli nuorena nolo juttu. Onneksi oli yleensä liivit ja pikkuhousut päällä, mutta kyllähän se vähän rasitti, kun oli kavereita kylässä.

Vierailija
38/65 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Omassa kotona" on kyllä kunnon vammasuomea.

Hectorilla on sanoitus: mä tahdon olla rauhassa, omassa kotona...

;-)

Ei se tee siitä oikeakielistä.Ihan vaan sulle tiedoksi.

Vierailija
39/65 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit on aina, muuten alasti. Tai siis silloin kun on lämmin, talvella en koskaan :D

Vierailija
40/65 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkakalusteet tuntuvat epämiellyttäviltä, eikä hien imeyttäminen kankaisiinkaan tunnu miellyttävältä. Eli en. Ja ukko puskisi aina päälle, en tykkää helteessä naida.