Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri lähetti tekstarin ja ehdotti että lataisin ja polttaisin Windows 8:n hänelle

Vierailija
06.07.2016 |

Siis pitäisi warettaa hänen puolesta koska hän ei itse osaa eikä viitsi opetella. Muutaman viestin jälkeen selviää ettei se itse viitsi opetella warettamaan ja haluaa minun "apua" koska on ilmeisesti syöttänyt oman asennuslevyn koiralle jossain vaiheessa. Se ei vaan näyttäisi ymmärtävän että Windowsissa on kopiosuojaus eikä sitä voi warettaa noin vaan, vaan inttää vastaan että jos hommaisin hänelle sen levyn niin hän testaa.
Onko muut törmännyt tällaiseen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostihan sen voi kopioida. Niillä kopiosuojauksilla nyt ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
2/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta miksi *minun* pitäisi warettaa jos se kerran on niin helppoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on rikollinen muttei kanna itse vastuuta rikoksestaan. Sun jäljet jää ja se vaan jatkaa sivarielämäänsä.

Vierailija
4/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö jos sillä on asennettuna laillisesti win8, niin sen kasin asennusmedian saa laillisesti hakea mikkiksen sivuilta :D tarttee 8gb usbtikun tms.

Vierailija
5/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö jos sillä on asennettuna laillisesti win8, niin sen kasin asennusmedian saa laillisesti hakea mikkiksen sivuilta :D tarttee 8gb usbtikun tms.

Joten edelleen, miksi ihmeessä *minun* kuuluisi sekaantua koko asiaan? Onko väärin edellyttää että ne edes googlaa ennenkun tulee kysymään?

Vierailija
6/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioinissa tekisit rikoksen eli älä missään tapauksessa tee sitä.

Vierailija
7/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan Microsoftin sivuilta voit laillisesti ladata asennus Median on ihan laillista.

Vierailija
9/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa. Löyhkäävää hevonpaskaa.

Vierailija
10/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopiointi ei ole rikos vaan tekijänoikeusloukkaus. Poliisi ei sitä tutki ilman erillistä pyyntiö asianomaiselta. Eikä se ole rikos.

Vierailija
11/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt voit ainakin sanoa sille kaverilles, että AV-mammatkin tietää miten windows asennetaan uudelleen ilman warettamista.

Vierailija
12/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena mammat käsittävät siis warettamisen. Uusi asia listaan, joista mammat eivät vaan käsitä yhtään mitään.

Vierailija
13/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten edelleen, miksi ihmeessä *minun* kuuluisi sekaantua koko asiaan? Onko väärin edellyttää että ne edes googlaa ennenkun tulee kysymään?

Jos kaverilla on kone solmussa niin hankala hän sitä asennus mediaa on itse ladata.

Vierailija
14/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin omaan koneeseen, johon se on hankittukin, mutta ei kaverin.

Vierailija
15/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisena mammat käsittävät siis warettamisen. Uusi asia listaan, joista mammat eivät vaan käsitä yhtään mitään.

Jos kaverilla ei ole omaa lisenssiä ko. käyttöjärjestelmään, niin ei sitä kaverin kautta oteta 😊

Vierailija
16/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin omaan koneeseen, johon se on hankittukin, mutta ei kaverin.

Jumalauta nyt oikeasti. Sen saa suoraan ladattua tuolta Microsoftin sivuilta ilman mitään kyselyä. Juuri siksi, että siitä ei ole mitään iloa ilman lisenssikoodia. Sen saa ladata rikkomatta mitään rakeja vaikka olisi käyttänyt koko elämänsä Macia. Miten helvetissä edes mammat voivat olla näin kujalla?

Vierailija
17/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kopiointi ei ole rikos vaan tekijänoikeusloukkaus. Poliisi ei sitä tutki ilman erillistä pyyntiö asianomaiselta. Eikä se ole rikos.

Tämä. Kaveri saattaa olla mikkisoftan rotta. Älä ota riskiä. Joudut maksamaan jopa kymmeniä tuhansia, jos asia menee oikeuteen.

Vierailija
18/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydy.

Vierailija
19/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta miksi *minun* pitäisi warettaa jos se kerran on niin helppoa?

Koska sinä saat sitten sen 700 euron sovittelulaskun sieltä eräästä aisanajotoimistosta

Vierailija
20/25 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ehdotus: Windows 10 on paljon parempi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme