Sohvavieras Puolasta haukkui minut pystyyn!!!
"Me and my friends planned to stopped at **** for one night. For the first look he was friendly. He sent message how we are and how to get to his home. That information was helpful. But when we came to his apartament we were in shock. He didn't pay attention of us. We stayed in corridor and didn't know what to do. He didn't show us flats. In his apartament were another two people who too stopped at Jyri's flat. Ok, they were very, very nice couple, but in fact for our sevens were available only one small living room - where ****, his father and his friend watched TV and listened a loudly music and where wa only one sofa. This was not a place for tired people who needed a rest - especially when Jyri didn't talk with us. He didn't look like person who wanted to meet new people. He not even offered anything to drink. In this place was stank of cigarettes, alcohol and something else (i don't want to know what that smell was). He didn't care about us and he continued a party only with his friend. We even saw how **** walked with dirty shoes on mattress which - according to him - were for us. That was disgusting. He had no respect for us. He was very unfriendly and ironic. He and his friend had fun of us. He was busy only yourself and used computer for everytime. After all we left his house and we looking for something that is open at night until morning. **** likes drink a lot of alcohol. He didn't think soberly. I never go back there again."
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Oon mäkin aikuisopiskelija mutta ihan omassa (osittain pankin) talossa asun enkä isin luona. Tupakatkin ostan ihan ite.
No miten helvetissä sä pystyt sitten pelkällä opintotuella kustantamaan elämisesi? Itselläni se ei riitä edes kunnolla ruokaan eikä isäni osta kotiimme paljon ruokaa vaan käy syömässä virolaisen naisystävänsä luona.
- AP -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mäkin aikuisopiskelija mutta ihan omassa (osittain pankin) talossa asun enkä isin luona. Tupakatkin ostan ihan ite.
No miten helvetissä sä pystyt sitten pelkällä opintotuella kustantamaan elämisesi? Itselläni se ei riitä edes kunnolla ruokaan eikä isäni osta kotiimme paljon ruokaa vaan käy syömässä virolaisen naisystävänsä luona.
- AP -
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP -
Minkä ikäinen olet?
Olen 25-vuotias.
- AP -
Mitkä papanat? Jos tarkoitat kakkaa niin mitäs jos siivoisit ne pois? Oksettaa kun kaikenlaiset elämänhallinnan menettäneet ihmiset hankkii lemmikkejä kärsimään paskasta elämästä.