Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi julkkisnaisten kohdalla entisen liiton lapset eivät ole este uudelle suhteelle?

Vierailija
06.07.2016 |

Aina saa kuulla miten eronneet äidit ovat alinta kastia parisuhdemarkkinoilla. Ja olen sen itsekin kantapään kautta huomannut. Miksi kuitenkin julkisuuden henkilöille äitiys ei ole este yhtään millekään? Aina on kohta eron jälkeen uudet suhteet lehden kannessa, vai tiedättekö jonkun sinkuksi jääneen julkkisäidin? Enkä nyt tarkoita vain missejä ja malleja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIvät ole tavisnaisenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy voi olla se, että yleensä julkkis on ns. saavuttanut jotain elämässään (koska on julkkis), ja käytännössä se tarkoittaa sitä että ihminen on ns. kykeneväinen huolehtimaan itse itsestään. Toki joku BB-julkkis jolla vuosulot 1000e ei kuulu tähän, mutta jos on esim. politiikasta, urheilu- tai vaikka taidepiireistä tuttu, niin olettavasti ihmisellä on tuloja --> ei tarvitse pelätä että joutuu ns. "elättäjän rooliin".

Oikeastihan taviksella voi olla paremmat vuositulot kun esim. muusikolla, mutta yleensä ihmiset yhdistävät että julkisuuden henkilö on myös enemmän tai vähemmän varakas. Taviksen kanssa moni varmaan miettii että joutuuko nyt ns. elättämään "Sari sairaanhoitajaa" ja hänen kolmea lastaan...

Vierailija
4/10 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan oot ollu sinkku? Monta lasta? Minkä ikäisiä lapsia? Minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
5/10 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna 2 vuotta, lapset 7 ja 9, itse 35.

Vierailija
6/10 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla eronnut äiti on alinta kastia joo, mutta mä en kyllä ole oikeassa elämässä huomannut että näin olisi, oli tavis tai julkkis. Mulla ainakin on ollut tosi paljon vientiä, lapsettomienkin miesten keskuudessa.

Vierailija
7/10 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin että yksinkertaisesti sosiaalinen piiri  ja potentiaali uusien miesten tapaamiseen on moninkertainen tavikseen verrattuna.

Toisekseen lapset häiritsevät vain osaa miehistä, varsinkaan jos toiseen on vaivautunut tutustumaan- julkkikseen voi moni ihastua/kokea "tutuksi" jo ennen hlökoht kontaktia.

Vierailija
8/10 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se aina noin mene, mun tutulla on 13 ja 10 vuotiaat ja ite on 37. Hyvinkin nopeasti löysi "elämänsä miehen", koulutetun, hyvin toimeentulevan ja lapset hyväksyvän / mukaan ottavan miehen. Nyt reissailevat ympäriinsä joko koko porukka tai vain miehen kanssa kaksin, asuvat yhdessä ja harrastavat... Eikä ollut julkkisnainen, vaikka ulkonäkönsä puolesta mahtuisi kyllä "missimuottiin".

Vierailija
9/10 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ollut mikään este todellakaan omalla kohdalla 😊ja oon ihan tavis.

Vierailija
10/10 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ottaa huomioon kuinka vähän lapsettomat naiset menevät yhteen yh isien kanssa niin ovathan yh äidit siihen verrattuna tosi suosittuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän