Nainen, oletko mitannut miehesi peniksen?
Kuinka moni naisista on OIKEASTI mitannut miehensä kalun koon?
Ja jos on, niin miksi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus mitannut yhdessä vaimon kanssa, kun hän on sanonut sitä pitkällä kokemuksellamme ihanan ja sopivan isoksi.Pituus on nauhamitalla jotain17-18 cm ja ympärysmitta jotain 11 cm terskan kohdalta.
Ei sitä ole kuitenkaan mitattu, kun olen tosi kiihottunut yhdynnän loppuvaiheessa tai suuseksin aikana ja voi olla, että se kasvaa tuostakin vähän vielä paksuutta. Muutama muukin nainen on pitänyt tuota juuri sopivan kokoisena sisällään...
Pituuteen nähden tosi ohut, lähinnä sellainen suikula. Itselläni on lyhyempi, eli 15 cm, mutta ympärys 16 cm. Enkä sitäkään pidä mitenkään erikoisen paksuna, joten tuo 11 cm on oikeasti harvinaisen ohut suhteessa pituuteen.
Ei tartte pitää erikoisen paksuna mutta sitä se on jos keskeltä vartta on 16 cm. Ja 11cm ympärys taas on himpun verran keski-arvon alapuolella ja puhutaan siis joistakin milleistä. 16 cm:n ymp.mitta keskeltä kalun vartta on lähes yhtä harvinainen kuin että kalu 20cm pitkä elikkäs ei mitenkään yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus mitannut yhdessä vaimon kanssa, kun hän on sanonut sitä pitkällä kokemuksellamme ihanan ja sopivan isoksi.Pituus on nauhamitalla jotain17-18 cm ja ympärysmitta jotain 11 cm terskan kohdalta.
Ei sitä ole kuitenkaan mitattu, kun olen tosi kiihottunut yhdynnän loppuvaiheessa tai suuseksin aikana ja voi olla, että se kasvaa tuostakin vähän vielä paksuutta. Muutama muukin nainen on pitänyt tuota juuri sopivan kokoisena sisällään...
Pituuteen nähden tosi ohut, lähinnä sellainen suikula. Itselläni on lyhyempi, eli 15 cm, mutta ympärys 16 cm. Enkä sitäkään pidä mitenkään erikoisen paksuna, joten tuo 11 cm on oikeasti harvinaisen ohut suhteessa pituuteen.
Vai ohut :) Minua eivät jotkut keskiarvot kiinnosta, kunhan saan naisen ( vaimon) tyydytetyksi ja hyvin on ilmeisesti onnistunut tuollakin. Viimeksi noin pari tuntia sitten se oli parhaimmassa paikassaan...
Kun ensin kiihottaa ja hellii kaikin tavoin, mm. kielellä tarpeeksi, tekee tuolla hyvää sen jälkeen ihan riittävästi-kuulemma- kun sitä käyttää mielikuvituksen kanssa eikä vain pumppaa edes takaisin.
En ole saanut ottaa mittaa. Mieheni ei ole läheskään yhtä leikkimielinen kuin minä.
Kävin äsken mittaamassa aamuseisokin ja ihan vain mielenkiinnosta. 25,5 cm/16,5 cm. Kovin paljon pienempään en tule vaihtamaan ikinä, tai sitten olen mieluummin ilman. Tuntuu jo ajatuksena pahalta, jos joku tulisi tökkimään pilluni huulia jollain 15-17 cm mikromunalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut ottaa mittaa. Mieheni ei ole läheskään yhtä leikkimielinen kuin minä.
kokeile joskus sill kangasmitalla (ompelija mitalla) esileikin alussa ?
Mulle kerran muija ilmotti ennen ku lähettiin hommiin et alle 16cm saa pakata kampeensa ja sillon tuli hirveet paineet (ku ei ollut oikeastikaan tietoa) mut jälkeenpäin sano vaan että hyvin hänen vaatimukset läpäsin (paitsi en ollut ympärileikattu joka oli hänellä pienenä haaveena) joten THANK GOD 😇
Sama täällä. Mittaisi vaan niin osoittaisi edes jonkinlaista kiinnostusta minua ja kaluani kohtaan. Eipä muijaa paljon kiinnosta vaikka itse tekis mitä.