Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hemmetin järki niissä tupperin muovipulloissa on

Vierailija
06.07.2016 |

Maksaa ihan hulluna. Helpompi ottaa käytetty vichypullo täyteen hanavettä ja heittää kiertoon, kun likastuu. Itse en edes omista pulloharjaa, joten hankala pestä ilman tupperia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien niissä töihin maidon ja mehukeiton. Muovipullossa olevat ei yleensä joudu "yleiseen käyttöön" eli saan tosiaan käyttää oman maitoni itse.

Mä heitän ne käytön jälkeen tiskikoneeseen, pystyyn lautastelineeseen ja puhtaaksi on tullut. Niissä on aika iso se suuosa. Itse en osta virvoitusjuomia enkä vettä pullossa, joten itse olen tykännyt kovin. Kolme vuotta ovat jo olleet päivittäisessä käytössä ja edelleen hyvässä kunnossa.

Vierailija
2/3 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä osta niitä. Ongelma joka ei ole ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vien niissä töihin maidon ja mehukeiton. Muovipullossa olevat ei yleensä joudu "yleiseen käyttöön" eli saan tosiaan käyttää oman maitoni itse.

Mä heitän ne käytön jälkeen tiskikoneeseen, pystyyn lautastelineeseen ja puhtaaksi on tullut. Niissä on aika iso se suuosa. Itse en osta virvoitusjuomia enkä vettä pullossa, joten itse olen tykännyt kovin. Kolme vuotta ovat jo olleet päivittäisessä käytössä ja edelleen hyvässä kunnossa.

Ok, mulla alkoi haista vesipullona ollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan