Miehet, kroppa vai naama?
Saattaa olla, että aihetta on täällä joskus käsiteltykin, mutta kysyn silti:
Kumpi on naisessa tärkeämpää, se että kroppa on hyvä, vai nätti naama? Vai onko molemmat yhtä tärkeitä?
Voin rehdisti ilmoittaa, että mulla on hyvä vartalo. Olen pitkähkö (olematta kuitenkaan "liian" pitkä) ja hoikka, mulla on hyvät tissit ja nätti pylly. Naamani ei valitettavasti ole kovinkaan kummoinen, ihan parhaimmillaankin varmaan keskitasoa. Iho ei koskaan ole ollut hyvä, silmät ovat hieman epäsymmetriset ja muutenkin tässä lärvissä riittäisi varmaan viilattavaa (en siis ole enää myöskään mikään kaksikymppinen). En ole mikään suohirviö, mutta tuskinpa kukaan ihastuksesta pyörtyykään minut nähdessään.
Tämä kysymys heräsi siis äsken kaupungilla, kun huomasin, että perässäni kävelevät pari nuorta miestä selkeästi ihastelivat ilmeisesti takapuoltani selkäni takana, ja mietin siinä, että olisinko saanut samanlaista huomiota, jos olisinkin kävellyt heitä vastaan, ja olisivat nähneet naamatauluni samalla?
Omasta puolestani voin sanoa että miehen ulkonäössä minulle on tärkeintä kauniit silmät, oikeastaan millään muulla ei niin hirveästi ole väliä. Ihannemiehelläni olisi samanmallinen kroppa kuin minulla, eli pitkä ja hoikka, mutta olen aikojen saatossa ihastunut myös pulleroihin ja itseäni lyhyempiin miehiin.
Mikä mahtaa olla yleinen mielipide?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa, aina, kertaa sata, ja mitä muita ilmaisuja täällä onkaan käytetty. Oli sitten kyse kertapanosta, suhteesta tai aviovaimosta. Seksikkyyden lisäksi kroppa kertoo niin paljon enemmän terveydestä, valinnoista, energiasta, itsekurista, viitseliäisyydestä jne.
Kun olin puberteetissa muotisana oli airobic, nykyään yleisterminä fitness, ja vielä parempia tuloksia saatte nykyään aikaiseksi, kuin silloin. Treenattu kroppa on ylivoimainen niin monella tavalla, että semmoisen omaava on aina ykkösvalinta.
M38
Mitä miehet tarkoittaa puhuessaan "treenatusta" vartalosta? Pitääkö olla joku Kike Elomaa, vai riittääkö sellainen hoikka ja kiinteä kroppa, ilman jäätäviä lihaksia?
Ei mitään kovin näkyviä lihaksia. Hoikka ja kiinteä ilman jäätäviä lihaksia paras.
No hyvä:)
Minulle miehenä pitää molempien olla naisella kunnossa. Mutta ennemmin kaunis naama, koska ei-niin-viehättävää kroppaa on helpompi muokata kauniimmaksi ja seksikkäämmäksi kuin ei-niin-viehättävää naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa, aina, kertaa sata, ja mitä muita ilmaisuja täällä onkaan käytetty. Oli sitten kyse kertapanosta, suhteesta tai aviovaimosta. Seksikkyyden lisäksi kroppa kertoo niin paljon enemmän terveydestä, valinnoista, energiasta, itsekurista, viitseliäisyydestä jne.
Kun olin puberteetissa muotisana oli airobic, nykyään yleisterminä fitness, ja vielä parempia tuloksia saatte nykyään aikaiseksi, kuin silloin. Treenattu kroppa on ylivoimainen niin monella tavalla, että semmoisen omaava on aina ykkösvalinta.
M38
Mitä miehet tarkoittaa puhuessaan "treenatusta" vartalosta? Pitääkö olla joku Kike Elomaa, vai riittääkö sellainen hoikka ja kiinteä kroppa, ilman jäätäviä lihaksia?
Sellanen että ranne ei ole käden paksuin kohta ja pärjää edes jotenkuten painissa mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt ´aikuiset´ ihmiset viitsikö. Jos olisit sitä tai tätä, tai jos olisit tehnyt sitä tai tätä.
Kyseessähän on paskahousupelkurien tapa haukkua toisia.
Kysehän on väkivallasta.
Kyse oli ainakin omalta kohdaltani siitä, etten usko kenenkään olevan niin kasvoiltaan niin "ruma", että se yksinään riittää selittämään yksinäisyyden. Ehkä voi kiinnittää huomiotaan myös muihin aspekteihin siinä mikä menee vikaan kumppania hakiessa.
Erikoista että mielessäsi se kääntyi haukkumiseksi, ja antoi luvan haukkua.
Paskahousuille annetaan takaisin. Nyrkkiä. Tasan tarkkaan toisten arvostelu on haukkumista, eli väkivaltaa.
Jos olisi niin absurdi tilanne, että voisi valita, niin mua miellyttävä kroppa.
Kasvoista sen verran, että makuja on hämmentävän monia. Pidän itseäni aika karkean näköisenä mutta silti osa naisista pitää mun ulkonäöstä.
Ehdottomasti naama. Kropan saa aina treenattua timmiksi ja läskimakkarat pois, mutta butterface on aina butterface.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt ´aikuiset´ ihmiset viitsikö. Jos olisit sitä tai tätä, tai jos olisit tehnyt sitä tai tätä.
Kysehän on väkivallasta.
Kyse oli ainakin omalta kohdaltani siitä, etten usko kenenkään olevan niin kasvoiltaan niin "ruma", että se yksinään riittää selittämään yksinäisyyden. Ehkä voi kiinnittää huomiotaan myös muihin aspekteihin siinä mikä menee vikaan kumppania hakiessa.
Paskahousuille annetaan takaisin. Nyrkkiä. Tasan tarkkaan toisten arvostelu on haukkumista, eli väkivaltaa.
No tässä taisi tulla se varsinainen syy sille yksinololle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysehän on väkivallasta.
Ehkäpä löysimme ongelmasi oikeille juurille.
Olen kyllä tosi yllättynyt, että valtaosa vastaa kropan. Oikeasti? Keho muuttuu todella helposti, ikä usein kerryttää kiloja ja mahdolliset raskauden venyttää kehon. Kauniit kasvot on aina kauniit, jos nyt muutama ryppy tulee vuosien saatossa. Kasvot on ne, joita eniten katsotaan. Ällöttäviä miehiä täällä palstalla pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Minulle miehenä pitää molempien olla naisella kunnossa. Mutta ennemmin kaunis naama, koska ei-niin-viehättävää kroppaa on helpompi muokata kauniimmaksi ja seksikkäämmäksi kuin ei-niin-viehättävää naamaa.
Millä tavalla sitä on helpompi muokata, jos naista ei vain yksinkertaisesti kiinnosta terveelliset elämäntavat ja treenaaminen?
Kraana on tärkein. Ole jumala olemassa. Ole jumala olemassa. Tule olutta kraanasta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla sitä on helpompi muokata, jos naista ei vain yksinkertaisesti kiinnosta terveelliset elämäntavat ja treenaaminen?
Hyvä pointti. Tunnen yhden voimanostajamiehen joka alkoi seurustelemaan naisen kanssa joka ei ollut kiinnostunut liikunnasta ja ruoka maistuu vähän liian hyvin. Mies on tuskastunut tilanteeseen ja ei halua juuri enää nähdä tai koskea naisen kroppaa, ehdotti naiselle että hänelle sopii jos harrastavat seksiä vain kerran viikossa..
Toista ihmistä ei saa muokattua mieleisekseen vaikka tuo kyseinen mies on sitä kovasti yrittänyt eli ei voi olettaa että huonokroppainen olisi valmis muutokseen. Ei kannata tyytyä tuollaiseen vaan ottaa heti alkujaan se hyväkroppainen liikunnasta kiinnostunut nainen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysehän on väkivallasta.
Ehkäpä löysimme ongelmasi oikeille juurille.
Myönnät virheesi? Se on oppimisen alku.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei poju ole mitään käsitystä mistään. Yleensä suhteessa juuri se kroppa kulahtaa ensin. Yksi nainen sadasta sitä alkaa suhteessa treenaamaan, mutta sata naista yhdestä treenaa sitä sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Tuskin se sohvaperuna taikaiskusta urheiluhulluksi muuttuu yht'äkkiä, varsinkin jos on sinne parisuhteeseen asti jo päässyt kiloineen kaikkineen. Ja entäs jos on lyhyt ja persjalkainen vartalonmalli? Ei niitä töpöjalkoja pidemmiksi saa, vaikka reenaisi 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tosi yllättynyt, että valtaosa vastaa kropan. Oikeasti? Keho muuttuu todella helposti, ikä usein kerryttää kiloja ja mahdolliset raskauden venyttää kehon. Kauniit kasvot on aina kauniit, jos nyt muutama ryppy tulee vuosien saatossa. Kasvot on ne, joita eniten katsotaan. Ällöttäviä miehiä täällä palstalla pyörii.
Ajattele vähän niitä joita ei ole siunattu kauniilla kasvonpiirteillä. Eikö ole hyvä, että heiläkin on jokin kilpailuvaltti parisuhteen saannissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele vähän niitä joita ei ole siunattu kauniilla kasvonpiirteillä. Eikö ole hyvä, että heiläkin on jokin kilpailuvaltti parisuhteen saannissa.
Niinpä, eikä ne kauniit kasvotkaan välttämättä pysy ikuisesti kauniina, jos vaikka lihoo sikana, ja leukoja on enemmään kuin yksi. SItäpaitsi naama "valahtaa" kun ikää tulee, tiedän ihan omasta kokemuksesta,
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ällöttävä, mukavuudenhaluinen laiskuri. Ikä ei kerrytä kiloja, vaan laiskuus ja ylensyönti, kaksi perisyntiä.
Toki ikääntyessä joutuu nähdä enemmän vaivaa kunnon ja muodon ylläpitämiseksi.
Molemmat sais olla mielellään kunnossa, mutta jos nyt on pakko jompikumpi valita, niin kroppa.
Ei mitään kovin näkyviä lihaksia. Hoikka ja kiinteä ilman jäätäviä lihaksia paras.