Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osteli eksälleen lahjoja - minulle ei

Vierailija
06.07.2016 |

Kun aloimme seurustelemaan, mies kertoi että oli ostellut eksälleen usein lahjoja, melko kalliitakin sellaisia. Järjestänyt jopa yllätyksenä salaa ulkomaanmatkan, kihlasormus maksoi lähes kymppitonnin, kalliin pyörän, osti koiran, yms. Olin vähän että jaa, olipa hölmöä että mies kertoi nuo minulle, mutta ajattelin että mitäpä tuosta, tavaroitahan nuo vain ovat.

Nyt seurustelun kestettyä jo pidempään nuo asiat ovat alkaneet kummittelemaan mielessäni. Maksan kaikesta puolet mitä teemme (emme asu yhdessä) ja lahjoja olen saanut joitakin pienempiä muutaman esim. merkkipäivinä, mutta mies ei todellakaan käytä minuun rahaa ihmeemmin. Ei vie ravintolaan koskaan, ulkomaanmatkoistakaan ei maksa enempää kun puolet kuluista, ei järjestä pieniäkään yllätyksiä. Saattaa jonkun suklaapatukan välillä ostaa. Olen pari kertaa jopa pyytänyt, että saisinko jonkin asian esim. kaupassa (hintaa ehkä 15 €) ja mies kiusaantuneena kiertelee miksi ei voi ostaa, eikä sitten osta.

Olenko miehelle halpa korvike?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla huonomminkin ja ostelisi salarakkaalle. ;)

Vierailija
22/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä eksälle osteli kaikkee ja huomas, että rahat meni kaivoon, niin mitä ottaa toista riskiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mies, joka hurskaasti tavattuamme kertoi että erottuaan exästä oli jättänyt tälle talot ja tavarat, että lapsilla olisi kaikki hyvin.

Kun me erosimme, hän tappeli joka lusikastakin, ylihinnoitteli yhteisen asuntomme jonka halusin ostaa, koska se oli lastemme koti. Viimeiseen asti tappeli, ettei olisi tarvinnut maksaan yhtään elatusmaksuja.

Luulen siis, että minun exäni ei ollut koskaan mikään antelias, lapsistaan huolehtiva suurisydäminen mies. Hän vain oli ollut tilanteessa jossa koki niin paljon painostusta sukujen taholta, että ei voinut tehdä muutakaan. Minun kohdallani minun puoliani ei pitänyt kukaan.

Sinun tilanteessa luultavasti hänen exänsä on ollut nainen, jota ei ilman noita lahjoja olisi edes saanut. Se otti hänen luonnolleen niin paljon, että on valinnut naisen joka tyytyy vähään. Niin kuin tyydytkin.

Vierailija
24/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli mies, joka hurskaasti tavattuamme kertoi että erottuaan exästä oli jättänyt tälle talot ja tavarat, että lapsilla olisi kaikki hyvin.

Kun me erosimme, hän tappeli joka lusikastakin, ylihinnoitteli yhteisen asuntomme jonka halusin ostaa, koska se oli lastemme koti. Viimeiseen asti tappeli, ettei olisi tarvinnut maksaan yhtään elatusmaksuja.

Luulen siis, että minun exäni ei ollut koskaan mikään antelias, lapsistaan huolehtiva suurisydäminen mies. Hän vain oli ollut tilanteessa jossa koki niin paljon painostusta sukujen taholta, että ei voinut tehdä muutakaan. Minun kohdallani minun puoliani ei pitänyt kukaan.

Sinun tilanteessa luultavasti hänen exänsä on ollut nainen, jota ei ilman noita lahjoja olisi edes saanut. Se otti hänen luonnolleen niin paljon, että on valinnut naisen joka tyytyy vähään. Niin kuin tyydytkin.

Kiitos fksusta kommentistasi. Onko sinun mielestäsi vähään tyytyminen kannattavaa vai ei?

ap

Vierailija
25/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ehkä lapsia elätettävänä nykyään?

Niitä ei ole

Vierailija
26/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taisi tajuta itsekin oman naurettavuutensa?

En. Olen töissä ja en ole ehtinyt kommentoimaan viesteihin.

Tietenkään lahjat eivät ole itsessään mikään rakkauden mittari. Ihmetyttää vain kun mies joka on ostellut aikasemmassa suhteessa naiselleen monen sadan euron koruja, ei voi ostaa minulle supermarketista edes 15 euron "rojua". Että mistäs kiikastaa.

ap

Jos kerran olet töissä, sinulla on varaa ostaa itse se supermarketin 15 euron roju ihan itsekin.

Mitä olet miehelle ostanut? Monen sadan kelloja?

Vierailija
27/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies panosti edelliseen suhteeseen ja kuinka kävi? Karille meni. Ehkä hän koki asiasta viisastuneensa, eikä enää halua ottaa riksiä ja laittaa likoon selvää rahaa. 

Vierailija
28/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei mies edellisessä suhteessaan erityisesti halunnut törsätä rahaa kalliisiin lahjoihin, mutta nainen mankui, manipuloi ja vaati. Todennäköisesti mies on yrittänyt kertoa sinulle noista kauheista ajoista sävyllä "kuvitella miten kamalaa!", ja sä hupsu lumppu olet tulkannut asian niin että mies nautti tilanteesta ja nyt jotenkin pihtaa sulta. 

Vierailija
29/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei mies edellisessä suhteessaan erityisesti halunnut törsätä rahaa kalliisiin lahjoihin, mutta nainen mankui, manipuloi ja vaati. Todennäköisesti mies on yrittänyt kertoa sinulle noista kauheista ajoista sävyllä "kuvitella miten kamalaa!", ja sä hupsu lumppu olet tulkannut asian niin että mies nautti tilanteesta ja nyt jotenkin pihtaa sulta. 

Mä en ole kyllä mikään hupsu lumppu. Miettisit sinäkin miten ihmisille oikein puhut. Pointtisi oli kyllä aivan varteenotettava.

ap

Vierailija
30/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ostanut exälleen normi synttäri- ja joululahjoja kummempia. Mä olen saanut timanttikoruja, ihania lahjoja ilman syytä ja upeat kihla- ja vihkisormukset. Julmasti voisin todeta että toisille naisille ostetaan upeita lahjoja, toisille ei.

Kaksi vaihtoehtoa: joko miehesi on ottanut taloudellisesti niin paljon takkiin exänsä ylettömästä lahjomisesta että on päättänyt että never again. Toinen vaihtoehto: et ole miehelle elämän suuri rakkaus, vaan nainen jonka kanssa on mukava seurustella/viettää aikaa, nainen joka tyytyy vähään, on helppo ja johon ei tarvitse yrittää tehdä vaikutusta. Tuo 15 euron tavaran ostamattomuus viittaa jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

Seurusteluvaiheeseen kuuluu että mies yrittää tehdä naiseen vaikutusta ja valloittaa tämän. Joko sinua ei tarvitse yrittää valloittaa tai mies on päättänyt että liehittelyt ovat tässä elämässä hänen kohdallaan tehty. Kummin vain, voin kuvitella miten paljon syö itsetuntoa tietää että exälle on tarjottu kaikki mahdollinen ja sinulle ei mitään.

Lompakkoloishuutelijat ja itse ostamisesta jankuttajat voisivat painua tästä ketjusta ja palstalta helvettiin.

Vierailija
31/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehen kanssa asiasta. Fiksu mies olisi jättänyt yksityiskohdat eksänsä lahjomisesta kertomatta, kuka tuolllaista haluaa kuulla?

Vierailija
33/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu miehen kanssa asiasta. Fiksu mies olisi jättänyt yksityiskohdat eksänsä lahjomisesta kertomatta, kuka tuolllaista haluaa kuulla?

Mitä sanoisin miehelle ilman, että kuulostaisin hänen korvissaan lahjonnan kipeältä, rakkauden todistelua vaativalta surkimukselta?

ap

Vierailija
35/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole ostanut exälleen normi synttäri- ja joululahjoja kummempia. Mä olen saanut timanttikoruja, ihania lahjoja ilman syytä ja upeat kihla- ja vihkisormukset. Julmasti voisin todeta että toisille naisille ostetaan upeita lahjoja, toisille ei.

Kaksi vaihtoehtoa: joko miehesi on ottanut taloudellisesti niin paljon takkiin exänsä ylettömästä lahjomisesta että on päättänyt että never again. Toinen vaihtoehto: et ole miehelle elämän suuri rakkaus, vaan nainen jonka kanssa on mukava seurustella/viettää aikaa, nainen joka tyytyy vähään, on helppo ja johon ei tarvitse yrittää tehdä vaikutusta. Tuo 15 euron tavaran ostamattomuus viittaa jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

Seurusteluvaiheeseen kuuluu että mies yrittää tehdä naiseen vaikutusta ja valloittaa tämän. Joko sinua ei tarvitse yrittää valloittaa tai mies on päättänyt että liehittelyt ovat tässä elämässä hänen kohdallaan tehty. Kummin vain, voin kuvitella miten paljon syö itsetuntoa tietää että exälle on tarjottu kaikki mahdollinen ja sinulle ei mitään.

Lompakkoloishuutelijat ja itse ostamisesta jankuttajat voisivat painua tästä ketjusta ja palstalta helvettiin.

Luultavasti en ole miehelle mikään elämän rakkaus. Hän on sanonut minulle useasti "en voi luvata sinulle mitään". Toki hellii ja sanoo rakastavansa. Taidan silti tosiaan olla hänelle hyvää ajanviettoseuraa. Sattuu.

ap

Vierailija
36/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä jätti hänet, joten mies on katkera ja kostaa sinulle?

Vierailija
37/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään et ole vastannut, mitä olet miehelle itse ostanut?

Vierailija
38/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se suhde heti, äläkä kärsi kauempaa. Tuhlaat aikaasi, aikaa jonka voisit viettää jonkun toisen kanssa joka oikeasti rakastaisi sinua. Minä yritin vuosia uskotella itselleni että poikaystäväni rakastaa minua mutta ei se ole rakastanut kuin eksäänsä.

Vierailija
39/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään et ole vastannut, mitä olet miehelle itse ostanut?

Olen kyllä ostanut kalliita miesten hajusteita, asusteita ja yhden kalliin korun. Että siitä tässä ei nyt ole kyse.

ap

Vierailija
40/41 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se suhde heti, äläkä kärsi kauempaa. Tuhlaat aikaasi, aikaa jonka voisit viettää jonkun toisen kanssa joka oikeasti rakastaisi sinua. Minä yritin vuosia uskotella itselleni että poikaystäväni rakastaa minua mutta ei se ole rakastanut kuin eksäänsä.

Miten se teillä näkyi? Mikä oli "viimeinen niitti"?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän