Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä torjuu ja on haluton

Vierailija
06.07.2016 |

Ollaan seurusteltu kohta vuoden verran. Tyttöystäväni on monella tapaa ihannenaiseni ja haluan elää hänen kanssaan, suhde on hyvä. On vain yksi ongelma. Hän ei halua kovin usein seksiä. Hän torjuu useimmat aloitteeni ja sanoo ettei tee kovin usein mieli. Meillä on seksiä suunnilleen kolmen viikon välein. Kuitenkin tyttöystäväni haluaa muuttaa yhteen ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta eli kyse ei ole mistään sellaisesta että hän ei enää haluaisi olla kanssani. Laitan tytölle ruokaa ja muutenkin huomioin ja tehdään paljon juttuja yhdessä. Sängyssä panostan hänen nautintoonsa. En tiedä missä vika, tyttö ei ole kertonut syytä sille että torjuu useimmat aloitteeni siis muuta syytä kuin että hänen ei tee nyt mieli. Olen kyllä yrittänyt jutella asiasta. En haluaisi elää näin vähällä seksillä enkä haluaisi jättääkään häntä koska kaikki on muuten hyvin ja hän on sellainen jonka haluan. Joten mielipiteitä mitä voisin tehdä? Miten saada tyttöystävä innostumaan seksistä?

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei ole seksihaluja ja siihen ei mikään auta. Sen kanssa pitää oppia elämään tai vaihtaa naista

Vierailija
2/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt, mistä hänen haluttomuutensa johtuu? "Ei tee mieli" ei ole vielä vastaus, kysy MIKSI ei tee mieli. Stressi, väsymys, paineet saada orgasmi, paine tyydyttää sinut, ei koe sinua enää yhtä haluttavana, seksi ei ole muuten mieluista, vonkaat liikaa... kestä se, että voi tulla sellaisiakin vastauksia, joita et halua kuulla. Tärkeää on kuitenkin kuulla missä vika.

Jos hänellä on vain matala seksivietti niin ei sitä oikein voi muuttaa millään kikkaskonsteilla. Sitten pitää vain miettiä, onko se kerran kuussa tarpeeksi, jos vierellä on kuitenkin muuten täydellinen kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis olet kysynyt, mutta yritä vielä puhua. Painota, että asia on sinulle tärkeä ja haluat jutella.

Vierailija
4/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, ei tuosta pitemmän päälle tule hyvää parisuhdetta. Yleensä suhteen alussa on eniten seksiä ja se vähenee pitkässä juoksussa. Jos tuosta vähenee niin pian sitä ei ole lainkaan.

En näe suhteella tulevaisuutta. Enemmän tytön puolelta kaverisuhde kuin parisuhde. Parisuhteeseen kuuluu himo toista kohtaan ja se häneltä puuttuu. Nämä on suoria sanoja toivottavasti et loukkaannu.

Vierailija
5/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää välillä miesystäväni tapa tehdä aloitteita seksiin. Voisiko kyse olla siitä?

Vierailija
6/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy? Hoitakaa ehkäisy jotenkin muuten niin naiselle palautuu normaali hormonitoiminta ja halut myös.

Vierailija
7/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena kohtalaisen haluton e-pillereiden takia. Kun mies teetätti lasten synnyttyä vasektomian, meille alkoi ihan uusi sukupuolielämä. Ei haluttomuus aina ole peruuttamatonta.

Vierailija
8/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt, mistä hänen haluttomuutensa johtuu? "Ei tee mieli" ei ole vielä vastaus, kysy MIKSI ei tee mieli. Stressi, väsymys, paineet saada orgasmi, paine tyydyttää sinut, ei koe sinua enää yhtä haluttavana, seksi ei ole muuten mieluista, vonkaat liikaa... kestä se, että voi tulla sellaisiakin vastauksia, joita et halua kuulla. Tärkeää on kuitenkin kuulla missä vika.

Jos hänellä on vain matala seksivietti niin ei sitä oikein voi muuttaa millään kikkaskonsteilla. Sitten pitää vain miettiä, onko se kerran kuussa tarpeeksi, jos vierellä on kuitenkin muuten täydellinen kumppani.

Olen kysynyt mutta en oikein saa vastausta. Tyttöystävä ei oikein halua puhua asiasta tai en tiedä tietääkö hän itsekkään vastausta. Olen kyllä tehnyt sängyssä kaikki mitä hän on pyytänyt eli jos seksi ei ole mieluista niin ei ole ainakaan kertonut millaista sitten haluaisi. Ei kai hän myöskään puhuisi koko ajan yhteen muuttamisesta jos ei kokisi minua enää haluttavana? Voi olla että hänen mielestään vonkaan kun teen aloitteita, en kuitenkaan ollenkaan joka päivä. Miten saada tyttöystävä kertomaan miksi ei halua kun ei kysymällä kerro?

Vierailija
9/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa, ei tuosta pitemmän päälle tule hyvää parisuhdetta. Yleensä suhteen alussa on eniten seksiä ja se vähenee pitkässä juoksussa. Jos tuosta vähenee niin pian sitä ei ole lainkaan.

En näe suhteella tulevaisuutta. Enemmän tytön puolelta kaverisuhde kuin parisuhde. Parisuhteeseen kuuluu himo toista kohtaan ja se häneltä puuttuu. Nämä on suoria sanoja toivottavasti et loukkaannu.

En ymmärrä miksi hän sitten koko ajan puhuisi että haluaa muuttaa kanssani yhteen jos tämä olisi hänelle vain kaverisuhde.

Vierailija
10/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt mutta en oikein saa vastausta. Tyttöystävä ei oikein halua puhua asiasta tai en tiedä tietääkö hän itsekkään vastausta. Olen kyllä tehnyt sängyssä kaikki mitä hän on pyytänyt eli jos seksi ei ole mieluista niin ei ole ainakaan kertonut millaista sitten haluaisi. Ei kai hän myöskään puhuisi koko ajan yhteen muuttamisesta jos ei kokisi minua enää haluttavana? Voi olla että hänen mielestään vonkaan kun teen aloitteita, en kuitenkaan ollenkaan joka päivä. Miten saada tyttöystävä kertomaan miksi ei halua kun ei kysymällä kerro?

Naisen seksuaalisuus on joskus niin monimutkainen asia, että voi tosiaan olla ihan siitäkin kiinni, että ei itsekään ihan tiedä missä vika, tai ehkä hän on itse täysin tyytyväinen, eikä ajattele mitään ongelmaa olevankaan. Ja kyllä, nainen voi ihan hyvin suunnitella yhteistä tulevaisuutta, vaikka ei halua kanssasi usein seksiä.

Osasyynähän voi olla jo se, että hän tietää, että sinä haluaisit enemmän ja se jo itsessään kasaa paineita. Ehkä tyttöystäväsi ottaa stressiä siitä, että seksiä pitäisi olla enemmän mutta hän ei halua, jolloin siitä tulee velvollisuus eikä hauskanpitoa. Nämä on aika vaikeita asioita, jotka voi olla tosi pienestä kiinni. Se, että olet kiva ja teet kaiken kuten hän toivoo, voi jopa pahentaa asiaa, koska hän kokee vielä enemmän että koska olet kiva, hänen pitäisi palkita sinut siitä seksillä.

Tältä kuulostaa minun korvaani, mutta voin toki olla väärässä. Ja mitään ratkaisua ei valitettavasti ole tarjota, kuin istuttaa hänet alas ja jutella asiasta.

Minulla ainakin pillerit vei halut, syökö hän niitä?

Vierailija
11/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää perusteellisemmat keskustelut, miksi häntä ei haluta seksi? Lähestytkö häntä väärin, eli ehdotatko suoraan, että mennäänkö sänkyyn? Osaatko saada vaihvihkaa innostettua, eli silittelyä yms. ? Romantiikkaa, kynttiläillallisia? Onhan teillä hellyyttä myös muulloin kuin seksitarkoituksessa?

E-pillerit tai muu hormonaalinen ehkäisy voi vaikuttaa haluihin tosi paljon. Ne voivat vievät halut kokonaan pois ja aiheuttaa muutakin mielialanvaihtelua. Mikäli teillä on hormonaalinen ehkäisy, niin kokeilkaa jättää se pois ja käyttäkää kondomia. 

Valitettavasti on ihmisiä joilla on luonnostaan alhainen libido, niin tätä et voi muuttaa mitenkään ja sinun on päätettävä haluatko olla naisen kanssa tästä huolimatta.

Suhteenne on vielä tuore, joten ajan kanssa ei ole odotettavissa ainakaan halujen nousua. 

Yleensä seksihalujen vähentyminen tapahtuu suhteessa vasta n. 3 vuoden yhdessäolon jälkeen, kaikilla sitä ei tapahdu. Mutta useimmilla valitettavasti kuitenkin. Mutta alussa pitäisi vielä mennä hyvin... Keskustelkaa asioista, jutelkaa miksi hän ei halua seksiä enempää. Pitäkää pidempi keskustelu. Älkää pitäkö tätä keskustelutuokiota silloin kun olet vongannut seksiä ja hän on sinut torjunut vaan neutraalina aikana ja rauhallisessa paikassa kahden kesken! Kerro tarpeistasi ja kysele mitä voisit tehdä toisin. Ei ne asiat täällä foorumilla ratkea ja osa voi antaa huonojakin vinkkejä. Keskustele naisesi kanssa! :)

Vierailija
12/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttöystävälläsi jotain traumoja menneisyydessä mikä voisi vaikuttaa seksuaalisuuteen, hyväksikäyttöä? Käyttääkö hän masennuslääkkeitä, nekin voi vaikuttaa halukkuuteen. Masennus voi vaikuttaa haluihin.

Vierailija
13/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi hän sitten koko ajan puhuisi että haluaa muuttaa kanssani yhteen jos tämä olisi hänelle vain kaverisuhde.

Kyseeessä voi olla nainen joka haluaa pohjimmiltaan naista, siis lesbosuhteen. Yleinen paine on kuitenkin heterosuhteissa ja kasvatus kotona voi olla tuomitseva muita kuin heterosuhteita kohtaan.

Kaapista tulo voi olla jossain vaiheessa edesssä.

Vierailija
14/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni ei ole masentunut eikä käytä masennuslääkkeitä. Traumoista hän ei ole ainakaan puhunut mitään. Hellyyttä on muutenkin kuin seksimielessä. Luulen että yksi ongelma voi olla se että hän tietää että haluan monta kertaa viikossa ja kokee että asetan paineita siihen että meillä olisi seksiä ja tilanne menee jotenkin lukkoon. Olin tosin kerran kuukauden ehdottamatta mitään mutta ei se muuttanut mitään. Hän ei ole suhteen alussakaan mitenkään suuresti heittäytynyt seksiin kun minä taas kaipaan sellaista aivot narikkaan toimintaa.

Vierailija
15/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tyttöystävä ei tosiaan itsekään ihan tarkkaan tiedä missä vika ja siksi häntä ahdistaa kun kyselen että miksi ei halua.

Vierailija
16/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian mielyttämisenhaluinen? Itselleni on turn off, jos mies on ns. liian täydellinen. Pitää olla vähän rosoisuutta. Suhteesta häviää kipinä, jos koko ajan ollaan samaa mieltä asioista. Seksuaalinen jännite syntyy ristiriidoista. 

Vierailija
17/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaan 20 vuoden jälkeen oma naiseni sai sanottua, ettei seksi merkitse hänelle mitään, ei nyt eikä koskaan aikaisemmin. Näytteli kyllä alkuun kiihkeää mutta avioliitto toi nopeasti esille hänen oikean luonteensa tuossa suhteessa, vain lastenteon aikana oli "pakosta" kiihkeämpi.

Miksi sitten meni kimppaan minun kanssa, jollla tiesi olleen monia seksikumppaneita ja jolle seksi on "viikottaista yhdessäoloa"?

Eli teikäläiselle vinkiksi - tuskin muuttuu helposti tuo tilanne...

Vierailija
18/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian mielyttämisenhaluinen? Itselleni on turn off, jos mies on ns. liian täydellinen. Pitää olla vähän rosoisuutta. Suhteesta häviää kipinä, jos koko ajan ollaan samaa mieltä asioista. Seksuaalinen jännite syntyy ristiriidoista. 

On meillä välillä ristiriitoja. Pääasiassa menee kivasti. Turhaudun kuitenkin välillä kun en saa seksiä ja silloin tulee riideltyä mikä ei kyllä ole hyvä asia. Eikö arki ole useimmilla kuitenkin aika tasaista sellaista perusolemista vaan? Itsellä tekee mieli seksiä joka päivä enkä ole miettinyt mitään kipinöitä. Ei tyttö kuitenkaan koskaan ole mistään sovintoseksistä innostunut.

Vierailija
19/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vajaan 20 vuoden jälkeen oma naiseni sai sanottua, ettei seksi merkitse hänelle mitään, ei nyt eikä koskaan aikaisemmin. Näytteli kyllä alkuun kiihkeää mutta avioliitto toi nopeasti esille hänen oikean luonteensa tuossa suhteessa, vain lastenteon aikana oli "pakosta" kiihkeämpi.

Miksi sitten meni kimppaan minun kanssa, jollla tiesi olleen monia seksikumppaneita ja jolle seksi on "viikottaista yhdessäoloa"?

Eli teikäläiselle vinkiksi - tuskin muuttuu helposti tuo tilanne...

Tätä mietin ja pelkään itsekin. Tyttö tietää että minulle seksi on tärkeää ja että minulla on enemmän kokemuksia kuin hänellä ja haluan kokeilla kaikenlaista toisin kuin ilmeisesti hän itse. Miksi hän haluaisi niin kovin olla kanssani jos minun seksihaluni on hänelle jotenkin liikaa?

Vierailija
20/170 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 20 -30 aloitetta päivässä. yleensä kerran seksiä.

Toivoisin 5 kertaa päivässä, vaimo 3 kertaa viikossa.

Näillä menty 21 vuotta

m42