Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia kenkiä käytät etelänlomakohteissa ns siistimpinä kenkinä esim iltaruokailussa?

Vierailija
06.07.2016 |

Hawaiianaksen läpsyttimiä kyllä löytyy eri väreissä ja muitakin ns rentoja läpsytinkenkiä mutta eipä mitään siistejä eikä varsinkaan korollisia...enkä nyt kyllä ihan missään korkokengissäkään siellä haluaisi painaltaa, ei oikein sovi fiilikseen moiset..kuumaakin on +35 astetta..

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän siroja, matalia sandaaleja. Myös siistit espadrillokset tai tennarit sopivat hyvin casual-pukeutumiseen.

Vierailija
42/51 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan matkalle ballerinat sekä nahkaiset blingbling läpsyttimet.

Monetko kengät yleensä otat mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet tai kolmet erilaiset, helposti pakattavat kengät mukaan reissuun. Niin, että jaksaa kävellä ja ovat jalassa mukavat. Oli muuten valaisevaa lukea kuvauksia kengistä, kaikki yksityiskohdat, värit, metallia, mallia, merkkiä, jahkailua ja urpoilua. Pikkusievää tilitystä ja nykerrystä. Mitä jos vaan ottaisit kahdet tai kolmet kengät mukaan?

Minulla on yksi vastaava kaveri ja kiitos ei enää yhteisiä reissuja. Lähtövalmistelut joka aamu yli kaksi tuntia. Mitkä vaatteet, mitkä kengät, käynkö suihkussa, pesenkö tukan, pitääkö föönata, entä meikki sitten korut, otanko vesipullon, vaihdanko sittenkin housut..

Miehen kanssa reissataan paljon ja kaikki on ihanan yksinkertaista, nopeaa, keskitytään oleelliseen eikä nykerretä. Nykertäjä on lomakaveri suoraan helvetistä. Kuka edes jaksaa kuunnella sitä ääneen arpomista miten nyt mahdan tulla toimeen näillä valinnoilla kun valkoisissa nahkaballerinoissa voi jalkapöytä väsyä mutta sitten taas korkokengissä no ne Asoksen metallinhohtoiset seitsemän sentin korolla puoleen hintaan kesäalennuksesta pikatoimituksella lähimpään Siwaan Kannelmäkeen pitää varoa mukulakivikaduilla ja flipflopit taas voi hangata varvasvälejä, just ne havaianakset, ja sit mulla on tietty..

Vierailija
44/51 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joi itsensä tilttiin, oten läksin yksin.

Jalkaani löin piikkarit

Vierailija
45/51 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee yleensä samat sandaalit kuin päivällä. Mulla on yleensä mukana vain kahdet nahkasandaalit joista toiset kiilakorkoiset. Ja ehkä kevyet tennarit.

Vierailija
46/51 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaruokailu?

Ruokailusta tulee mieleen jokin laitosruokailu, johon mennään jonossa tiettynä kellonaikana tarjottimet kädessä ja myssypäinen keittäjä mättää jokaiselle satsit lautaselle. Pitkissä pöydissä sitten lusikoidaan putkijalkaisten tuolien kolinan säestäessä.

No, semmoiseen on hyvä mennäkin sitten niissä varvastossuissa.

Vierailija
47/51 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otan matkalle ballerinat sekä nahkaiset blingbling läpsyttimet.

Monetko kengät yleensä otat mukaan?

Kyllä yleensäkin olen tainnut pärjätä kaksilla kengillä (vievät laukusta tilaa, kun miehenkin toiset kengät ängetään samaan laukkuun). Ballerinat lentoihin ja läpsyttimet kohteeseen. Sitten kun jalat kipeytyy tai sataa vettä vaihtaa balleriinoihin. Ja olemme vain pitkän viikonlopun.

Ostin kyllä aika makeat korolliset sandaalit, mitkä voisi laittaa illalliselle, mutta pelkään että taitan koipeni mukulakivillä, niin jääkööt kotiin.

Vierailija
48/51 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista sukat ravintolaan, paljain varpain voi tepastella vain rannalla.

Jaa että sukat sandaalien kanssa?

Vierailija
49/51 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja olemme vain pitkän viikonlopun."

Muahahhahhah ja tuollainen arpominen?

Vierailija
50/51 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja olemme vain pitkän viikonlopun."

Muahahhahhah ja tuollainen arpominen?

Jaa mää vai? Otan ballerinat ja läpsyttimet, mikä tässä nyt oli hirveätä arpomista?

Vierailija
51/51 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocksit