Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin todella kauniin naisen, mutta kädet oli tatuoidummat kuin elinkautisen istuneella merimiehellä

Vierailija
06.07.2016 |

Jotenkin se kasvojenkin kauneus katosi samalla hetkellä, kun hän otti paitansa pois päältään, vaikka useinhan käy juuri toistepäin. Näytti joltain sarjakuvahahmolta niiden "mustehihojensa" kanssa. Ei tuollaisen ilmestyksen kanssa voi mitään perhe-elämää suunnitella.
M26

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Sitten ei oo mitään tehtävissä. Vai mikä tän aloituksen pointti on?

No se että tatuoinnit nyt vaan on vitun rumia, sorry. Turhan monet kauniit naiset ovat nykyään pilanneet ulkonäkönsä noilla mustetahroilla, kroppa on kuin jollain merimiehellä tai linnakundilla. Todella epänaisellista. Thanks but no thanks, katselen vain tatuoimattomia naisia.

Sinulla on toki oikeus mielipiteeseen, mutta sitten vaan etsit sen tatuoimattoman naisen. Ei se asia valittamalla muuksi muutu.

Ehkä joku jättää ottamatta ap:n mielipiteen vuoksi? Se olisi ap:n kannalta hyvä. Ja monen muunkin.

Olen jo kauan sitten päätellyt, että näiden tatuointiavausten taustalla on toive, että naiset säikähtäisivät ja jättäisivät tatuoinnin ottamatta. En kuitenkaan usko, että yksikään nainen miettii tatuoinnin hankkimista siitä näkökulmasta, että jääköhän hän nyt ilman miestä, kun ottaa tatskan, vaikka vauvapalstalla on niin monta tatuointeja inhoavaa miestä :-DDD

(itselläni ei ole tatuointeja, mutta en silti olisi miehen kanssa, joka puhuu inhottavasti naisista joilla niitä on)

Täysin samaa mieltä.
Mulle oli aikanaan nuoruudenrakkauden ratkaisevia hetkiä oli se, kuinka poikaystäväni suhtautui uuteen opiskelukaveriini jolla oli tatuointeja. Eikä kaverillani ollut mitään isoja tai montaa, mutta se suhtautuminen oli luonnotonta. Pahat ennakkoluulot ja vaikeus suhtautua erilaisuuteen ovat minulle hälytysmerkkejä. En tahdo elää rajoitettua elämää laput silmillä.

Aika moni tatuointi käsittääkseni liittyy elämän merkittäviin tapahtumiin, ei siinä todellakaan mietitä mitä joku *mies* siitä ajattelee. Ihan omaa tarinaa luodaan, itseään varten. Joku ostaa timanttikorun, toinen kirjoittaa runon. Yksi ottaa tatuoinnin. Mä tuskin ikinä otan tatuointia, mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä elämä tuo tullessaan.

Lopetin kerran tapailun kun mies alkoi esittää paheksuvia kommentteja tatuoinneista, siis kun joku tatuoitu tyttö käveli ohi. Se oli viimeinen niitti, joka sai minut päättämään että tästä ei tule mitään. Itselläni ei ole eikä tule tatuointeja, mutta en halua kuunnella miten joku haukkuu muiden tatuointeja tai ulkonäköä yleensäkin.

Eli sua ärsytti sen mielipiteet. Varmaan ihan hyvä sillekin, että lopetit, koska olisi vähintään ahdistavaa jos ei saa kertoa omaa mielipidettään. Mut toi sun käytös on tyypillistä vihervasureiden naissopuleiden käytöstä. 

En ole tuo, jolle kommentoit, mutta tottakai toisten mielipiteet saavat ärsyttää. Ihan niin kuin sinuakin nyt ärsyttää tuon edellisen kommentoijan mielipide.

Vierailija
62/85 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasioita. :) jotkut tykkää tatuoinneista ja jotkut ei.

T. Tatuoitu nainen

Minä pidän tatuoinneista ja tatuoiduista naisistakin, sillä itsellänikin on paljon tatuointeja. Minulle ihan sama mitä muut ajattelevat, en ole rikollinen enkä elämänkoululainenkaan vaan ihan työssäkäyvä ihminen. Ja hui kamala, minulla on myös pitkä tukka! M34

Mies minun makuuni: tatuoitu, pitkä tukka ja duunissa! Oma mieskin täyttää nuo kriteerit ja huippuna on, että töissään valtiolla käyttää joka päivä pukua, jonka sisältä paljastuu ihana tatuoitu kroppa.

Huonosti on asiat, jos iho ei sellaisenaan enää kelpaa.

Huonosti on asiat, jos nainen ei sellaisenaan kelpaa:

- ilman meikkiä, ilman tietynlaisia vaatteita ja ulkokuorta

- ilman tietyn koon tissejä

- lihavana

- lapsellisena (vieläpä yh)

- kieroilla silmillä

- paljon miehiä kokeilleena

Mikäköhän on sinun turn on/off? Jokaisella meistä on joku asia mikä toisessa ihmisessä viehättää ja taas toisessa ihmisessä joku asia, joka ei sitten nappaa ollenkaan. Mulla nyt vaan sattuu silmää viehättämään tatuoidut pitkätukat ja omassa miehessä löytyy muitakin hyviä puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten suurin osa ihmisistä, joilla ei ole tatuointeja, tuomitsevat tatuoidut ihan surutta idiooteiksi yms. eikä vaivauduta tutustumaan ihmiseen, ei yritetä nähdä pinnan alle. Toiset tykkää tatuoinneista ja itselleni omat tatuoinnit merkkaavat paljonkin enkä niitä ole hetken mielihalusta ottanut enkä ole niitä kenenkään muun mieliksi ottanut kuin itseni.

Annetaanko kaikkien kukkien kukkia ja tutustutaan ennen kuin tuomitaan? :)

Vierailija
64/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

All criminals are bastards kirjoitti:

Mustenahan alta paljastuu usein päihde- ja rötöstaustaa, sekä lukuisia sukupuolisuhteita. Ei todellakaan seurustelu- ja/tai puolisomateriaalia.

Uutta matoa koukkuun!

Öö.. Ainoa rikokseni on että varastin lapsena vahingossa suklaapatukan kaupasta, äiti ei muistanut ottaa sitä multa ja laittaa kassalle. Alkoholia käytän ihan muutaman kerran vuodessa kohtuudella, huumeita en koskaan ole kokeillut. Ellei lasketa vahvoja särkylääkkeitä todella kovaan selkäkipuun. Olen myös ollut tasan kahden miehen kanssa, nykyisen kanssa naimisissa 7 vuotta. Meillä on 2 lasta. Mutta niin, mulla tosiaan on kaksi tatuointia joten olen täysin huono ihminen.

Vierailija
65/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuori nainen ajattele tai osaa ajatella elämäänsä eteen päin, mtä tulevaisuudessa esim. työelämässä häneltä odotetaan, tai miten hänen oma ajatusmaailmansa muuttuukin nuoruuden höyryjen jälkeen. Tatuointi on kuin likatahra ihossa, joka ei lähde pesemällä pois. 

Kaduilla kesäisin näkee ihan hirvittävän rumia taskoja nuorilla naisilla pitkin käsivarsia, selkää ja olka-hartiaseudulla. Sellasia epämäärisiä sotkuja, jollain halvalla tatuoijalla käyty, jälkikin sen mukaista.

Mutta olipa tatuointi taitelijan tai vähemmän taiteilijan kieli poskessa suttaama, niin yhtään kaunista tatuointia en ole nähnyt. Ja ne keski-ikäisten akkojen perhostatuoinnit nilkoissa ;D *pyrsk*

Totta puhut. Pitäisi lailla kieltää, surullista miten pilalle moni kaunis nainen menee rumilla läiskillä. Tosin onhan se sitten jonkinlainen varoitusmerkki yksinkertaisuudesta ja alemmasta sosiaaliluokasta. Että sikäli ihan hyvä. 

Niin, onhan se mun omalääkärikin alempaa sosiaaliluokkaa kuitenkin :D Hei c'mon! Tuu 2000-luvulle sinäkin vihdoin.

Vierailija
66/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muuten ihan sama, mutta kun yleensä ne tatskat on rumia; jotenkin haalistuneita. Eikö niitä vois esim. juhlatilanteissa hieman kirkastaa vaikka tussilla tai jotain.

Vierailija
67/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä suttuja iholle kirjoitti:

Mustenahan alta paljastuu usein päihde- ja rötöstaustaa, sekä lukuisia sukupuolisuhteita. Ei todellakaan seurustelu- ja/tai puolisomateriaalia.

Uutta matoa koukkuun!

Olen samaa mieltä, että tatuointeja ottava ihminen on jollain lailla "ei kunnollinen". Ja tänä päivänä on hienoa olla tatuoimaton, sillä niitä alkaa olla harvassa aikuisväestössä. : )

Tuossa viereisessä huoneessa työskentelee parhaillaan kollegani, ammattitaitoinen korkeakoulutettu ihminen ja lapsiperheen äiti. Tatuointeja on. Toinen tuttavani, joka välittömästi nousee mieleen, on korkeassa valtion virassa oleva tohtorintutkinnon suorittanut ihminen, perheellinen nainen hänkin. Tässä vain kaksi helposti esiin nousevaa esimerkkiä. En ole huomannut, että tatuoidut ystäväni poikkeaisivat mitenkään tatuoimattomista sen paremmin luonteeltaan, koulutukseltaan kuin elämänhistorialtaan.

Vierailija
68/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tatuoitu nainen

Minä pidän tatuoinneista ja tatuoiduista naisistakin, sillä itsellänikin on paljon tatuointeja. Minulle ihan sama mitä muut ajattelevat, en ole rikollinen enkä elämänkoululainenkaan vaan ihan työssäkäyvä ihminen. Ja hui kamala, minulla on myös pitkä tukka! M34

Mies minun makuuni: tatuoitu, pitkä tukka ja duunissa! Oma mieskin täyttää nuo kriteerit ja huippuna on, että töissään valtiolla käyttää joka päivä pukua, jonka sisältä paljastuu ihana tatuoitu kroppa.

Huonosti on asiat, jos iho ei sellaisenaan enää kelpaa.

En itse meikkaa, mutta ymmärtääkseni aika iso naisista on todennut, että kelvatakseen heidän pitää peittää ihonsa voiteilla, puutereilla, poskipunilla sun muilla.

Vierailija
69/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä suttuja iholle kirjoitti:

Uutta matoa koukkuun!

Olen samaa mieltä, että tatuointeja ottava ihminen on jollain lailla "ei kunnollinen". Ja tänä päivänä on hienoa olla tatuoimaton, sillä niitä alkaa olla harvassa aikuisväestössä. : )

Tuossa viereisessä huoneessa työskentelee parhaillaan kollegani, ammattitaitoinen korkeakoulutettu ihminen ja lapsiperheen äiti. Tatuointeja on. Toinen tuttavani, joka välittömästi nousee mieleen, on korkeassa valtion virassa oleva tohtorintutkinnon suorittanut ihminen, perheellinen nainen hänkin. Tässä vain kaksi helposti esiin nousevaa esimerkkiä. En ole huomannut, että tatuoidut ystäväni poikkeaisivat mitenkään tatuoimattomista sen paremmin luonteeltaan, koulutukseltaan kuin elämänhistorialtaan.

Rumia ne on, kyllä korkeasti kouluttautuneillakin päässä viiraa, ei ne ihmisiä kummempia oli.

Mikään ei ole yhtä ruma ja kuvittava kuin tatuoitu nainen.

Vierailija
70/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tatuoitu nainen

Kuulostat ihanalta:). xxx

Vierailija
71/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekos siitä tatuoidusta käärmeenkuvasta siinä käsivarressakin HIRVEÄ LÄSKI, kun mamma leviää sinä neljävitosena dugongiksi? Pieni sievä käärme on kuin norsun niellyt käärme mallia Pikku Prinssi!!

Vierailija
72/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se säälittävää, että ihmiset nykyään pilaavat ihonsa tuolla tavalla. Ei sun auta nyt muu kuin etsiä toinen nainen. Tuollaisen naisen kaveriksi sopii vain yhtä tatuoitu mies, niin sitten ei varmaan kumpaakaan ällötä.

Vierailija
73/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on nuorillanaisillakin tatuointeja kaulassa niin että niitä ei voi peittää kuin kaulaliinalla. Tuollaisia tatuointeja ei ennen ollut kuin linnakundeilla.

Vierailija
74/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten suurin osa ihmisistä, joilla ei ole tatuointeja, tuomitsevat tatuoidut ihan surutta idiooteiksi yms. eikä vaivauduta tutustumaan ihmiseen, ei yritetä nähdä pinnan alle. Toiset tykkää tatuoinneista ja itselleni omat tatuoinnit merkkaavat paljonkin enkä niitä ole hetken mielihalusta ottanut enkä ole niitä kenenkään muun mieliksi ottanut kuin itseni.

Saat kukkia kaikin mokomin keskenäsi mutta mä en vasiten halua ryhtyä sellaisen kaveriksi, jolla on tatuointeja näkyvissä paikoissa. Mulle tulee niistä ihmisistä likainen ja epäsiisti mielikuva.

Vierailija
75/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen pettymyksen, kun on panostanut suhteen löytymiseen. Löydät ihmisen, jonka kanssa olet samalla aaltopituudella. Sitten löytyy joku tollanen tekijä, joka sotii sinun arvomailmaasi vastaan. Olet jo ehkä kerennyt ihastua sitä ennen.

Vierailija
76/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen pettymyksen, kun on panostanut suhteen löytymiseen. Löydät ihmisen, jonka kanssa olet samalla aaltopituudella. Sitten löytyy joku tollanen tekijä, joka sotii sinun arvomailmaasi vastaan. Olet jo ehkä kerennyt ihastua sitä ennen.

Vähän sama kun panttaisi lapsen olemasoloa, tuntee itsensä huijatuksi.

Vierailija
77/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa tatuoinneista on mauttomia ja liika on liikaa. Itse tapasin vastottain tosi nätin naisen jolla oli tosi tökeröt silarit. Osa naisista vielä haluaa teennäisen näköiset tissit. Makunsa kullakin?

Vierailija
78/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seurustelupiirejä vähän osoittaa jos on naisella (tai miehellä) paljon tatuointeja.  Ota vähän selvää mikä on naisiaan ja missä porukoissa on pyörinyt.

Vierailija
79/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän täytyy lisätä, että jos se mimmi on jo nyt noin paljon tatskoja ottanut niin se on niin koukussa niihin, että ottaa varmasti lisääkin. 

Vierailija
80/85 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat kukkia kaikin mokomin keskenäsi mutta mä en vasiten halua ryhtyä sellaisen kaveriksi, jolla on tatuointeja näkyvissä paikoissa. Mulle tulee niistä ihmisistä likainen ja epäsiisti mielikuva.

Miksi? Jotta tatuointi paranee ja sen saa pysymään siistinä, niin sitä pitää hoitaa. Tatuointi on kuitenkin avohaava kun se on tehty ja vaatii asiallisen hoitamisen. Eli hygieniastaan pitää huolehtia jottei tatuointi tulehdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä