Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko liika innokkuus naisessa totaalinen turn off?

Vierailija
06.07.2016 |

^^

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että ainakin se on mukavaa vaihtelua, kun 99,999% teistä naisista esittää vaikeaa eikä kiinnosta mukamas. Kaikin tavoin vaikka teistä se voi kuulostaa ihan helvetin oudolta, myös meistä miehistä on mukava saada huomiota ja tuntea, että joku meistä välittää. 

Kyllä se kylmä ja etäinen kohtelu se vasta karkottaa minut hyvin nopeasti ja olen jälkikäteen kuullut, että nainen on ollutkin kiinnostunut ja minulle on tullut mielikuva että hän suurinpiirtein vihaa minua.

Vierailija
22/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua haittaa. Kunhan se ei sitten tyssää siihen että odotukset oli liian korkealla ja tuleekin nopea pettymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun olen kiinnostunut miehestä, jota tapailen ja joka selvästi pitää minusta, mutta antaa  ymmärtää haluavansa ensisijaisesti olla vain kavereita, niin kannattaako minun kuitenkin selvästi osoittaa olevani hänestä kiinnostunut myös romanttisesti? Hän vaikuttaa siis siltä, ettei oikein osaa päättää ollako kiinnostunut. Tai sitten on kiinnostunut ja pelkää jotain, tai jännittää.

Mies on sellainen hieman pidättyväinen urheilijatyyppi. Voinko pilata jotain välillämme, jos flirttailen hänen kanssaan selkeästi, kosketan ja menen lähelle?

Tapaillaanko me samaa miestä?

Eiköhän noita pidättyväisiä urheilijatyyppejä Suomesta löydy useampikin kappale. Mutta oishan se aikamoinen sattuma!

t. 10

Mistä sun mies on?

Helsingistä, iältään 40+

Mun Espoosta, myös 40+. Ole vain rohkeasti aloitteellinen, niin mäkin olin ja mies todellakin vastasi lähentymiseeni erittäin innokkaasti 😊

Miksi sitten epäilit hänen tapailevan toistakin naista?

t. 10

Edellinen suhde päättyi totaaliseen luottamuspulaan. Vaikea olla uudessa suhteessa ja yrittää taas luottaa.

Hah, mun edellisessä suhteessa taas oli pitkään niin, että mies ei oikeasti halunnut olla enää  yhdessä mutta valehteli mulle haluavansa. Ja nyt mun on tosi vaikeaa uskaltaa lähentyä tätä uutta miestä, koska häneltä ei ole tullut pelkkää hyväksyntää ja tiivistä piiritystä, vaan välillä ristiriitaisiakin signaaleja. Kuitenkin myös selvästi pitää minusta paljon. Taitaa itsekin olla aika arka ja haavoja edellisestä suhteesta saanut.

Ihmiset, kohdelkaa hyvin toisianne. Olemme herkempiä kuin moni uskookaan ja pettymyksen jälkeen on niin vaikeaa luottaa uudelleen, että siinä voi moni lupaavakin suhde kuihtua kokoon, kun molemmat varovat liikaa.

t. 10

Vierailija
24/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko näin, että ainakin se on mukavaa vaihtelua, kun 99,999% teistä naisista esittää vaikeaa eikä kiinnosta mukamas. Kaikin tavoin vaikka teistä se voi kuulostaa ihan helvetin oudolta, myös meistä miehistä on mukava saada huomiota ja tuntea, että joku meistä välittää. 

Kyllä se kylmä ja etäinen kohtelu se vasta karkottaa minut hyvin nopeasti ja olen jälkikäteen kuullut, että nainen on ollutkin kiinnostunut ja minulle on tullut mielikuva että hän suurinpiirtein vihaa minua.

Voihan surkeus! Juuri viimeksi kun tapasin ihastustani, tajusin vasta jälkikäteen millä kaikilla tavoilla onnistuin olemaan nimenomaan kylmä ja etäinen. Vaikka sisälläni on niin hellät tunteet, että ei koskaan ketään miestä kohtaan ole ollut sellaisia.. Ehkä juuri siksi kun tunnen niin voimakkaasti, niitä on vaikeaa näyttää avoimesti.

Taidan nyt yrittää koota itseni, tsempata ja olla avoimempi ensi kerralla, vaikka tuntuukin tosi vaikealta. Mua vain pelottaa miten mun sydämen oikein käy sitten, jos mieheltä ei tulekaan tunteisiin vastausta. :/

t. 10

Vierailija
25/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan surkeus! Juuri viimeksi kun tapasin ihastustani, tajusin vasta jälkikäteen millä kaikilla tavoilla onnistuin olemaan nimenomaan kylmä ja etäinen. Vaikka sisälläni on niin hellät tunteet, että ei koskaan ketään miestä kohtaan ole ollut sellaisia.. Ehkä juuri siksi kun tunnen niin voimakkaasti, niitä on vaikeaa näyttää avoimesti.

Taidan nyt yrittää koota itseni, tsempata ja olla avoimempi ensi kerralla, vaikka tuntuukin tosi vaikealta. Mua vain pelottaa miten mun sydämen oikein käy sitten, jos mieheltä ei tulekaan tunteisiin vastausta. :/

t. 10

On vain yksinkertaisesti pakko naisenkin jollain tavalla ilmaista niin että mies ymmärtää jos on kiinnostunut, ei se vaan toimi se joku ihme show tai mikä ihme se onkin. Vaikka aloite ehkä onkin hyvin pitkälle miehen käsissä niin teidän pitää jotenkin ymmärrettävästi reagoida kiinnostuksenne, että mies jatkaa sitä tutustumista. Voin taata, että moni teistä naisista on karkoittanut ties kuinka monen miehen josta olette kiinnostuneita tuolla toiminnalla.

Vierailija
26/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 10

On vain yksinkertaisesti pakko naisenkin jollain tavalla ilmaista niin että mies ymmärtää jos on kiinnostunut, ei se vaan toimi se joku ihme show tai mikä ihme se onkin. Vaikka aloite ehkä onkin hyvin pitkälle miehen käsissä niin teidän pitää jotenkin ymmärrettävästi reagoida kiinnostuksenne, että mies jatkaa sitä tutustumista. Voin taata, että moni teistä naisista on karkoittanut ties kuinka monen miehen josta olette kiinnostuneita tuolla toiminnalla.

Hmm, no meidän tapauksessamme on kuitenkin käyty mm. sellainen keskustelu, jossa mies on sanonut minulle huomaavansa, että olen ihastunut. Ja silti hän jäi miettimään tilannetta. Nyt myöhemmin en ole enää uskaltanut sitä kiinnostusta näyttää yhtä avoimesti ja tämä on varmasti jokaisen helppo ymmärtää. Lyönkö vain kirvestä kiveen, jos nyt aloitan taas uudelleen tunteiden näyttämisen? Onhan se mahdollista että tällä välin miehen kiinnostuksen taso olisikin muuttunut, koska olemme kuitenkin edelleen tekemisissä. Mutta minäkään ei kuitenkaan sellaista pettymysten sarjatulta sentään kestä. Eikö se olisi tässä tilanteessa miehen homma ilmaista sitä omaa kiinnostustaan vaihteeksi? Toisaalta, mies voi ajatella että se on edelleenkin minun hommani, koska olin aluksi todella torjuva ja hänelle jäi ehkä käsitys, että hänestä voisi olla minulle korkeintaan hetken huviksi.

Vaikeaa on.

t.10

Vierailija
27/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset