ITALIAN PANKIT tarttee rahaa!!!
Nyt te veronmaksajat alatte maksamaan tukiaisia Italian pankeille! Kreikka myös odottelee seuraavaa pottia syksyllä, koska eihän ne verkkaisina etelä-Eurooppalaisina ole saaneet lupaamiaan säästöjä tehtyä. Britit jo kyllästyi makselemaan. Entä sinä? Allekirjoita: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2058
Kommentit (14)
Kyllä mä olen valmis lainaamaan 200 euroa Italialaisille. Enemmän menisi rahaa, jos pitäisi pankkisektorin hajoamisesta syntyviä ongelmia rahoittaa.
"– Köyhemmät EU-maat voisivat sanoa, että heillä ei ole varaa maksaa enempää, mikä voisi luoda nykyisille nettomaksajille painetta ottaa suurempi osa taakasta harteilleen, Salmi sanoi."
Siis eikö tämä eu homma vaikuta ihan sosialistiselta kolhoosi-systeemiltä?
Kyllä SUomi pioka on hullu! kirjoitti:
Oho, nyt pääsee suomalainen veronmaksaja makselemaan 200 000 000 euroa lisää!!! Että revippäs' siitä. Täällä on kohta lopetettava kaikki lapsituet, työttömyysrahat ja eläkkeet, jotta vuositalossa tommosia summia päästään makselemaa.
"Räpsähtääkö Brexitistä kallis lisälasku Suomelle? EU-jäsenmaksu uhkaa nousta jopa 200 000 000 euroa / vuosi" - IS
Tarinasi ei kerro, että miten Suomen saatavat EU:sta päin muuttuvat.
Moottoritielle lyhyt 50 km/h kohta ja laitetaan siihen kamera. Lampaat valittavat ja maksavat. Ei mitään uutta eurostoliitossa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen valmis lainaamaan 200 euroa Italialaisille. Enemmän menisi rahaa, jos pitäisi pankkisektorin hajoamisesta syntyviä ongelmia rahoittaa.
Sinähän rikas olet!!! Mulla ei ole 200 e mitä lainata ja niin on asiat monella muulla suomalaisella.
Vierailija kirjoitti:
Oho, nyt pääsee suomalainen veronmaksaja makselemaan 200 000 000 euroa lisää!!! Että revippäs' siitä. Täällä on kohta lopetettava kaikki lapsituet, työttömyysrahat ja eläkkeet, jotta vuositalossa tommosia summia päästään makselemaa.
"Räpsähtääkö Brexitistä kallis lisälasku Suomelle? EU-jäsenmaksu uhkaa nousta jopa 200 000 000 euroa / vuosi" - IS
Ne katsos muuttuu koko ajan, kun eletä-Euroopan pankkiirit ajaa pankkinsa lokaan ja SUOMI mimmi maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen saatavat ovat byrokraattisia määräyksiä kurkun ja banaanin käyryydestä. Miten voimmekaan elää ilman niitä
Vierailija kirjoitti:
Lainaa mieluummin minulle. Saatan maksaakin sen takaisin.
Italian pankithan= mafia. Siellä koko talous on kytköksissä järjestäytyneeseen rikollisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Italian pankithan= mafia. Siellä koko talous on kytköksissä järjestäytyneeseen rikollisuuteen.
Mutta sitähän vauva-palstan äityläiset ei tajua. Ne vaan maksaa hyvää hyvyyttään. Ja sitten valittavat lasten tarhapaikkojen ja äitys- ja lapsirahojen leikkauksista! Mutta niin kuin joku totesi, suurimmalla osalla suomalaisista äö on alle 70.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen saatavat ovat byrokraattisia määräyksiä kurkun ja banaanin käyryydestä. Miten voimmekaan elää ilman niitä
Nimenomaan, siinä sulle saaatavia. Britit jo kyllästyi, mutta nehän on olleet nettomaksajia koko jäsenyyden ajan. Nyt taakka siirtyy Suomelle. Katsos jonkun on maksettava. EI se unioni koossa pysy, jos kaikki tekee italiat.
Saksa laittaa SUomen maksamaan!
"Saksalainen ekonomisti ja Ifo-instituutin entinen johtaja Hans-Werner Sinn arvioi eilen Helsingin Sanomille, että Britannian EU-erolla voi olla Suomelle ikäviä seurauksia."
Vierailija kirjoitti:
Saksa laittaa SUomen maksamaan!
"Saksalainen ekonomisti ja Ifo-instituutin entinen johtaja Hans-Werner Sinn arvioi eilen Helsingin Sanomille, että Britannian EU-erolla voi olla Suomelle ikäviä seurauksia."
Ja yllättyneitä olivat... ?