Hiljaiset naiset joilla on huono itsetunto eivät saa koskaan miestä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totuus. Ei teitä kukaan halua.
Sua ei halua kukaan.
Kyllä muuten saa jos on edes vähänkään nätti ja normaalipainoinen, usein on niin että tämä ujouteni toimii jopa etuna miesten saannissa, minua pidetään viehättävänä, söpönä ja hellyyttävänä ujouteni takia, harvoin miehet tykkää liian päällekäyvistä, dominoivista ja aggressiivisista naisista, paitsi ehkä silloin jos etsivät vain yhden yön seuraa. Sellainen vaatimattomuus ja herkkyys naisessa on monelle miehelle ehdoton turn on, siihen yhdistettynä sellainen naisellinen, eteerinen ja viehättävä olemus niin miehet ovat myytyjä. Saan lähestymisiä miehiltä jatkuvasti vaikka en tuo itseäni mitenkään aktiivisesti esille.
Vierailija kirjoitti:
Kai se riippuu naamasta
Hiljainen, itsetunnoton, mutta suht nätti --> pääsee pelurin patjaksi tai muuhun hyväksikäyttösuhteeseen. Oh, piti kirjoittaa, että Joutuu!
Väärin, kyllä saa. Hiljaisimmat kukkaset ovat niitä kauneimpia, erään sanoin. Ja aina voi jatkaa, ei ihan ruusu, mutta kukkanen kumminkin.
vittumaiset naiset vie kilteimmät miehet.
n88
Vierailija kirjoitti:
Väärin, kyllä saa. Hiljaisimmat kukkaset ovat niitä kauneimpia, erään sanoin. Ja aina voi jatkaa, ei ihan ruusu, mutta kukkanen kumminkin.
Ja ei se seinäruusunkaan suu tuohesta ole, että sillai.
Naamastahan se kiinni on. Olen hoikka ja vartaloni on hyvä, mutta viimeisin iskuyritys on parin vuoden takaa viihteellä. Muuten olen miehille _täysin_ näkymätön :( Seurustellut en ole koskaan ja ikää kohta 30-vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, oon 30v enkä ole koskaan seurustellut. Pitää mun kohdalla kyllä paikkansa.
Haluatko muuttaa tilanteen?
mies
Vierailija kirjoitti:
Ei se naisilla ole mikään ongelma - luo herttaista ja kilttiä kuvaa. Lisäksi konsensus on edelleen se, että mies on se, jonka pitää ja tekee aloitteen ja luo puheenaihetta ja esittää kiinnostusta daamia kohtaan treffeillä. Hiljainen, vähänpuheinen ja ujo mies puolestaan koetaan naisten puolesta nyhveröksi - vellihousuksi eikä miksikään mieheksi.
Saatat olla oikeassa. Toisaalta itse olen naisena saanut usein negatiivista palautetta hiljaisuudestani. Ilmeisesti vakavuuden ja hiljaisuuden yhdistelmä naisessa herättää ihmetystä.
Ehkä yhteenvetona voidaan todeta, että miesten odotetaan olevan itsevarmoja ja jämäköitä, naisten puolestaan hymyileviä ja sosiaalisia. Kumpikin oletus on epäreilu, koska ihmiset ovat yksilöitä.
Pitää paikkansa, mutta riippuu toki olosuhteista. Jos on kaksi naista, joista toinen on hiljainen ja toinen on äänekäs, rempseä ja rakastaa huomion keskipisteenä olemista, niin se äänekäs muikki vie miehen kuin miehen mennessään. Hiljainen nainen ei pärjää kilpailutilanteessa ja suuressa joukussa, mutta voi silti onnistua pariutumaan.
Oletteko koskaan kuulleet puheliaasta, räväkästä ja temperamenttisesta naisesta, joka olisi joutunut olemaan muutamaa päivää pitempään sinkkuna? Ulospäinsuuntautuneet naiset löytää uuden miehen vaikka mistä (mies voi hyvin olla hiljainen hissukka, se ei haittaa pariutumista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se naisilla ole mikään ongelma - luo herttaista ja kilttiä kuvaa. Lisäksi konsensus on edelleen se, että mies on se, jonka pitää ja tekee aloitteen ja luo puheenaihetta ja esittää kiinnostusta daamia kohtaan treffeillä. Hiljainen, vähänpuheinen ja ujo mies puolestaan koetaan naisten puolesta nyhveröksi - vellihousuksi eikä miksikään mieheksi.
Saatat olla oikeassa. Toisaalta itse olen naisena saanut usein negatiivista palautetta hiljaisuudestani. Ilmeisesti vakavuuden ja hiljaisuuden yhdistelmä naisessa herättää ihmetystä.
Ehkä yhteenvetona voidaan todeta, että miesten odotetaan olevan itsevarmoja ja jämäköitä, naisten puolestaan hymyileviä ja sosiaalisia. Kumpikin oletus on epäreilu, koska ihmiset ovat yksilöitä.
Lisäys: Suomalaisessa kulttuurissa mies saa olla hiljainen ja vähän jäyhä mutta ei ujon eikä epävarman oloinen. Naisen ujoutta saatetaan pitää söpönä, mutta ujon naisen toivotaan kuitenkin olevan hymyilevä ja sellainen, joka tulee ihmisten kanssa hyvin toimeen.
Tämä on siis karkeahko yleistys, joka pohjautuu elämäni aikana saamiini vaikutelmiin.
# 31
Jaa. Mulla on ollut montakin miestä ja nykyisen kanssa melkein 10v yhdessä. Olen hiljainen, huono itsetunto ja rumakin vielä. Et en sit tiiä.