Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen tykkäsin vanhemmista miehistä, nyt nuoremmista! Normaalia?

Vierailija
05.07.2016 |

Olen jo nuoresta asti kuolannut vanhempien (30+) miesten perään. Mutta olen nyt 25-vuotias ja viimeisen vuoden ajan ollut jopa kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä! Olen yhtäkkiä huomannut, että oman ikäiseni miehet ovat jo "miehen näköisiä". Siitäkin huolimatta nyt sitten kiinnostaa myös ne nuoren näköiset 18-22-vuotiaat. Kiinnostus vanhempia miehiä kohtaan on selkeästi vähentynyt. Onko mulla joku ikäkriisi kun itse vanhenen vai onko teillä muillakin käynyt jossain vaiheessa näin? Mistäköhän johtuu? Aika outoa, että näin radikaalisti muuttuisi yhtäkkiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. En nyt näin äkkiseltään osaa oikein neuvoa, mutta mietin vastausta ja palaan asiaan.

Vierailija
2/5 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on siis tulossa ällötys joka silmät kiiluen luulee saavansa nuorta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin ennen lyhyistä ja nykyään ehdottomasti pitkistä miehistä.

Vierailija
4/5 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Olen 24-vuotias nainen ja n. 30v miehet vetovat minuun, ovat miehekkäitä mutta vielä aika nuoria. Ja itse olen kuulemma ikäistäni nuoremman näköinen! Muuttukkohan tämä? Epäilen kylläkin, että kiinnostukseni säilyy tuon ikäisissä omaan kolmekymppisyyteen asti mutta eihän sitä näköjään tiedä :D

Vierailija
5/5 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina tykännyt itseäni nuoremmista miehistä ja jokainen poikaystäväni on ollut mua vähintään vuoden nuorempi. Nyt on 9kk vanhempi mies. Yhtään vanhempaa en huolisi maksustakaan ja jos joskus erehdyn ottamaan tuota vanhemman ukon, niin mut saa ampua järjen menettämisen takia.

N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän