Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhasta tiliotteesta veloitetaan 50e! :(

Vierailija
05.07.2016 |

Eli tarvitsen vanhan tiliotteen, kuukauden ajalta kahdeksan vuoden takaa. Verkkopankissa tiedot näkyvät vain vuodesta 2009. Kyselin hintaa ja tämä siis kuulemma kustantaa 50 euroa. Kyseessä Nordea. Onko muissa pankeissa myos tällaista? Tuntuu aika päätä huimaavalta tuo summa...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kai virheellisesti kuvittelin etta kaikki tallaiset jutut nykypäivänä ovat digitaalisena eika niitä tarvitsisi enää mistään kellariholvista hakea. ;) Ja kun kaikkia näkojään kiinnostaa, kaksoiskansalaisuutta hakiessa (ulkomailla) pitää valitettavasti todistella kaikkea älytontä...

Sori, et jankkaan, mutta kiinnostaa todellakin tietää mitä siinä yhden kk:n tilitiedoissa on niin tärkeää, että kaksoiskansalaisuutta hakiessa pitää todistaa jotain siltä ajalta? Luulisi, että olisi kaikki 8 vuoden tiliotteet pitänyt sitten laittaa tai ainakin koko tuon vuoden tmv., jos on niin merkityksellistä. Hämmentää...

Haha no voin selittää. On todistettava etten ole rasittanut maata elämällä kaiken maailman tukien varassa. Se tarkoittaa että joudun selvittämään mistä rahani olen saanut. Olin vuonna 2008 opiskelija ja rahat joilla elin tulivat suomalaiselle tililleni josta siirsin ne paikalliselle tilille. Eli paikkalisissa tiliotteissa ei näy rahan alkuperää koska näyttää siltä että olen antanut itse itselleni rahaa. Neuvioivat että jos liitän paikalliset tiliotteet plus yden esimerkin suomalaisesta tiliotteesta per vuosi jossa näkyy rahan alkuperä se "riittää". Jee, byrokratiaa.

Kyseinen maa on varmaan Iso-Britannia, Saksa, Ranska, Italia tai muu tekniikan takapajula. Suomessa tämäkin homma toimii.

Juuri näin. En siis nyt v*ttuile mutta onko sulla kokemusta siitä että suomessa tämä "homma toimii"? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun tosiaan ärsyttää tämä byrokratia mutta sitten toisaalta olen aina olettanut että kansalaisuuden hakeminen mistä tahansa on aikamoinen paperisota ja prosessi on vähän kuin esteradalla juoksua, mitään ei tehdä helpoksi. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme