Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun omalta mieheltä saa aina vaan pakit

Vierailija
05.07.2016 |

Hitto että se vaan joka kerta tuntuu yhtä pahalta kun mies ei halua. Seksi kerrat vaan harvenee ja itse haluaisin jokapäivä, joskus useamminkin. Lapset alkaa olla isoja ja paljon kavereilla joten mahdollisuuksia olisi heittäytyä päivälläkin toisen syliin mutta kun ei! Olen alle 35 ja tässä taannoin olin jo sopinut netissä seksitreffit mutta en sitten uskaltanutkaan.. Rakastan miestäni yli kaiken enkä ikinä ole pettänyt mutta kaipaan vaan fyysistä läheisyyttä niin paljon :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte miehen kanssa et seksijutut hoidat muualla?

Vierailija
2/16 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alle 35 ja tässä taannoin olin jo sopinut netissä seksitreffit mutta en sitten uskaltanutkaan.. Rakastan miestäni yli kaiken enkä ikinä ole pettänyt mutta kaipaan vaan fyysistä läheisyyttä niin paljon :(

Sama täällä, mutta en silti jauha ristiriitaista paskaa kuten Ap.

Vierailija
4/16 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

>rakastan miestäni yli kaiken

>olin jo sopinut netissä seksitreffit

Valitse toinen.

Vierailija
5/16 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis pystynytkään menemään treffeille kun mies on kuitenkin niin rakas.

Ap

Vierailija
6/16 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, treenaa, vaihda tyyliä, lämmitä miestäsi.

Oliko teillä kenties "kuiva kausi" jolloin torjuit miehen aloitteita?

Vierailija
7/16 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai. Mieheni on minulle niin rakas, että en voisi kuvitella sopivani seksitreffejä jonkun muun kanssa, mutta yli kaiken -rakkautta on näemmä monenlaista. :/

Vierailija
8/16 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Älä jää katsomaan pihtarimiestä. Hän tuskin kärsii synnytystä seuraavasta uupumuksesta ja vauvan vuoksi heräämisestä...

Vierailija
9/16 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa nyt ihan esimerkki että miten näitä pakkeja tulee.

Jos vaikka illalla hivutat käden peiton alle ja alat hyväillä miehen penistä, niin mitä mies tekee?

Vierailija
10/16 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on toinen.

Vierailija
11/16 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi miehen kanssa seksitreffit. Sanot että harrastat lauantaina klo 22 seksiä ja haluaako mies olla siinä mukana.

Vierailija
12/16 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi on 22 joten en viitsi kovin paljoa enää laihdutella ja 10 km juoksulenkki menee helposti. Tuntuu että sillä on aina joku tekosyy miksi nyt ei huvitakkaan. Illalla ei jaksa ja sanoo että sitten aamulla. Aamulla ei huvitakkaan, pitää päästä vessaan/tupakalle yms... oon kans miettiny että onkohan sillä toinen, mutta kun se ei paljon missään edes käy. Nyt on lomalla ja ollu vaan kotona tai pikasesti kävässy kaupassa.

Ap

Vierailija
13/16 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai. Mieheni on minulle niin rakas, että en voisi kuvitella sopivani seksitreffejä jonkun muun kanssa, mutta yli kaiken -rakkautta on näemmä monenlaista. :/

Voi pyhä lehmä! Älä ole ulkokultainen. Se ei sovi sinulle. Se tekee sinusta naurettavan. Aapee uskalsi miettiä asian läpi. Anna olla. Ja niin takuulla on erilaisia rakkauksia määritellä " yli kaiken". Ihme, jos ei olisi.

Vierailija
14/16 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä nyt yhtä helvettiä että saa lukea tällaista, avioseksiä pihtaavan naisen miehenä. Eipä paljoa huvita muutenkaan enää "osallistua" mihinkään kun aina ollut tällaista. Miksi edes meni sitten kanssani kimppaan kun en ole ilmeisesti koskaan ollut hänen kannaltaan ns sytyttävää sorttia? 

Kukas pistää pystyyn "Pihtaavien puolisot" ry:n?

Vierailija
15/16 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi on 22 joten en viitsi kovin paljoa enää laihdutella ja 10 km juoksulenkki menee helposti. Tuntuu että sillä on aina joku tekosyy miksi nyt ei huvitakkaan. Illalla ei jaksa ja sanoo että sitten aamulla. Aamulla ei huvitakkaan, pitää päästä vessaan/tupakalle yms... oon kans miettiny että onkohan sillä toinen, mutta kun se ei paljon missään edes käy. Nyt on lomalla ja ollu vaan kotona tai pikasesti kävässy kaupassa.

Ap

Ei sillä toista ole. Kysy vaan mieheltäs, et eikö enää seksi kiinnosta ja miten ratkaisette ongelman?

Vierailija
16/16 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit on hyviä. Niissä voi säilyttää kamoja kuten työkaluja.