Mitä söit tänään? Rehellisesti.
Älä vastaa, jos et uskalla olla rehellinen. Loppuun pituus ja paino.
Oma listani kellonaikoineen:
8:45 2 viipaletta ruisleipää, päällä kummassakin 1 viipale jotain juustoa ja 3 suolakurkkuviipaletta. Kahvi mustana.
11:30 nepalilaista lounasravintolassa eli riisiä, kukkakaalia, juustoa yms. Noin puolet naanleivästä. Juomana hanavettä. Jälkkärinä Aino-jäätelötuutti lähikaupasta.
14:00 kahvi mustana
21:00 munakas: 2 munaa, viipale tofua, sipuli, kaksi pientä paprikaa, salaattijuustoa
160/85
Kommentit (647)
Vierailija kirjoitti:
1.45 yöllä, pieni omena, kuppi kahvia maidolla
6.30 purkillinen maitorahkaa pakastemarjoilla
7.50 pieni kulho kaurapuuroa, margariinisilmä ja sokeria
12.00 ramen-tyylinen kulho nuudelista. Leikkasin mukaan porkkanaa, sipulia ja keitetyn munan
14.30 kuppi cappucinoa, 6 tai 8 palaa suklaata, en muista enää varmaksi
16.00 perunamuusia, kanakastiketta ja vihersalaattia
Pituus ja paino unohtui. En oo kyllä käynyt vaa'alla pitkään aikaan, mutta veikkaisin että 162/57 ei kauhean kaukana ole.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa moni syö aivan liian vähän ja epäterveellisesti.
Minä olen yksi näistä, jotka ehkä syövät ”liian vähän”, mutta mieluummin olen 52 kg kuin ”normaali” suomalainen nainen ja 72kg. Saan kuitenkin sen puoli kiloa kasviksia ja runsaasti hyvää rasvaa ja 1,5-2 g proteiinia painokilo kohden ja energiaa sen 1800-2200 kcal päivässä, joten enempääkään en koe tarvitsevani.
n. 250 g porkkanoita, 4 perunaa ja jauheliha-härkiskastiketta iso kulho, Valio mangoluonnonjugurtti. Ei muuta.
Kaurapuuroa voisilmallä
Kasviskiusausta + salaattia
Kaupan kanapastaslaatti + puolikas pulla
Tässä välissä napostelin jotain hedelmänpaloja
Kirjolohikiusausta + salaattia
Kaakaota, juustoleipää, vattuja
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuroa voisilmallä
Kasviskiusausta + salaattia
Kaupan kanapastaslaatti + puolikas pulla
Tässä välissä napostelin jotain hedelmänpaloja
Kirjolohikiusausta + salaattia
Kaakaota, juustoleipää, vattuja
168/90
Pikanuudelit ja kinkkuvoileivän sekä appelsiinin
Muutaman kanansiiven ja n. puoli pussia herne-maissi-paprikaa +appelsiini
Loput kinkkusiivut, ehkä 50g
6.30 kaurapuuro voisilmällä ja puolisoilla
9.00 kahvi ja pari Mariannea
11.00 lautasellinen pinaattikeittoa ja ruisleipä
14.00 kahvi ja pulla
17.00 kananuudelikeitto
20.30 kaksi ruisleipää kinkulla, juustolla ja tomaatilla. Hilloja ja kourallinen pähkinöitä
Mitat 48/160
Aamulla tattaripuuroa, mustikoita, 1 dl maitoa. Kahvia ja pieni kauraleipä, juustoa, tomaattia ja kurkkua. Hyvä alku mutta sitten meni ihan päin….
Lounaaksi 5 pientä luumutomaattia..
Kaverin luona kahvia, lihapasteija ja iso laskiaispulla.
Illalla omena ja smoothie (= salaattia, kurkkua, marjoja, banaani, omenatuoremehua) + pieni suklaamousse
Ei mitään järkeä eikä tolkkua, tiedän.
Jäi oikea ”ruoka” taas syömättä, kaikkea muuta sekavaa sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
6.30 kaurapuuro voisilmällä ja puolisoilla
9.00 kahvi ja pari Mariannea
11.00 lautasellinen pinaattikeittoa ja ruisleipä
14.00 kahvi ja pulla
17.00 kananuudelikeitto
20.30 kaksi ruisleipää kinkulla, juustolla ja tomaatilla. Hilloja ja kourallinen pähkinöitä
Mitat 48/160
Siis puolukoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yksi näistä, jotka ehkä syövät ”liian vähän”, mutta mieluummin olen 52 kg kuin ”normaali” suomalainen nainen ja 72kg. Saan kuitenkin sen puoli kiloa kasviksia ja runsaasti hyvää rasvaa ja 1,5-2 g proteiinia painokilo kohden ja energiaa sen 1800-2200 kcal päivässä, joten enempääkään en koe tarvitsevani.
Alapeukkujen määrä kaikista äänistä suoraan verrannollinen ylipainoisten määrään koko väestössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla, syön vain kun on nälkä ja sen verran että vatsa ei ole liian täysi. Kaloreista ei ole tietoakaan mutta kun kerran olo on hyvä niin eiköhän niitä riittävästi tule!
Eilisen sapuskat:
06:30 kuppi kahvia mustana
12:15 lihapulla-ruusukaalivuokaa, 1/2 avokado, 5 cm pätkä kurkkua ja pala valkohomejuustoa. 2 palaa 70% tummaa suklaata
18:15 nuudeleita ja pieni purkki tonnikalaa, 2 suolakurkkusiivua
- Vihersmoothie
- Leipäjuusto-hunajamelonisalaatti + ruisleipä cheddarilla
- pari taatelia ja manteleita
- kahvi ja pari palaa karpalosuklaata
- chilikeitto pavuilla ja vihanneksilla
167cm/72kg
Klo 7: Kahden munan juustomunakas, kahvi maidolla ja lasillinen appelsiinimehua
Klo 16: kananuudeleita
Illalla sit otan juuresleivän margariinilla, leikkeleellä ja suolakurkulla sekä kaakao kevytmaitoon
Ei napostelua
12.00 ohraa ja papuoliivikastiketta, lasi kauramaitoa ja kuppi teetä
16.00 annospikapuuro
Tämän lisäksi aamulla vettä ja D-vitamiinikapseli. Iltaruokia en ole vielä päättänyt.
Tänään
kahvia
tomaattia 2
suklaata 50 g
kanelipullan
kahvia
appelsiinimehua
keitettyä parsakaalia juustolla ja pippurilla (terveellisemmän pään herkkujani)
kananfilettä
Aamulla, ruisleipä kurkkusiivuja ja juustoa päällä, appelsiinituoremehua, kahvia
Lounas, fetapinaattipiiras, graavilohta
Kahvi, suklaapatukka
Illalla, raejuustoa, mandariini.
Pituus 164
Paino 55
Kaksi tomaattia, kananfilee, perunamuusia ja bearnaisekastiketta, uuniomenajogurtti.
Tänään tuli aika pohjanoteeraus.
Aamulla n. 8.30 kaksi siivua ruisleipää, päällä oivariiniä, basilikaa ja yht. 12 miniluumutomaattia. Lisäksi 1 dl mansikkajogurttia, seassa 3 rkl auringonkukansiemeniä.
No sitten en syönytkään muuta kuin banaanin ja kourallisen manteli-rusinasekoitusta seuraavan 12 tunnin aikana.
Nyt pakko saada jotain lämmintä ruokaa nopeasti niin teen pussista meksikonpataa (ilman jauhelihaa) ja laitan jämäksi jääneet puoli purkkia kidneypapuja joukkoon. Jälkiruoaksi aion syödä persimonin. Lisään sitten vielä kommenttina, jos syön jokin iltapalan erikseen.
N37, 165/58
aivan liikaa. Kyllästyneenä koronassa kotona.
kahvia yht3 kuppia. Pullan. Munkin. 2 sämpylää. pussikeiton. 2 palaa pitsaa. suklaapatukan. kaksi leipäpalaa tonnikalalla. mansikoita.
1.45 yöllä, pieni omena, kuppi kahvia maidolla
6.30 purkillinen maitorahkaa pakastemarjoilla
7.50 pieni kulho kaurapuuroa, margariinisilmä ja sokeria
12.00 ramen-tyylinen kulho nuudelista. Leikkasin mukaan porkkanaa, sipulia ja keitetyn munan
14.30 kuppi cappucinoa, 6 tai 8 palaa suklaata, en muista enää varmaksi
16.00 perunamuusia, kanakastiketta ja vihersalaattia