Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvinkeitin hajosi, mitäs nyt? Ilmiantakaa hyvät keittimet!

keittäjä
04.07.2016 |

Mikä kannattaa ostaa ja mitä ei?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just oisin tullu sanomaan että Bosch-merkkisellä olen saanut parhaat kahvikyydit.

Vierailija
22/25 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moccamaster. Semmoinen tippalukollinen malli jossa se suodatin on omalla kannakkeellaan eikä siinä lasipannun päällä kiinni. Lisäksi ajastin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen liikkuvia osia Moccamasterissa on?

Aiemmin oli jos jonkinlaista keitintä joiden käyttöikä ei kovin montaa vuotta ollut, nyt on ollut Moccamaster 15 vuotta ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Keittää kahvista yhä kuumaa toisin kuin moni muu kahvinkeitin jo vähempien käyttövuosien jälkeen.

Heh, täällä toinen Moccamasterin käyttäjä, sama keitin ollut vuodesta 1997, eli 19 vuotta. Kerran on uusittu muovinen kannet suodattimeen, vesisäiliöön ja kannuun. Mutta yhä hyvin toimiva peli. Ei taida moni nykyvehje olla yhtä pitkäikäinen. No Dualitin paahdin meillä on myös ollut vuodesta 2001. Siihen on tarvinnut pari kertaa ostaa uudet vastukset (käyttäjän vika, tungin itseleikatun liian paksun viipaleen, niin osu paahdettaessa vastukseen ja poltti. Ja saman tempun tein sitten uudelleen muutaman vuoden jälkeen, kun en kerrasta oppinut ;D), mutta sekin vehje on käytännössä ikuinen.

siis muoviset kannet

Vierailija
24/25 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moccamaster, keittää kuten uutena vielä 10 vuoden jälkeen ja joka ainoan härpättimen saa tarvittaessa varaosana erikseen.

Vierailija
25/25 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan mulla braun... keittää pahat kahvit. Alle 50e ei kannata ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän