Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

My pet from hell-ketju

Vierailija
04.07.2016 |

Moikkamoi! Ajatuksena on jakaa erinäiset kokemukset jolloin sinun olisi tehnyt mieli tehdä esim kissastasi karvahattu. Lemmikit ovat varmasti joskus kiristäneet hermoja siten että tuntuu että otsasta katkeaa kohta suoni. Ja tosiaan ihan hyvänmielen juttuina kuitenkin pidetään niin ei jaeta mitään kokemuksia missä on eläimiin sattunut tms. Se miksi aloitin tämän on se että tarvitsen vertaistukea kun koirani kusi mun työläppärin päälle ja se on nyt mennyt läppäri se.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin lapsi ja vanhempien kanssa lomalla, oli perheemme kissa ajanut talovahtina olleen mummin saunaan syömään :D

Vierailija
22/24 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jo edesmennyt koirani oli tyyppiä, joka tekee ensin ja ajattelee vasta sitten, vähän niinkuin minäkin, kun hänet aikoinaan hankin.

Kerran oltiin kävelemässä joen vartta jäidenlähdön ja kevättulvan aikaan. Koirani, joka myöhemmin paljastuikin täysin vesihulluksi otukseksi, loikkasi arvelematta sinne  veteen jäiden sekaan. Pelästyin ihan kamalasti,  hän kun oli pieni pentu vasta, meinasin hypätä pelastamaan. Sitten huomasin, että koira ui siellä aivan luontevasti.

En silloin tajunnut, että koirat osaavat luonnostaan uida heti syntymästään lähtien. Näin  siitäkin huolimatta, etten koskaan ollut kuullut kenenkään maininneen opettaneensa koiraansa uimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nöffi oli kauhea tapaus. Entinen omistaja ei oikein ollut koiran vioista maininnut. Kovasti kehui, että koira on niin ihana.

Koiralla oli kauhea eroahdistus, tuhosi paikkoja, kusi ja paskoi lattioille. Töiden jälkeen kun tulin, oli aina tarpeet lattialla, sohvalla, matoilla ja seinää revitty. Kaikki ruoat syöty hetkessä pöydiltä, jos vahingossakaan sattui jotain sinne jäämään. 

Talo on onneks oma, joten huh huh jos oisin asunu vuokralla.

Olin tosi uupunut koko koiraan ja pakko myöntää, että mielessä kävi monesti, kuinka tekis mieli tehdä siitä hurtasta vaikka nahkahansikkaat :(

Koskaan en koiraa lyönyt tai potkinut, vaikka kävi mielessä sekin :( Joka nyt tuntuu pahalta, että edes oon ajatellu noin suutuksissani.

Koiraa en entiselle omistajalle halunnut kuitenkaan palauttaa, olin kuitenkin koiraan kovasti kiintynyt, vaikka se tuollainen olikin. Eihän se koiran vika ole. 

Lopulta jätin työni, että voisin keskittyä koirani kouluttamiseen. Pitkä aika siihen meni, mutta ei ole koira enään tuhonnut mitään, eikä kussut tai paskonut vuosiin sisälle.

Aikamoinen remppa tuli kyllä taloon ja rahaa on palannut, mutta on se tuo koira siltikin vaan niin ihana!

Vierailija
24/24 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up